Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes-Benz A-Class получи малък дизел

Модификацията A180d разчита на мотор с мощност от 114 к.с.

Mercedes-Benz A-Class получи малък дизел

Докато някои производители като Nissan, Toyota и Volvo се отказват от дизеловите двигатели в Европа, в Mercedes-Benz очевидно нямат такова намерение. Германците обявиха излизането на пазара на нова версия на своята A-Class, която ще бъде оборудвана с 1,5-литров дизелов мотор.

Mercedes-Benz A-Class получи малък дизел

Модификацията A180d разчита на двигателя OM 608, който от компанията наричат „еволюция на предишния OM 607”, като развива със 7 к.с. повече. Мощността на агрегата вече е 114 к.с. , максималният въртящ момент достига 260 Нм. Разходът на гориво при новата версия е 4,1 л/100 км.

Двигателят всъщност е разработка на Renault-Nissam, като в в основата му е моторът с обем 1,5 литра., поставян дори на модели на Dacia. Инженерите на Mercedes обаче са се намесили сериозно, като са сменили по-голяма част от външните компоненти.

Агрегатът е оборудван с катализатор SCR със система за пречистване AdBlue, което позволява достигане на нива на вредните емисии СО2 от 108 г/км. Има още система „старт-стоп”, както и различен компресор за алтернатора и климатика. Различни са системата за закрепване и тампоните.

Mercedes-Benz A-Class получи малък дизел

Моторът се комбинира със 7-степенна автоматична скоростна кутия, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 10,5 секунди, а максималната скорост е 202 км/ч.

Продажбите на модификацията A180d стартират още през този месец, като цените започват от 31 395 евро.

Снмки: Mercedes-Benz
 

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ктк ( преди 11 месеца )
    Кой ще им го купува този малък и суперскъп дизел?! Вече като отвориш мобиле.де първите три страници са само с дизелови коли. Германеца гледа да се отърве от тях,докато все още може. Въобще ,да се слага дизел на малка кола е налудничаво.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Аморфис ( преди 11 месеца )
    ДОДО, отсега ти казвам, че големи шефове ще купят на щерките или жените си по една такава за първите 5 години и после ще я продадат до 100 000 км., като въобще няма да им дреме грам за километрите!!! Не знам само кой от тях ще отдели от времето си за правене на пари да се здрависва с теб... нищо лично, говоря реално!
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    Хората ви предлагат този мотор, като един от гамата. Никой не ви кара, да си купите А-класа с 1.5 дизел на Рено, който се поставя и в Дачиа. Като искате да е 100% Мерцедес и пак да е дизел, вадете кинтите и си го купете с новия 2.0 литров мотор. Доста е добър !
  • #10
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Додо ( преди 11 месеца )
    Искам да стисна ръката на някой който извади над 60 бона за това чудо
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Уффф, в този клас корейците имаха дизели с такава кубатува и съвсем същата мощност и върт. момент, и дори със същия разход, 4,2/100, но ... през 2007 год. Евала на Мерцедес! Винаги са преди другите...:-))))
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Ам лексус кво продават? Тойота с климатик.
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    ttt ( преди 11 месеца )
    Аз не казвам, че е лош двигателя. Но всички Немски марки имат този маркетингов прийом, продават евтина техника за много пари.
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Истински мерцедес. Направо да почва да излиза от поточната линия на Дачия. Само емблемите и броните ще са различни.
  • #5
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    10,5 се. до 100, ле ле, уникално постижение!
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Хубаво е Сандеро-то, ама малко скъпо