IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

VW спря да приема поръчки за Golf GTE

Хибридът се радва на изключителен интерес от страна на клиентите

VW спря да приема поръчки за Golf GTE

Volkswagen спря да приема поръчки за plug-in хибридния Golf GTE заради „изключително големия интерес” към модела, обяви компанията. GTE е хибридният еквивалент на спортния GTI, а решението на компанията е продиктувано и от удължаването на срока за доставки на хибридните модели.

VW спря да приема поръчки за Golf GTE

Информацията се появи на сайта на Volkswagen, като неофициалното обяснение на ситуацията гласи, че първо ще се изпълнят вече събраните поръчки, след което, при освобождаване на производствени мощности, ще се събират нови. Във Великобритания и на някои европейски пазари Golf GTE натрупа популярност и благодарение на рекламната кампания „Push the Button”, като източник от британското представителство на компанията обясни, че натрупването на поръчките е започнало още през 2017 година, което е довело до настоящата ситуация.

Т.нар GTE режим за работа на автомобила наистина се активира с натискането на един бутон и режим Boost електромоторът и бензиновият турбо мотор работят заедно, като общата им мощност е 204 конски сили, като 148 от тях са на 1,4-литровия бензинов двигател. Благодарение на този режим GTE ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди, а до 50 км/ч за ускорението се грижи електромоторът, което осигурява отлична динамика.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #13
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Германия единственото място на света ли е? Очевидно нещо не ги долюбваш немците, но какво общо има това с темата?
  • #12
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Къде са тези данъчни облекчения за хибридите? В Германия например, НИКОГА не е имало НИКАКВИ нито данъчни, нито каквото и да е облекчения за хибриди. НИКОГА!!! Ако имаш друго инфо дай да го чуем! В Германия са се толерирали дизелите и продължават да го правят. Просто трябва да си избият инвестициите и не ги интересува, че продължават да тровят хората.
  • #11
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мисля, че и сам можеш да си отговориш на въпроса, но за всеки случай: Първо, купуват се доста добре, доколкото предлагането е доста ограничено. Второ, плъгин хибрида можеш да си го караш сутрин до работа на ток, а уикенда да му сипеш гориво и да отидеш до другия край на Европа, ако щеш. А данъчните облекчения в много държави са еднакви за ел. и хибридни коли.
  • #10
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Въпрос ( преди 1 година )
    А как ще обясниш факта че купуват хибриди.Тия данъчни облекчения и бла бла важат и за електричките.А щом на хибридите разходът не е много по-надолу за кво не купуват електрички?
  • #9
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много малко клиенти купуват хибриди заради разхода - той не е и по-нисък в повечето случаи - а защото получават солидни данъчни и други облекчения. В нормалните държави, Голф с 204 к.с. струва доста пари на година в данъци и застраховки, но ако е хибрид нещата са други.
  • #8
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Фолк с Ваген и хибрид са оксиморон!
  • #7
    29 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А някой спомена ли на клиентите им, че в САЩ същата хибридна система, без кабела за контакта, харчи повече от същия автомобил без хибридна система, а само с 1.4 двигателя ??? Но когато вярваш на рекламни клипчета, после преглъщаш тихичко загубата на парите си и гледаш следващата реклама, за да не ти е гадно за миналата ти издънка :D
  • #6
    29 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Еййй къде ги бутате тия лексус и Голф за по 70 бона. Бай ви Ганя за тия пари ще вземе ес класа, 6 литрова , ще й ковне едно метанче щото харчи 20/100 и ще респектира целия автопарк пред блока в Люлин. А, да и друго да знаете от бай Ганя, човек има два бъбрека, защото единия е за кредита по неадекватната на образование, социлане статус и бит премиум немска машина. Най-добре ако е направо на Меркел старата.... :)
  • #5
    33 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ти и да вярваш и да не вярваш, тях такива бедни жълтури с IQ на Галена, не ги интересуват.
  • #4
    22 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    и какви т2хнологии получаваш от тази пръчка, че ц2ната му да е толкова надута? нещо ново ли са измислили или нещо ново ли са вкарали в системите? тези неща са на пазара повече от 20 г. и фирмите утвърдили се в тази ниша не продават толкова скъпо,а и са се доказали. тази статия е поредната платена рекламна партенка на ваг. пак ще има да си ги прехвърлят като служебни тези бракми и пак ще помпят мускули колко били продали.а батериите кой им ги направи не казват.а ел.мотора и електрониката китайски