IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Мъск може да бъде отстранен от Tesla през лятото

Управата подкрепи бизнесмена, но предложението ще бъда гласувано през лятото

Мъск може да бъде отстранен от Tesla през лятото

Шефът на Tesla – Илон Мъск, може да бъде отстранен от поста си през юни. Тогава  Съвета на директорите на производителя на електромобили ще гласува новата политика на компанията, която предвижда назначаването на независим изпълнителен директор, съобщава Bloomberg.

Мъск може да бъде отстранен от Tesla през лятото

Предложението за смяна на Мъск идва от калифорниеца Джинг Цзао, който притежава 12 акции с право на глас. Той смята, че компанията трябва да провежда по-прагматична политика. Идеята му обаче засега среща съпротивата на Съвета на директорите, който дори публикува официално изявление.

„Управата на Tesla счита, че успехът на компанията в този момент не би бил възможен, ако тя се оглававя от друг човек, който не реализира характерния за Илон Мъск натиск в бизнеса. Смятаме, че за да може компанията да продължи да се развива по най-добри начин, е нй-добре тя да се управлява от господин Мъск, който продължава да заема длъжността си”, се казва в официално съобщение до медиите.

Въпреки това изявление, е напълно възможно акционерите да гласуват за смяната на Мъск. Причината е, че Tesla все още не може да достигне предварително обявения план за производство на 2500 бройки от Model 3 на седмица. Освен това компанията продължава да трупа огромни загуби. Самият Мъск е начело на Tesla от 2004 г.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Май започват да се усещат акционерите с какъв изкусен схемаджия си имат работа и ще му спрат кранчето. То не може вечно с космически туризъм да ги забаламосваш, трябва и да си плащаш дълговете, а пък това нашият човек все го пропуска ...
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И с Мъск и без него все тая, Тесла продава кола под себестойноста си. Всички големи производители признаха, че електромобилите им излизат прекалено скъпо все още и за това не са в масово производство. Все още проблема е прекалено скъпите батерии. За да има голям пробег една кола, трябва голяма батерия а колкото е по-голяма, толкова е и по-скъпа. На модел S най голямата батерия с 650км. пробег струва 47000 долара!! Това е точно 50% от цената на самата кола. Евтините батерии ще внедрят ел-мобилите
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    къв пълен член те гони в статия за един шарлатанин този сайт да не е су факултет българска филология ти като говориш с някого точки запетайки възклицателни ползваш ли кажи по темата какво ще става с теслата на лято
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Точно ти ли му говориш за правопис и пунктуационни знаци? Всяка втора дума ти е с правописни грешки и без нито един препинателен знак... Хващате се и двамата за ръчичка и в първи клас заедно!
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тъпите даскали явно обаче не са ти обеснили правописа или ти може би не си го разбрал явно и пунктуация не са обеснили абе умрасни хора за нищо не стават и нищо не могат да обеснят обаче явно ти си човека на място без пълен член да ни обесниш как сидят нештата и защо акционерите са като тъпите даскали и требе да им се обесни
  • #7
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    самоприземяваща се ракета хихихи мисия до марс хиххихи високоскоростни тунели този шарлатанин как му вярват акционерите спомням си като малък как тъпите даскали ни обесняваха че 2000 годината ще живеем на луната е някои си купуват и парцели там други по богати цели звезди и галактики като има балъци ще има и тарикати за световен баланс
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Klasika, от къде тази омраза, да не си главен акционер в Texaco? Светът се променя, брат ми и ние трябва да живеем с времето си. Иначе оставаш динозавър. И мен ако питаш, няма нищо по-добро от един бавно оборотен V8 от края на шестдесетте, но тази епоха приключи, толкова!
  • #5
    6 rate up comment 21 rate down comment
    KLASIKA ( преди 1 година )
    Не коментирайте нищо и излезте от тук! Всички схеми за Ел.коли,споделени пътувания и автономни коли са една "пирамида" и повечето ще влезнат в затвора,но още не го знаят ,защото глупавия добитък зомбиран от рекламите ги подкрепят ,подпомагани от корумпирани правителства"захранени" от схемаджиите за източване млякото на добитъка,но всичко ще е до време! Най-многто замърсяват въздуха ел.колите! Взехада се усещат,нооще е рано защото добитъка е изтъпял,но всичкоще се опрлави,дано не е късно!Жалко...
  • #4
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    На края на следващото тримесечие като видят новите загуби и може да се смислят :) Ако не, то е достатъчно инвеститорите да се смислят и да му бият шута а после ще търсят на кого да я подарят Т'слата щот ще е останала само дръжката :)
  • #3
    25 rate up comment 12 rate down comment
    Д ( преди 1 година )
    До ГОШО: - накарва целия автомобилен бизнес да говори за електрически коли - изобретява приземяващи се ракети и приема поръчки за изстрелвания - идва Гошо с пасата и шкембето от Каспичан и го нарича бездарен