IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи три нови мотора

Два хибрида и двигател на природен газ ще помагат на компанията да свали вредните емисии

Volkswagen представи три нови мотора

Компанията Volkswagen представи три нови силови агрегата по време на симпозиум, посветен на автомобилни двигатели, който се провежда във Виена. Това са 48-волтова хибридна система, турбомотор на природен газ и хибриден агрегат на базата на 2,0-литров дизел. С тяхна помощ германският производител трябва да свали средните нива на вредните емесии на цялата си моделна гама зо 95 гр/км през 2020 г.

Volkswagen представи три нови мотора

Основният акцент при компания е хибридната система със стартер-генератор, зареждащ се от 48-волтова батерия. Тя осигурява допълнителна мощност при ускорение и може напълно да изключи двигателя при движение по инерция, което позволява спеставянето на 0,3 л гориво на 100 км. Първият модел, който ще получи тази „умерена” хибридна система, е следващото поколение на VW Golf.

Volkswagen представи три нови мотора

Двигателя 1.5 TGI Evo, работещ на природен газ или на неговия синтетичен аналог e-gas, е оборудван със система за директно впръскване и турбокомпресор с променлива геометрия. Мощността на агрегата е 130 к.с. и 200 Нм въртящ момент. Разходът на този мотор при Golf e 3,5 кг газ на 100 км, а пробегът с пълни бутилки е 490 км.

Дизелово-електрическият хибрид на свой ред е получил индекс ЕА288 Evo, като включва 2,0-литров двигател с вътрешно горене, 12-волтов стартер-генератор с ремък и комплект литиево-йонни батерии. Мощността на системата варира от 136 до 204 к.с., като първоначално тя ще се поставя единствено на моделите на Audi.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS ( преди 5 години )
    хахахаха
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Учуден ( преди 5 години )
    Аз да кажа за харченето на масло. Имам 1.6 TDI 110 к.с. Взех го на 26 км и до първата смяна на масло, която направих на 25 000 км съм долял един литър. Казаха ми по разни форуми, че било нормално да похарча докато е нов двигателя. От тогава насам вече не съм доливал, а съм на 41 000 км. Ако изкарам до следващата смяна (която трябва да е на около 50 000 км) без да доливам ще е супер.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Погледни Аурис хибрид и другите и теглото им пък тогава пиши не да се правиш на много умен
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    При пълните хибриди на Тойота теглото е 40 кг повече от нехибридната версия. 150 кг са сигурно немските недоразумения!Опсссс те нямали пълни хибриди и правели умерени и тежали 150 кила отгоре и не харчели 3оо мл по-малко , а 3000 мл повече в обратна посока. Колко му е то една нула за немската пропаганда.Важното е обаче да има де-би-ли, които да им се вързват. Нали така ВАГи!Зимата мина и вече си отваряга - нафтовата печка пали...
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това все пак не е пълен хибрид за разлика от другите е без значително поскъпване и 150 кила отгоре предполагам 300мл е средно и при по-мощните версии ще е около половин литър
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    TDI ( преди 5 години )
    ..откъде знае,та то е видно...масло харчели..***..грам акъл няма ама дрънка.. Коментират индивиди с явни ментални дефицити.Не каращи ВАГ..айде у лево ***.Като ви дразнят зашо пишете... джиткайте с каруците...
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До голфа ( преди 5 години )
    Ти откъде знаеш какви хора пишат, че не можели да си позволят?
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    безпартиен ( преди 5 години )
    За 160 000 км. никога не съм доливал масло в двигател 1.6 ТДИ на фолксваген туран.Сменя се на 30000 км.синтетично 5W30.Същото е и със Ситроен С4 гранд Пикасо вече на 370 000 км.като маслото се сменя на 20 000 км.Разликата е в горивото и то трябва да е качествено или от Шел Ви пауър дизел или от ОМВ макс моушън дизел.!Иначе разбирачи много,но практиката показва това!
  • #5
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Golf 7 TSI ( преди 5 години )
    Парадоксално е, че автомобили се коментират от хора, които не само не ги притежават, но и никога не са ги карали.Дефектни били двигателите, хахаха :D :D :D
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Този ( преди 5 години )
    Уж 48 волтов стартер, а накрая в статията 12 волтов. И от цялата работа кво 300 мл гориво на 100км, остъй ти тая работа.