IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Лидер е Volkswagen Golf, пред Renault Clio и VW Polo

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Първите три месеца на 2018 г. бяха доста успешни за автомобилните производители - продажбите отбелязаха голям ръст спрямо същия период на миналата година на всички пазари с малки изключения, като Норвегия и Великобритания. При най-продаваните модели промени в първата тройка няма - Volkswagen Golf, Renault Clio и VW Polo, посочва сайтът focus2move.

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

До март от Volkswagen Golf са продадени 149 428 бройки, което прави увеличение с 11,3% спрямо първото тримесечие на 2017 г. Renault Clio отчита 94 070 бройки (-1,9%), а Volkswagen Polo - 89 490 (-7,8%). Топ 5 се допълва от Ford Fiesta (88 563, -7,1%) и Nissan Qashqai (84 570, - 0,4%).

В челната десетка са също така Skoda Octavia (78 259 продадени бройки, ръст от 14,9% спрямо същия период на 2017 г.), Volkswagen Tiguan (74 514, -3,7%),  Peugeot 208 (69 669, + 5,7),  Ford Focus (68 907, -4,4%) и Citroen C3 (64 993, + 0,2%).

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Сред първите 20 модела най-голям скок в продажбите отчита Peugeot 3008 - 37,5% спрямо първото тримесечие на 2017 г., с реализирани 53 757 бройки, като моделът заема 15-о място. Opel Corsa, която заема 12-о място с 60 028 бройки пък отбелязва най-голям спад в продажбите - минус 21,6%.

Снимки: Производителите

Тагове: volkswagen renault 2018
0 от 500
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Няма изненади !хората знаят, кое е добро и си го купуват от 30 години !
  • #3
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Приказки има всякакви. Анализи и оценки също. От специалисти по автомобили и от специалисти по маркетинг, които внушават, че един *** най-добре се вози от двутонен сув и ако може с пълноценно 4х4, пък и хибрид. Статистиката отколе показва горе-долу едно и също - примерно около 60 % от продажбите са на коли от сегменти А, В и С, което прави следния европеец и масовия случай нещо друго от внушенията. Хората са практични, с лимитирани възможности, но обичат скомните си автомобили.
  • #2
    38 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Глупавия богат европеец европеец купува разни сапунерки. Я да дойде тук да му обясним как това не са коли и нищо под БМВ 3ка не е кола. Умния българин разбира повече и вместо 25к за нова кола предпочита да даде 15к за 10 годишна луксозна и още 10к за ремонти
  • #1
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Пецата ( преди 5 години )
    Това е от както свят светува , не мисля че има изненадани.