IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Лидер е Volkswagen Golf, пред Renault Clio и VW Polo

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Първите три месеца на 2018 г. бяха доста успешни за автомобилните производители - продажбите отбелязаха голям ръст спрямо същия период на миналата година на всички пазари с малки изключения, като Норвегия и Великобритания. При най-продаваните модели промени в първата тройка няма - Volkswagen Golf, Renault Clio и VW Polo, посочва сайтът focus2move.

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

До март от Volkswagen Golf са продадени 149 428 бройки, което прави увеличение с 11,3% спрямо първото тримесечие на 2017 г. Renault Clio отчита 94 070 бройки (-1,9%), а Volkswagen Polo - 89 490 (-7,8%). Топ 5 се допълва от Ford Fiesta (88 563, -7,1%) и Nissan Qashqai (84 570, - 0,4%).

В челната десетка са също така Skoda Octavia (78 259 продадени бройки, ръст от 14,9% спрямо същия период на 2017 г.), Volkswagen Tiguan (74 514, -3,7%),  Peugeot 208 (69 669, + 5,7),  Ford Focus (68 907, -4,4%) и Citroen C3 (64 993, + 0,2%).

Най-продаваните коли в Европа за 2018 г.

Сред първите 20 модела най-голям скок в продажбите отчита Peugeot 3008 - 37,5% спрямо първото тримесечие на 2017 г., с реализирани 53 757 бройки, като моделът заема 15-о място. Opel Corsa, която заема 12-о място с 60 028 бройки пък отбелязва най-голям спад в продажбите - минус 21,6%.

Снимки: Производителите

Тагове: volkswagen renault 2018
0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дъртия премиум е като на гол тумбак чифте пищови - а бе много съм баровец ама не мога да си позводля нова (под 3 год) баровска кола. Сега правим изключение за стари истински спортни/класически коли и тн. ама колко са такива по улиците
  • #13
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    малко до децата под менИмах нова Тойота Аурис 38000лв. карах я 7 години с радост се оттървах от нея , взех си Ауди А8 за 25000лв. от Германия на 200000км. просто няма място за сравнение между двете , малките коли са да отидеш до работа или до магазина но дългите пътувания са тягостни и изморителни
  • #12
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Учуден ( преди 5 години )
    Всъщност 10+ годишен премиум става както каза човекът преди мен, ако ще е повече за имидж и не се кара много километри.Но, ако човек иска да пътува спокойно, само да сипва гориво и да не се притеснява какво може да се счупи или къде ще го остави колата, то няма нищо по-хубаво от нов автомобил без значение от марката, модела и размера.
  • #11
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    По-добре от нова кола е 10-12 годишен премиум ако колата е запазена, не караш много километри и не си някой цървулко, а имаш голям паричен буфер за неочаквани ремонти и поддръжка. Много са малко тези случаи в БГ. *** купува най-уморения дарак в долната ценова граница, ремонтира при бай Гошо с турски части и настъпва до долу, бълвайки кълба черен дим.
  • #10
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Учуден ( преди 5 години )
    Аз този филм с "много хубавите" 10+ годишни премиум автомобили го играх много години, но и тогава не бях карал/имал нова кола, за да знам какво е. Сега вече само като чуя БМВ ми се гади (защото не мога да си го купя ново). Вече съм на мнение, че дори и Дачия да е, но да е нова е в пъти по-добре от всяка 10+ годишна кола.
  • #9
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Също да добавя тръгнало турбо, много скоро егр и дюзи, въобще все евтини неща. И да се радват собствениците че не трябва да обърнат внимание на катализатор и фтч. За едни 2-3 години се събраха 5к за рутинни не особено неочаквани ремонти. И след толкова наляти пари пак караш 10 годишна кола в не перфектно състояние
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Няма такова понятие като евтино БМВ/Мерцедес и тн. А тук си мислим че има. Но да вземем един 10 годишен премиум - колко се купуват бензинови нали 3.0 харчи 15+/100. А 10 годишна нафта е на поне 350к км. За тези километри дори необслужваеми елементи като верига са за смяна. Масла диф/скорости/двг, пистови ремъци и ролки, По хубавите БГ пътища много скоро цялостна ревизия на окачване (честит мулти линк отзад). Със сигурност 1 по-вероятно 2 комплекта гуми. И всички дреболии завещани от италианеца
  • #7
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За да е по-добър 10 годишния премиум трябва да е гледан. Ако е гледан не е евтин. А колкото и да е гледан електрониката старее и на 10 години прави мизерии със сигурност. И да ти кажа не излиза евтино като в кварталния (евтин) сервиз си свършат половинчато работата ако въобще я свършат, пък си те товарят, а китайската част я свърши работа я не. И като сложиш че наливаш по едни 1000лв на година в ремонти без да броим нервите какво излезе.
  • #6
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Учуден ( преди 5 години )
    "10 годишен премиум е подчертано по-добър от нова малолитражка" - хайде първо си купи нова малолитражка, покарай пък да видим дали пак ще изтърсиш същата глупост.
  • #5
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Българите карат големи луксозни автомобили на старо, защото в България това не е толкова скъпо. Ниски данъци, застраховки, евтина работна ръка и неоригинални резервни части. В Европа законите са направени така, че излиза много скъпо. Иначе и европейците щяха да го правят. 10 годишен премиум е подчертано по-добър от нова малолитражка.