Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Новият Lexus ES замени два модела

Седмото поколение на седана бе представено на автосалона в Пекин

Новият Lexus ES замени два модела

Японският производител Lexus официално представи на автосалона в Пекин новото поколение на седана Lexus ES. Той излиза на пазара като заместник не само на предшественика си, но и на модела със задно предеване GS, който вече няма да се произвежда.

Новият Lexus ES замени два модела

Както и досега, Lexus ES използва платформата GA-K (Global Architecture – K), която е в основата и на новата генерация на Toyota Camry. След смяната на генерациите ES е пораснал със 66 мм на дължина, а разстоянието между двете оси е с 5 мм по-голямо.

Променено е и мястото на шофьорската седалка, която вече е по-ниско. Увеличена е твърдостта на каросерията, като в конструкцията е използвана повече високоякостна стомана. Ново е задното окачване, а електрическият усилвател на волана вече са поставя на рейката.

Както и досега, топ-версията на модела Lexus ES 350 ще получи V6 мотор с обем 3,5 литра, чиято мощност е увеличена с 34 к.с. и вече достига 302 к.с. Той ще работи в комбинация с нова 8-степенна автоматична скоростна кутия Direct-Shift.

На някои пазари за модела е предвидена версия ES 250, която ще получи напълно нова 4-цилиндров бензинов мотор с обем 2,5 литра. От компанията обаче не съобщиха никакви подробности за тази модификация.

Ще има и хириден вариант– ES 300h. Той използва същия 4-цилиндров двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, както и електромеханичен вариатор HSD от ново, четвърто поколение. Мощността на силовия агрегат е 215 к.с. Компактната батерия е поставена под пода на автомобила.

За първия път едва при седмото поколение на модела ще се появи и версия F Sport, която ще се отличава с агресивен външен вид, 19-цолови джанти от купето LC, адаптивно окачване AVS и салон с дървени елементи.

Снимки: Lexus
Още снимки на модела – в галерията горе.
 

Тагове: lexus es
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 9 месеца )
    А и не мислите ли, че не е случайност използването на този двигател от LOTUS
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 9 месеца )
    Този двигател наистина се подвизава от много време в арсенала на Тойота/Лексус и има десетки версии. Топ версиите развиват 318к.с. и се монтират надлъжно при модели като IS/GS/RC. Има версии с директно или многоточково, както и с комбинирано впръскване. При хибридите има версии, които работят по цикъла на Аткинсън при ниско и по цикъла на Отто при високи натоварвания. Вече имат и негова битурбо версия. Несериозно е да плюете двигател, който е най-разпространения за концерна Тойота/Лексус!
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 месеца )
    На европейците от години им набиват че тракащите канцерогенни дизели били "премиум". Нормално е продажбите на Лексус да са слаби - те предлагат основно тихи и чисти хибриди.
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    жик-так ( преди 11 месеца )
    Lexus е нова премиум марка, само на 29г. И успява да се наложи в премиум сегмента. Автомобили, които имат над 100г история взимат пример от Lexus. Lexus - стил, качество и престиж!
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Лексус за 2017 имат 45 хил. продажби в Европа, а Ауди - над 800 хил. Впрочем Ауди продават доста повече дори от ширпотребата Тойота, които имат под 700 хил. А Тойота от години вървят надолу от пика през '07, когато имаха близо милион...и когато правеха скучни, но поне читави коли.
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Владо ( преди 11 месеца )
    Не знам дали всеики може да направи здрав автомобил...Нещо не се пробват много-много.
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    .. че тука сте много компететни и сте професори и всичките карате 2017 година, М 5ци, Е63 АМГ минимум. За това, за САЩ само.. че ония са жални, не разбират от автомобили и карат само 20 годишни вагени и не са виждали нови и хубави коли.. Горките американци.
  • #4
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Всеки може да направи здрав автомобил с допотопни технологии. V6 3,5 литра с 302 к.с. - няма турбо, няма 48 V система, няма нищо. Вие на високи обороти и хамериканеца се радва, че кара премиум. Защо не дойдат да го продават в Европа този двигател?
  • #3
    12 rate up comment 8 rate down comment
    жик-так ( преди 11 месеца )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #2
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Супер ( преди 11 месеца )
    Лексус са може би най качествено направените коли които човек може да си купи, без значение от цената. Дизайна и красотата са относителни, но определено Лексусите (новите) изглеждат много по добре на живо от колкото на снимка. Особенно новия LC500 на живо е като космически кораб. Иизглежда страхотно и не прилича на нито една друга кола на улицата.