IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

Популярният модел ще използва системата на Audi A6

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

Следващото поколение на Volkswagen Golf ще стане първия модел на марката с „умерена” хибридна система. Това съобщиха от ръководството на компанията на симпозиум във Виена.

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

Става въпрос за добре позната схема за частична електрификация, която германският концерн използва при новото Audi A6, например. Технологията mild hybrid включва двигател с вътрешно горене, стартер-генератор с ремък и 48-волтова литиево-йонна батерия.

Малкият електромотор помага основния двигател при потегляне, като му осигурява допълнителна тяга. Той също така включва двигателя с вътрешно горене при движение по инерция, за да се пести гориво. Според изчисления на Volkswagen, това ще позволи намаляване на разхода с 0,3 л/100 км. Батерията, която захранва не само стартер-генератора, но и традиционните 12-волтови потребители, се зарежда по време на движение с помощта на система за рекуперация на енергията.

Технологията ще се използва при всички версии на следващия Golf, което означава, че модификация само със стандартен двигател с вътрешно горене няма да се предлага. Това не е изненада, защото по същия начин в Audi подходиха с новото A6. Също така при следващата генерация на модела няма да има електрически вариант e-Golf, като вместо него ще се появи напълно нов хечбек на ток – I.D.

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

По предварителни данни, семейството Golf ше бъде изградено на модернизираната модулна платфома MQB, благодарение на което автомобилът ще отслабне с между 35 и 70 кг. Обемът на багажника ще бъде увеличен до 400 литра.

Освен стандартните модификации в гамата ще влезе версия GTI с мотор с 250 к.с., както и версия R със задвижване на четирите колела, развиваща 350 к.с. Разработката наследващата генерация на Golf струва 1,8 млрд., а други 3 млрд. ще бъдат инвестирани в подготовка на производството.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #6
    22 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Всъщност това е най-смисленият тип хибрид - подпомагане на ДВГ по време на най-големо натоварване. Вдига цената съвсем малко с минилано добавено тегло от ел. техника. Ако всички нови коли бяха направени така, щеше да има много по-голям екологичен ефект спрямо сегашния минимален процент на маломощни, тежки хибриди. Да не говорим, че тази техника може да се използва на всеки двигател - от малолитражки до луксозни 8 или 12-цилиндрови.
  • #5
    36 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тея мошеници пак са измислили врътка да мамят.А къде са им хибридите на Троше с 500+ к.с. дето харчеха 3/100?Къде им е оня хибрид триколката, дето уж харчел 0,7/100. Къде са хибридите им дето връщат горивото? И що непрекъснато ни занимавате с тези пропаднали измамници от ВАГ за които печалбата е светая светих. Печалбата въпреки всичко.
  • #4
    38 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хахаха,Вурстовете отново направиха откритие. Измислиха най-новите хибриди и ги нарекоха "умерени". Според лабораторни данни щели да харчат с 0,3/100 по-малко, а на пътя се оказа, че ще харчат точно толкова повече.Хората правят хибриди, които харчат с литри по-малко, а при тея ще трябва да хванем разликата с капкомера. Пълни смешници. Технологичната им осакатеност лъсва все повече. Чудя се колко ли трябва да си зле с главата, за да им се вързваш...
  • #3
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тея близо 5 млд. да ги бяха инвестирали в нещо по-икономично, а досегашния просто можеше да го пуснат на фейслифт. Те си знаят, де.
  • #2
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    От хибрид който не може да се движи само на ток какво очакваш. Идеята на този "хибрид" е да се елиминира малко турбо дупката малко, да се направи по-ефективен двигателя в ниски обороти, да се удлъжи времето в което двигателя е изключен от старт стоп системата и евентуално да се мине към ел турбоКогато пуснат системата MHEV Plus където ще има отделен ел мотор тогава ще има повече ефект.
  • #1
    36 rate up comment 8 rate down comment
    младен ( преди 5 години )
    "Според изчисления на Volkswagen, това ще позволи намаляване на разхода с 0,3 л/100 км."Това някаква шега ли е??? Щото ако не е ако бях на мястото на VW щеше да ме е срам да го обявя.