IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

Популярният модел ще използва системата на Audi A6

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

Следващото поколение на Volkswagen Golf ще стане първия модел на марката с „умерена” хибридна система. Това съобщиха от ръководството на компанията на симпозиум във Виена.

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

Става въпрос за добре позната схема за частична електрификация, която германският концерн използва при новото Audi A6, например. Технологията mild hybrid включва двигател с вътрешно горене, стартер-генератор с ремък и 48-волтова литиево-йонна батерия.

Малкият електромотор помага основния двигател при потегляне, като му осигурява допълнителна тяга. Той също така включва двигателя с вътрешно горене при движение по инерция, за да се пести гориво. Според изчисления на Volkswagen, това ще позволи намаляване на разхода с 0,3 л/100 км. Батерията, която захранва не само стартер-генератора, но и традиционните 12-волтови потребители, се зарежда по време на движение с помощта на система за рекуперация на енергията.

Технологията ще се използва при всички версии на следващия Golf, което означава, че модификация само със стандартен двигател с вътрешно горене няма да се предлага. Това не е изненада, защото по същия начин в Audi подходиха с новото A6. Също така при следващата генерация на модела няма да има електрически вариант e-Golf, като вместо него ще се появи напълно нов хечбек на ток – I.D.

Всички версии на новия VW Golf ще бъдат хибриди

По предварителни данни, семейството Golf ше бъде изградено на модернизираната модулна платфома MQB, благодарение на което автомобилът ще отслабне с между 35 и 70 кг. Обемът на багажника ще бъде увеличен до 400 литра.

Освен стандартните модификации в гамата ще влезе версия GTI с мотор с 250 к.с., както и версия R със задвижване на четирите колела, развиваща 350 к.с. Разработката наследващата генерация на Golf струва 1,8 млрд., а други 3 млрд. ще бъдат инвестирани в подготовка на производството.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #16
    18 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    Хибрид от ФВ ..., като шампанско от Перник (сипваш си ракия и жена ти съска) хахаха
  • #15
    18 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 5 години )
    Напънала се планината и родила мишка.Точно това се случи с хибрида на ВАГ.Това което са направили се нарича да отбият номера.И като започне сега едно свирене на ремъци,едно късане и оставане на място че не можеш да запалиш.Тези са трагични.
  • #14
    22 rate up comment 1 rate down comment
    до: ел ( преди 5 години )
    Някои продават от 20 години, а не от 10. Говоря за тези, които правят най-добрите хибриди. Собственик съм и много добре знам кое как е. Карал съм и меки хибриди и много добре знам те пък колко НЕ струват. А това, което ни предлагат мошениците от ВАГ дори не е мек хибрид, а е някаква тяхна измислица, която и 5 пари няма да струва. С маркетинг обаче ще излъжат хората да си ги купуват, както години наред ги лъгаха с дизелите...
  • #13
    31 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За милиардите не се лъжете.Ще ги сложат в графа разходи и ще си намалят данъчната основа, а незаконно спестените пари в офшорки. Преди няколко години изписаха 80 млрд. за ново шаси. Тея лъжат много яко. Правят го защото немската държава им е гръб.А това за хибридите им е отново врътка, за да пестят от емисии и да не им слагат глоби. На книга пак ще е всичко,а реално ще са си големи замърсители. Да бяха оправили проблема с горенето на масло на всичките им нови двигатели. Мошеници!!!
  • #12
    31 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    С тези пет милиарда които са хвърлили за глупости, можеше да покрият цяла Европа със зарядни станции захранвани от фотоволтаици, което щеше да има огромен екологичен ефект за разлика от тези съмнителни 0,3 литра. Така щеше да отпадне и оправданието им, Защо клиентите са скептични към електромобилите - защото няма къде да ги зареждат. По техни думи, 350 киловата зарядно на 800 волта на Porsche струва 100 хиляди долара с батериите. Това са 50 хиляди зарядни зареждащи батерията само за 15 минути.
  • #11
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    0.3/100 ПО-НИСЪК РАЗХОД, УНИКАЛНО ПОСТИЖЕНИЕ!!!!! Не плащаш гориво. Арабите реват. СПАСИХА ПЛАНЕТАТА!
  • #10
    20 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какви хибридеи харчат с литри по малко, това са някакви теоретични разходи. Голф е един от най продаваните автомобили в света и най продаван в Европа, тия 0.3 литра може да не изглеждат много, но в глобален мащаб са огромна икономия на гориво, съответно замърсяване. То принципно и старт стоп системата е безсмислена, акоя разглеждаш спрямо един автомобил, но глобално значението и има някакъв смисъл.
  • #9
    30 rate up comment 2 rate down comment
    ел ( преди 5 години )
    ел двигателя е най-ефективен при потегляне... после консумацията му на ел. енергия е голяма, ако искате мощност и за това се ползва ДВГ... но в задръстване е супер! при интезивно спиране от около 120км/х се зарежда повече от 1/3 от капацитета на батерията!Качете се и крайте хибрид, истински - някой марки го продават вече 10 години ;)После умувайте и купувайте.
  • #8
    24 rate up comment 7 rate down comment
    gabron ( преди 5 години )
    изказването "Той също така включва двигателя с вътрешно горене при движение по инерция, за да се пести гориво." това означава ли че ако по инерция давам газ до дупка ще ми изгори още по малко...?
  • #7
    32 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Голям срам са тея!Срам за цяла Германия и цялата автоиндустрия.Закривай!