IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Арестуваха шефа на двигателите в Porsche

Йорг Кернер е заподозрян за участие в дизелгейт

Арестуваха шефа на двигателите в Porsche

Германската полиция арестува шефа на отдела за разработка на двигатели в Porsche – Йорг Кернер, по подозрения в участие във фалшификация на данните за нивата на вредните емисии. Според прокуратурата, има опасност инженерът да се укрие от правосъдието и да избяга от страната, съобщава Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Арестуваха шефа на двигателите в Porsche

Обвинения в мошеничество и лъжлива реклама на дизеловите двигатели са повдигнати и на ръководителя на отдела за изследвания и разработки Майкъл Щайнер, както и на още един служител на Porsche, чието име не се съобщава. По мнение на разследващите, те също са знаели, че двигателите на компанията не отговарят на екологичните норми.

Още през есента на 2017 г. полицията задържа и едит членовета на Управителния съвет на Porsche – Волфганг Хатц. Тогава бяха проведени и редица обиски в офисите на производителя на спортни коли, но нередности не бяха открити. Самият Хатц напусна поста си, като получи обезщетение от компанията в размера на 14 млн. евро.

В момента екологичната организация Deutsche Umwelthilfe съди Porsche за 110 млн. евро за манипулирането на показателите на дизеловите мотори. Самата компания изтегли в сервизите си 22 000 бройки от всъдехода Cayenne с 3,0-литров дизел за препрограмиране на двигателите.

Снимка: Motor
 

Тагове: porsche
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Прогресът е силно надценен. Обикновено прогресът се заключава в разруха, замърсяване и геноцид. Германските инженери се оказаха обикновени мошеници. Днес ел. колите не са проблем. Но когато станат няколкостотин милиона, ще се сдобием със съвсем нови и непознати проблеми.
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Става точно като смартфоните, някой хора обясняват как смартфоните са били твърде големи и трудно се говори по тях и нямали бъдеще. Такива умници сега пишат същите неща за ел. колите от смартфоните си. Преди много години същите тесногръди мало.умници са твърдяли ще ДВГ няма да бъдеще и коня с каруцата е най-доброто. Винаги ще има хора които се опитват да спъват прогреса, защото мозъка им няма капаците да види промяната. За съжаление в България такива хора са мнозинство.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    АКо някога е имало съмнение дали ел. коли имат бъдеще то беше преди китайците да приемат плана за забрана на колите с ДВГ. В селото на класика няма да има скоро ел. коли и го разбирам, ще кара дизелова астра още 40 години докато хейтва по форумите.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Има една статия на ББС (не бих го нарекъл точно проучване): http://www.bbc.co.uk/news/resources/idt-sh/how_toxic_is_your_car_exhaust в която се тестват различни модели на ФВ и се сравняват колко са намалили емисиите (интересното е че от тестваните няма нито един с двигател след 2010) и най-отдолу се подхвърлят цифри за други производители, които не е ясно откъде са взети (би било редно според мен да тестват и тях във въпросната статия). Като цяло си е поръчкова статия на ФВ ...
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ел коли нямали бъдеще ама всичко живо вече проектира ел коли и строи станции за зареждане. Как не са се сетил да питат бай ганьо от някакво незнайно село дали ел. Коли имат бъдеще
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Електрическите коли нямало бъдеще. Боже колко си прос.т. тъжно е че в нашата държава се раждат толкова ограничени хора. Това е и причината да сме на бедната държава в европа. С толкова прост народ няма да се оправим скоро.
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    KLASIKA ( преди 1 година )
    Трябва да арестуват чиновниците които узакониха новите предписания за газовете! Доживотна! Но така е като има адски много гейове вече и "протежират" агнешкото ....т.е....младите гейове които искат да се налапат пишейки неизпълними предписания! Бензиновия двигател изчерпа своя капацитет за икономии! Това всички го знаят,но не могат да направят нищо,защото монополната нефтена мафия държи двигателя в тайна докато не свърши бензина! Там има министри,депутати и прочие и нямакак да стане! Затова сега ще инсценират напредък с елекрически коли които нямат никакво бъдеще,при това измислено от същите тези схемаджии, съмнителните търговци ще купуват ел.коли с цел прикриване наданъци,а глупавия добитък ще ги купува и ще се омагъоса и ще влезне във всякакви автономни схеми и споделени набутвания докато ептен се обезличи и изправи гънките в канчето!!!!!....Жалко за всички ни....... Всичкия цирк ще приключи когато свърши бензина и пуснат ИСТИНСКИЯ ДВИГАТЕЛ.....!!!!! Дотогава ще вкарат добитъка временнов глуха улица с „електрокарите” и ще напъват производителите за чисти двигатели! Т.е. в затвора обезателно трябва да влезнат тези които знаят това ,но въпреки всичко изискват екологични коли! Но няма,играят не пари,а купища! Затова временно всички ще се мъчат,добитъка ще зацикли в разни схеми ,но споко !...,всичко ще трае 100-150 г. докато изцицат и последната капка нефт и до последния”цент”....рубла или каквото там се сетите......
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Закривай!
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Дошката пак се е развихрил... None, имаше проучвания след дизелгейт в Кралството, най-чистите бяха тези на ВАГ. Всички бяха над нормите, но техните с най-малко. Има го по нета
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    И в момента всички двигатели на ФВ над 1.6 не покриват еконормите. Без значение дали са бензин или дизел. За дизела е ясно вече, а при бензина освен че харчат много повече от обявеното, горят и масло в добавка. И това всички го знаят, и най-вече в централата им. Погледните им новите двигатели. Всички са турбинирани малолитражки. Никой друг производител не сменя така ударно двигателите си преди влизането на новите правила. Но фенове не липсват. Явно еконормите не се покриват от IQ 90 ...