Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Големи промени за третото поколение на Dacia Logan

Бюджетният модел ще ползва платформата на най-новото Clio

Големи промени за третото поколение на Dacia Logan

В рамките на следващите две години трябва да се появи третото поколение на популярния модел на Dacia Logan, чието разработване върви с пълна сила, а новият автомобил ще е с доста промени.

Големи промени за третото поколение на Dacia Logan

Втората генерация на бюджетния модел (на снимката) използва модернизирана версия на платформата B0 Global Access, която вече носи означението B0+. Тази платформа дебютира през 2005 г., а корените й идват от платформата на второто поколение Renault Clio от 1998 г.

От тази гледна точка смяната на платформата е повече наложителна, освен това, Renault и Dacia ще реализират икономии като качат новия Logan на ново шаси. Целта на концерна Renault-Nissan е да намали платформите, които използват моделите на отделните марки под шапката му и това важи и за Dacia Logan. Заедно с това върви и използването на все повече стандартни компоненти в отделните модели, което също води до по-ниски разходи.

Втората причина е свързана със затягането на правилата за безопасност в Европа и изискването новите модели да бъдат снабдени с автоматично задействаща се спирачка в критични ситуации.

Така че следващото поколение Dacia Logan ще използва нова платформа, като според френското издание L’Argus, става въпрос за модернизираната версия на модулната платформа CMF-B, която в Renault планират да използват и при следващото поколение на субкомпактния модел Clio, което трябва да дебютира догодина.

Модулната платформа ще има два варианта – първият High Spec ще означава, че моделът ще получи повече електроника и по-съвременни технологии, а вторият – Access Spec ще е по-семпла версия с по-проста архитектура и по-скромни постижения по отношения на комфорта и шумоизолацията.

Другата информация, свързана с новия Logan се отнася до двигателната му гама, като е почти сигурно, че в нея ще попаднат новия 1,3-литров турбо мотор TCe, както и модернизираната версия на супер успешния 1,5-литров dCi турбодизел.

Снимка: Dacia

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    d ( преди 9 месеца )
    След като 9г. карах фиат (бракуван на 24г.), и вече 10г. Нисан (станал на 20г.) вече и аз си мисля да взема една нова кола. Най-достъпната е Дачия. За към 180лв. на месец е ОК. Само ще изчакам трето поколение.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    K ( преди 10 месеца )
    Не си разбрал, прочети пак. Аз точно това съм написал, че няма как с Дачия да прилъжа булка.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    коя булка ще прилъжеш с дачия незнам те кифлите карат коли за 100 к. така че успех любовта
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    пардон 8-10 хилади визирах от поста на класика
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Самоубийството не е само финансово, а в много случай и физическо. Статистиката е такава, че много деца на демокрацията си отидоха с тунинговани бИгачки нов внос минали през тунинг ателиетата на родните световно неизвестни тунери. Ама к Акво да се прави, като нивото ни е такова. Вече няма образование (то какво ли изобщо остана) което да ги накара да ползват главите си за мислене, а не само да им служат за закачалка на шапките им.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Какви са тия 4-5к на година за нова кола?! Аз карам нова кола и обслужването ми е 350лв. Да застраховката е дебела но тя е според цената. Дали ще караш нова кола за 25к или стара за толкова няма разлика. Данъците ни са сбъркани но са 450 срещу 150. За какви прегледи бълнуваш по-често от стара кола. 870 лв цена на съединител особено ако демпферен е направо евтино. Колко я караш тази кола та за 5 години да сменяш съединител. Аз от всички стари коли които съм карал 1 път съм сменил съединител
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    13 годишните нещо много се разписаха. Стар автомобил дето не знаеш какво и що е било пък и тепърва да го надуваш над заводските възможности си е живо финансово самоубийство.
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Гаражните тунинг ателиета в Перник и околността ги знаем. То заради това у нас няма авто салони поради същата причина, че масово се купуват коли нов внос и от въпросните тунери, които знаят с колите ви какво правят. Маслото е марково и идва с варелите от югоизточна посока, а филтрите са от китай естествено, нищо, че на кутията пише друго.Гумите са регенерат,обаче с много як протектор.Всичко ни е втора употруба...държавата също за съжаление. За 28г.демокрация ни разказаха играта...
  • #10
    10 rate up comment 0 rate down comment
    K ( преди 10 месеца )
    Съгласен съм с теб KLASIKA, за БГ Дачията е супер прагматичен избор. Само, че аз съм младеж още, с тая Дачия за къде?:-) След като прилъжа някоя булка след време, ще си взема една Дачийка, сега ми е рано още за такава кола :-)
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 месеца )
    Това долу съм аз,забравих да се запиша което е отврат гадно да се криеш,но както виждам виждам за повечето е комфортно да си анонимен ,защото не заставаш с името си и личноста си,а си нещо без сянка и страх да пишеш с открито чело,но защо ли...? Пишете минуси колкото искате,но някой трябва да има "ИЗКЛЮЧЕН" от матрицата ....,не съм Лео за съжаление,защото това е един филм ,но поне не съм "филмиран" като повечето ,пък и този който не е в МАТРИЦАТА винаги казва това което облъчените не знаят....