IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи комбито A6 Avant

Автомобилът е получил технологии от флагмана A8

Audi представи комбито A6 Avant

Германският производител Audi официално представи новото поколение на комбито A6 Avant. Автомобилът е получил стилен и съвременен дизайн на интериора и екстериора, както и най-модерни технолиги.

Audi представи комбито A6 Avant

Комбито следва стъпките на показания по-рано седан, като изглежда далеч по-спортно от своя предшественик. Автомобилът е получил стилна решетка на радиатора и по-мускулест дизайн. Въпреки че е насочен към практичността, комбито е най-красивото в историята на модела.

Новото Audi A6 Avant е оборудвано със светодиодни главни светлини. Освен това Audi предлага оптика HD Matrix LED с отичителни дневни светлини, като от компанията подречртават, че коефициентът на аеродинамично съпротивление е 0,27.

Интериорът на комбито повтаря почти напълно този на седана. В салона има информационно-развлекателна система с 10,1-инчов монитор, цифров 12,3-инчов приборен панел и 8,6-инчов дисплей, от който се управлява климатичната система.

От компанията подчертават, че интериорът на Audi A6 Avant (моделна година 2019) ще се предлага в различни варианти, в това числа и скъпа кожа Valcona и натурално дърво. Клиентъти ще могат да поръчат предни седалки със загряване, вентилация и масаж. За автомобила са предвидени още панорамен стъклен покрив, йонизатор ва въздуха, акустична система Bang & Olufsen и др.

Голямото предимство на комбито е багажникът, който побира 565 литра, но при свалени седалки обемът се увеличава до 1680 литра. Автомобилът разполага с електрическа врата на багажника, както и със специална система за закрепване на багажа.

Засега от Audi не съобщават технически детайли за комбито, но се очаква то да получи двигателите на седана. Това означава, че A6 Avant ще разчита на моторите 3.0 V6 TFSI (340 к.с. и 500 Нм) и 3.0 V6 TDI (286 л.с.и 620 Нм). Всички версии ще бъдат оборудвани с „мека” хибридна система със стартер-генератор и система за рекуперация на енергията при спиране.

За автомобила е предвидена и система за управление на четирите колела, благодарение на която се намалява радиуса на завоя, както и управляемостта при високи скорости. Предлагат се 4 различни варианта на окачването – стандартно със стоманени пружини, спортно, адаптивно пневматично и с регулируеми амортисьори.

Комбито разполага и с най-технологичните системи за помощ на водача, които се потдържан от 5 радиолокационни датчика, 5 камери, 12 ултразвукови датчика и лазерен скенер. Всички тези опции дебютираха при флагманския седан Audi A8.

Снимки: Audi

Още снимки на модела - в галерията горе.

Тагове: audi a6 avant
0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Що, да не би в Щатите Лексус и Инфинити да продават по-добри коли? Щото тези в Европа имат още много боб да изядат, докато стигнат Ситроен, пък да не говорим за Ауди и останалите от тройката.
  • #9
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Отг: много красивo! ( преди 6 години )
    Не разбирам защо искаш да ти се посочват, но все пак се надявам да си чувал за Lexus и Infinity. Ся ако ще ми спориш кои били по-хубави, се замисли върху факта, че живееш в Европа и няма как да знаеш много за тези коли. В Щатите примерно, нещата стоят по друг начин. Пишеш за двигатели - спора пак е безмислен. Престиж...Бугати, Майбах, Ролс-Ройс.Ти с такова Ауди в БГ може да се чувстваш така, радвам се за теб :-) Навсякъде около мен са, хич не ги и забелязвам.
  • #8
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сузуки Суифт 0.9
  • #7
    24 rate up comment 5 rate down comment
    много красиво! ( преди 6 години )
    Моля да ми посочите японския му еквивалент в сегмента:престиж,дизайн,двигатели,система 4х4,лукс и интериор!
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    4х4 RWD biased ли е?Дизелът все още използва Quattro с Торсен и е 60:40 задно:предно, както предното поколение. Бензинът използва новото Quattro Ultra, което е с електронно-контролиран диференциал от тип Халдекс и е със 100% предно докато предните колела не изгубят сцепление.
  • #5
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Знае ли се нещо - разпределение на тежестта преден заден мост? 4х4 RWD biased ли е? То това им бяха кусурите на тези каручки. Ако това не са го оправили още...
  • #4
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Фен номер 1 ( преди 6 години )
    много добре изглежда , все пак е АУДИ
  • #3
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Чехъл, ( преди 6 години )
    Що може и да си го купи,..теб какво те засяга,..
  • #2
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Цахал ( преди 6 години )
    Да не би да си го купиш?
  • #1
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Кибика ( преди 6 години )
    Красота!Очаквам с нетърпение RS6