Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Audi представи комбито A6 Avant

Автомобилът е получил технологии от флагмана A8

Audi представи комбито A6 Avant

Германският производител Audi официално представи новото поколение на комбито A6 Avant. Автомобилът е получил стилен и съвременен дизайн на интериора и екстериора, както и най-модерни технолиги.

Audi представи комбито A6 Avant

Комбито следва стъпките на показания по-рано седан, като изглежда далеч по-спортно от своя предшественик. Автомобилът е получил стилна решетка на радиатора и по-мускулест дизайн. Въпреки че е насочен към практичността, комбито е най-красивото в историята на модела.

Новото Audi A6 Avant е оборудвано със светодиодни главни светлини. Освен това Audi предлага оптика HD Matrix LED с отичителни дневни светлини, като от компанията подречртават, че коефициентът на аеродинамично съпротивление е 0,27.

Интериорът на комбито повтаря почти напълно този на седана. В салона има информационно-развлекателна система с 10,1-инчов монитор, цифров 12,3-инчов приборен панел и 8,6-инчов дисплей, от който се управлява климатичната система.

От компанията подчертават, че интериорът на Audi A6 Avant (моделна година 2019) ще се предлага в различни варианти, в това числа и скъпа кожа Valcona и натурално дърво. Клиентъти ще могат да поръчат предни седалки със загряване, вентилация и масаж. За автомобила са предвидени още панорамен стъклен покрив, йонизатор ва въздуха, акустична система Bang & Olufsen и др.

Голямото предимство на комбито е багажникът, който побира 565 литра, но при свалени седалки обемът се увеличава до 1680 литра. Автомобилът разполага с електрическа врата на багажника, както и със специална система за закрепване на багажа.

Засега от Audi не съобщават технически детайли за комбито, но се очаква то да получи двигателите на седана. Това означава, че A6 Avant ще разчита на моторите 3.0 V6 TFSI (340 к.с. и 500 Нм) и 3.0 V6 TDI (286 л.с.и 620 Нм). Всички версии ще бъдат оборудвани с „мека” хибридна система със стартер-генератор и система за рекуперация на енергията при спиране.

За автомобила е предвидена и система за управление на четирите колела, благодарение на която се намалява радиуса на завоя, както и управляемостта при високи скорости. Предлагат се 4 различни варианта на окачването – стандартно със стоманени пружини, спортно, адаптивно пневматично и с регулируеми амортисьори.

Комбито разполага и с най-технологичните системи за помощ на водача, които се потдържан от 5 радиолокационни датчика, 5 камери, 12 ултразвукови датчика и лазерен скенер. Всички тези опции дебютираха при флагманския седан Audi A8.

Снимки: Audi

Още снимки на модела - в галерията горе.

Тагове: audi a6 avant
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Сори обърках буквите, LS е алтернатива на S класата и А8. За А6 е Lexus GS. Както и да е, алтернативи да искаш. До ония с топ гиър - User review на Lexus GS е 8.7/10. Това разбира се в Щатите, в БГ няма Лексуси и няма какво да ги коментирате, защото е ясно, че дори на живо рядко ги виждаме. Това не значи, че трябва да си затваряш очите и да мислиш, че не съществуват.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Отг: много красиво ( преди 1 година )
    Отг> Хайде сега,понеже си многознайко,да ми посочиш конкретно в СЕГМЕНТА на А6.... 2015-та като изелезе Lexus LS, Германците от Аутобилд озаглавиха статията си "Какво ще кара шефа" ....без коментар относно престиж. Миналата година представиха Lexus LS 500 F Sport V6 3,5 битурбо (415 к.с.). И ако все още продължаваш да смяташ че това не е алтернатива на А6, наистина си облъчен яко.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За пореден път се убеждавам, че феновете на светата немска троица са заблудени сектанти, за които друго на света не съществува и не виждат по-далече от носа си.
  • #17
    3 rate up comment 5 rate down comment
    ЕВО ( преди 1 година )
    С една дума - скука.
  • #16
    8 rate up comment 7 rate down comment
    ko4o ( преди 1 година )
    Я, Алуди показали новата Шкода Сюпърб!
  • #15
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И къде по долу в коментарите видя, някой да пише за това, кои били по-хубави? Аз лично, не мога да кажа, защото карам 2016-та Ауди А6 3.0 TDI Quattro седан на шефа ми е, не е мойто щото аз живея в панелка и не мога да си го позволя. Лексус и Инфинити никога не съм карал и за това не коментирам кое е по-хубаво. Топ Гиър едва ли ще ми изяснят нещата.
  • #14
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За всеки, който си мисли, че японските "премиуми" имат нещо общо с немските и английските: Вижте оценките от тестовете на Top Gear - те са пристрастни към Land Rover, но нито японските, нито немските се произвеждат там и оценките им са съвсем обективни. LS - 4/10 RX - 5/10 RC - 6/10 CT 200h - 4/10 GS - 5/10 Това са най-ниските оценки, давани някога в този сайт. За друга марка по-малко от 6/10 няма. Dacia Sandero има 8/10.
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Посочих на човека еквиваленти както поиска. Следва кои били по-хубави, Ситроен се намеси тука, другия пък за село и чесън и кой къде е израсъл....изобщо мале мале.
  • #12
    12 rate up comment 4 rate down comment
    много красиво! ( преди 1 година )
    Дали съм чувал за Лексус и Инфинити!? Сигурно да. Хайде сега,понеже си многознайко,да ми посочиш конкретно в СЕГМЕНТА на А6 по-добрите предложения на тези две марки. "В Щатите примерно, нещата стоят по друг начин".. .бла-бла-бла.. "Навсякъде около мен са, хич не ги и забелязвам." Панелно ***,ти сигурен ли си,че си в Щатите и навсякъде около теб са Ауди-та!? Не ми отговаряй,знам отговора.Жалко е,че форума се напълни със селинджъри като теб!
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Чудя се защо всеки българин, израснал в България, на село и веднъж видял "асфалт" (излязал извън България), за кратко, веднага забравя как е миришел на чесън и лук (карал на баща си Москвича) и си мисли, че е хванал господ за шлифера. Питам и отговор не искам.