IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai Genesis – уверено в луксозния клас

Когато говорим за луксозни седани със задно предаване, най-често си представяме традиционните немски производители.

Hyundai Genesis – уверено в луксозния клас
Сега по всичко личи, че Hyundai планира да се намеси съвсем сериозно в този сегмент с Hyundai Genesis модел 2009, който ще представи на изложението в Детройт през следващата седмица. Произведения в Корея луксозен седан ще се появи на пазарите в САЩ и Европа още през тази година с цена в рамките на 30 000 долара. 



Много са склонни да отпишат Genesis от традиционната конкуренция в този клас само защото е Hyundai. Тази фирма обаче направи невероятен скок през последните години, когато става дума за качество, сигурност и високи технологии. Genesis ще предлага неща, които сме свикнали да виждаме само в най-луксозните немски марки, при това най-често като екстри. 


Активни облегалки за главите, ново поколение система за контрол на стабилността, осем въздушни възглавници, загрявани/охлаждани седалки, адаптивни фарове, ново поколение навигационна система, сателитно радио и много други. 

Според производителите от Hyundai пространството в интериора е по-голямо от това предлагано при E-class на Mercedes или при BMW Серия-7. Дори таблото е обвито с кожа. 

Външният вид на Genesis е доста различен от всеки досега познат Hyundai. Многозначителна е липсата на емблема на фирмата. Вероятно това се дължи на факта, че досега тази марка се свързва с по-евтини и недотам качествени автомобили, а не с луксозния клас. Линиите са чисти, издължени, новата предна част на колата дава представа за бъдещите търсения в областта на дизайна при корейската марка. 


Както е известно ще видим първоначално Genesis като седан, а на по-късен етап и като луксозно купе. Ще може да се избира от три двигатели с обем 3.3 литра V6, 3.8 литра също V6 и на върха V8 Tau с обем 4.6 литра. Последният ще бъде с мощност 368 к.с. и максимален въртящ момент 440Nm. Скоростната кутия ще бъде автоматична ZF със шест скорости. При V6 скоростната кутия също е автоматична, но от вида Aisin 6. 

Само времето ще покаже дали беше правилно решението Hyundai да се намеси в луксозния клас със своя Genesis или това ще се окаже опит да се надскочи собствената сянка.
0 от 500