IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи новия Touareg

Кросоувърът порасна на размери и получи завиващи задни колела

Volkswagen представи новия Touareg

На специално мероприятие в Пекин германският производител представи новия Touareg. Производството на третото поколение на популярния всъдеход като през лятото, като продажбите ще бъдат ориентирани най-вече към пазарите в Китай, Европа и Русия.

Volkswagen представи новия Touareg

Новият Touareg е построен на платформата MLB, която бе използвана на последните поколения на Audi Q7 и Porsche Cayenne. Всъдеходът е пораснал на размери в сравнение със своя предшестник – дължината му е с 77 мм повече, а широчината - с 44 м.  Той обаче е по-нисък със 7 мм. Обемът на багажника е увеличен от 697 на 810 литра.

Въпреки, че е по-голям, Touareg е по-лек. Той е свалил 106 кг. благодарение на използването на алуминии в конструкцията – от този материал е 48% от каросерията. Другите 52% са от високоякостна стомана.

На старта на продажбите всъдеходът излиза с два дизелови и един бензинов двигател. Базовият вариант ще разчита на 3,0-литров V6 TDI с мощност 231 к.с. и 500 Нм. Същият мотор ще се предлага и с 285 к.с. и 600 Нм. Най-мощният дизел на свой ред е 4,0-литров V8 TDI – същият като на Audi A8 и Bentley Bentayga. При Touareg той развива 421 с. и 900 Нм.

Бензиновият вариант е поучил 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, който развива 340 к.с. и 450 Нм. Той заменя досегашния атмосферен 3,6-литров V6. Бензнов мотор ще се използва и при хибридната версия, която ще разчита на 367 к.с. Тази модификация засега ще се предлага само в Китай.

Всички версии на новия Touareg са получили 8-степенна автоматична скоростна кутия. Селекторът на трансмисията е подобен на този на Audi Q7, където вместо класически лост се използва компактен джойстик.

Система за задвижване на четирите колела 4Motion е постоянна, като може да прехвърля до 70% от въртящия мометт та предните колела и до 80% на задните. Управляваща електроника има 5 режима на движение по тежък терен – „Автоматичен”, „Сняг”, „Пясък”, „Трева” и „Експерт”. При последния всички електронни асистенти се изключват и не се намесват в управлението.

Volkswagen представи новия Touareg

Новият Touareg е първият всъдеход в историята на Volkswagen с шаси със завиващи задни колела. При скорост до 37 км/ч те завиват в противоположна на предните посока, като облекчават маневрирането. Така е намален радиусът на завой. При по-висооки скоростни задните колела завиват в същата посока като предните и така се подобрява устойчивостта.

При смяната на поколенията всъдеходът е запазил пневматичното си окачване, но то е преработено. В стандартния всъдеходен режим пътният просвет на Touareg се увеличава с 25 мм. При включването на специален оф-роуд режим каросерията са повдига със 70 мм.

При скорост над 120 км/ч автомобилът се снижаа с 15-25 мм за подобряване на аеродинамиката. Благодарение на преработеното си окачване всъдеходът на Volkswagen може да преодолее ров с дълбочина 570 мм (490 при предшественика му).
След смяната на генерациите Touareg е получил няколко нови системи за безопасност. Той може сам да се движи в задръствания (до 60 км/ч). Системата се казва Roadwork Line Assist, като след нейното активиране машината само маневрира, поддържа лентата на движение, ускорява или спира напълно.

Всъдеходът може да бъде поръчан и със система за нощно виждане, при която електрониката обработва изображението, получено от специална камера, вградена в средата на предната броня. Картина, на която се виждат откритите пешеходци или хора, се появята на електронния приборен панел.

Volkswagen представи новия Touareg

Нито едно ниво на оборудване на Touareg няма да се предлага с аналогови прибори. Те са заменени от 12-инчов сензорен дисплей, на който излизат всички показания. Редом с него е разполоен 15-инчов монитор на мултимедийната система.
Всъдеходът също така е получил матрична оптика, работеща на същия принцип като фаровете на Audi. Светлината може да се настройва в зависимост от обкръжаваща автомобила среда – град, магистрала, извънградско шосе и др.

Touareg е получил и система, позволяваща пътуване на дълги светлини, като тя разполага с по 128 светоиода във всеки фар. Част от тях изгасват при нужда, за да не заслепяват водача на идващия насреща автомобил.

Сред опциите има масаж на седалките с 8 програми, система за аварийно спиране, проекционен дисплей на предното стъкло и 21-цолови джанти. Овен това всъдеходът е получил USB-портове, при това цели 4 на брой. Това отсъстваше дори при топ-версиите на предния модел.

Снимки: Volkswagen

Вижте още снимки на новия Touareg в галерията горе.
 

Тагове: volkswagen touareg
0 от 500
  • #9
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    С всеки следващ стават все по добри. Изчистено и функционално. Отвън и отвътре. Поставките за течности можеха да ги скрият, така седят грозно като в жълт леген
  • #8
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Соцкарзавсички ( преди 6 години )
    Кат се качиш на това се чудиш да го караш ли, или по-добре да си извадиш една биричка и да си гледаш мача!
  • #7
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Bmw435iccX3G01 ( преди 6 години )
    Mnogo mi haresva.Izklu4itelno hi teck premium product na cenata na moeto X3.Moje i da smenia moia zviar za hibridnata versia kato izleze kraia na 2019
  • #6
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    баце, ти на това джип ли му викаш, даже и бавни скорости няма, ходи у гората първо сам си го тествай колко е добър
  • #5
    12 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Вместо да го нарече кашон го е нарекъл кросовър. Етиката го изисква, но ние си го знаем тоягата какъв шлеп е. Дано поне със завиващи задни колела вече да може да завива. Като си помисля обаче, че задното завиване ще бъде консуматив не завиждам на бъдещите собственици.Абе важното е че са наточили бръснарските ножчета на предната решетка. А с този екран прилича повече на китайска детска играчка, отколкото на нещо сериозно.
  • #4
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Журналистче ( преди 6 години )
    Алоо, всичко ли вече наричаме кросоувър??
  • #3
    9 rate up comment 11 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    Този голям екран на мултимедията хич не ми се нрави. С такъв размер изобщо не изглежда елегантно. Другият стои тамън на място. Иначе от към дизайн вън и вътре за първи път от много време ми допада изобщо нещо от тази марка. Дано да продължават в същия дух.
  • #2
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Цахал ( преди 6 години )
    Научи се да пишеш!
  • #1
    29 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    айде разбирачи,идвайте да обяснявате как ваще 20 годишни каручки на газ са по-добри от тозиджип :D