Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen представи новия Touareg

Кросоувърът порасна на размери и получи завиващи задни колела

Volkswagen представи новия Touareg

На специално мероприятие в Пекин германският производител представи новия Touareg. Производството на третото поколение на популярния всъдеход като през лятото, като продажбите ще бъдат ориентирани най-вече към пазарите в Китай, Европа и Русия.

Volkswagen представи новия Touareg

Новият Touareg е построен на платформата MLB, която бе използвана на последните поколения на Audi Q7 и Porsche Cayenne. Всъдеходът е пораснал на размери в сравнение със своя предшестник – дължината му е с 77 мм повече, а широчината - с 44 м.  Той обаче е по-нисък със 7 мм. Обемът на багажника е увеличен от 697 на 810 литра.

Въпреки, че е по-голям, Touareg е по-лек. Той е свалил 106 кг. благодарение на използването на алуминии в конструкцията – от този материал е 48% от каросерията. Другите 52% са от високоякостна стомана.

На старта на продажбите всъдеходът излиза с два дизелови и един бензинов двигател. Базовият вариант ще разчита на 3,0-литров V6 TDI с мощност 231 к.с. и 500 Нм. Същият мотор ще се предлага и с 285 к.с. и 600 Нм. Най-мощният дизел на свой ред е 4,0-литров V8 TDI – същият като на Audi A8 и Bentley Bentayga. При Touareg той развива 421 с. и 900 Нм.

Бензиновият вариант е поучил 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, който развива 340 к.с. и 450 Нм. Той заменя досегашния атмосферен 3,6-литров V6. Бензнов мотор ще се използва и при хибридната версия, която ще разчита на 367 к.с. Тази модификация засега ще се предлага само в Китай.

Всички версии на новия Touareg са получили 8-степенна автоматична скоростна кутия. Селекторът на трансмисията е подобен на този на Audi Q7, където вместо класически лост се използва компактен джойстик.

Система за задвижване на четирите колела 4Motion е постоянна, като може да прехвърля до 70% от въртящия мометт та предните колела и до 80% на задните. Управляваща електроника има 5 режима на движение по тежък терен – „Автоматичен”, „Сняг”, „Пясък”, „Трева” и „Експерт”. При последния всички електронни асистенти се изключват и не се намесват в управлението.

Volkswagen представи новия Touareg

Новият Touareg е първият всъдеход в историята на Volkswagen с шаси със завиващи задни колела. При скорост до 37 км/ч те завиват в противоположна на предните посока, като облекчават маневрирането. Така е намален радиусът на завой. При по-висооки скоростни задните колела завиват в същата посока като предните и така се подобрява устойчивостта.

При смяната на поколенията всъдеходът е запазил пневматичното си окачване, но то е преработено. В стандартния всъдеходен режим пътният просвет на Touareg се увеличава с 25 мм. При включването на специален оф-роуд режим каросерията са повдига със 70 мм.

При скорост над 120 км/ч автомобилът се снижаа с 15-25 мм за подобряване на аеродинамиката. Благодарение на преработеното си окачване всъдеходът на Volkswagen може да преодолее ров с дълбочина 570 мм (490 при предшественика му).
След смяната на генерациите Touareg е получил няколко нови системи за безопасност. Той може сам да се движи в задръствания (до 60 км/ч). Системата се казва Roadwork Line Assist, като след нейното активиране машината само маневрира, поддържа лентата на движение, ускорява или спира напълно.

Всъдеходът може да бъде поръчан и със система за нощно виждане, при която електрониката обработва изображението, получено от специална камера, вградена в средата на предната броня. Картина, на която се виждат откритите пешеходци или хора, се появята на електронния приборен панел.

Volkswagen представи новия Touareg

Нито едно ниво на оборудване на Touareg няма да се предлага с аналогови прибори. Те са заменени от 12-инчов сензорен дисплей, на който излизат всички показания. Редом с него е разполоен 15-инчов монитор на мултимедийната система.
Всъдеходът също така е получил матрична оптика, работеща на същия принцип като фаровете на Audi. Светлината може да се настройва в зависимост от обкръжаваща автомобила среда – град, магистрала, извънградско шосе и др.

Touareg е получил и система, позволяваща пътуване на дълги светлини, като тя разполага с по 128 светоиода във всеки фар. Част от тях изгасват при нужда, за да не заслепяват водача на идващия насреща автомобил.

Сред опциите има масаж на седалките с 8 програми, система за аварийно спиране, проекционен дисплей на предното стъкло и 21-цолови джанти. Овен това всъдеходът е получил USB-портове, при това цели 4 на брой. Това отсъстваше дори при топ-версиите на предния модел.

Снимки: Volkswagen

Вижте още снимки на новия Touareg в галерията горе.
 

Тагове: volkswagen touareg
0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 4 rate down comment
    JEEP ( преди 1 година )
    Усещам как окончателно и безвъзвратно повече истински автомобили няма да се произвеждат, иначе не е лош туарега сигурно, но яко по течението..
  • #18
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    2 тона + екологичен дизел = нещо немско ще да е?
  • #17
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Уголемен фолсваген голф. Да ти се доповръща от скука.
  • #16
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Оо, тва преодолява ровове :) Аз лично с това нещо на баир няма да се кача, щото си е СУВ-че и не е ясно кво ще се строши още на отиване :)
  • #15
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    и мен не ме кефи волана.консерва е,трябва нещо по-спортно и д образно
  • #14
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Всичко е прилично само това голфово кормило.
  • #13
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Брейй какъв голям гоуф.
  • #12
    7 rate up comment 16 rate down comment
    жик-так ( преди 1 година )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #11
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    Отстрани Кю7, задницата нещо средно м-у Кю7 и заемки от Мерцедес, предницата инъче разпознаваема- типичната скука и безличност за ФВ! Вътре е доста добре, и характериситките са доста добри, предполагам, че като цяло отзивите по-скоро ще са положителни. Според мен обаче, дизеловите двигатели за Европа може и да не се окажат толкова вървежни след Дизелгейт и забраната/ограниченията за дизели, които все повече градове налагат, ще видим!
  • #10
    13 rate up comment 3 rate down comment
    fermera ( преди 1 година )
    Отвън погледнато този Тоарег си е разпознаваем и прилича на стария,но вътре доста са се постарали.Дано и материалите и изработката да са добри като на снимките.В задвижването толкова си могат-все дизели.Проблема е че в две годишен период ще влезнат много нови модели на нови платформи и този модел бързо ще се обезцени.Но Доктора е доказал че знае кога да купи и продаде кола и нищо чудно да прочетем някой сравнителен тест на Х3 и Тоарег.