Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Конструкция на купето не позволява такъв двигател

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Спортното купе Toyota GT86 няма да получи версия с турбомотор, въпреки многото молби на феновете да бъде пусната такава модификация. Това разкри главният инженер на проекта Тетсуя Тада, която е начело и на разработката на новата Supra, пред изданието Caradvice.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

От думите му става ясно, че компанията не игнорира желанието на поклониците на марката, а просто няма техническа възможност за това. За да бъде направено подобно купе с турбодвигател, на практика ще трябва да бъде проектиран изцяло нов автомобил.

Тада разкри, че актуалната платформа на GT86 е разработена изключетелно за лек атмосферен двигател и поставянето на турбина ще преразпредели теглото към предната част на автомобила. А това ще създаде сериозни проблеми за колата при завиване.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Моделът Toyota GT86 е подложен на доста критики в последно време заради ниската мощност на 2,0-литров атмосферен мотор 4U-GSE, развиващ малко над 200 к.с. Поставянето на турбовигател със сигурност би направило автомобила доста по-интересен, а много от феновете на марката очакваха подобна версия да се появи под новата марка Gazoo Racing, която ще развива спортните модели на марката.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Всъщност Gazoo вече представи по-мащна модификация на GT86, предназначена за японския пазар, като промените при нея засегнаха спирачките, окачванено, изпускателната система и салона, но не и двигателя.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota gt86
0 от 500
  • #26
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тунерите на тази кола слагат не 1 а по 2 турбини и вдигат мощността над 1000 к.с. Много носи на тунинг и държи. Добра машина. А това, че нямало място за турбо е просто политика някаква тяхна. Явно не искат да го правят поради някакви си техни съображения, които не са длъжни да ги казват. Въпросът е, че машината е доста добра и носи на зверски тунинг. Вземаш нова от магазина за 30 000 евро и до 50 000 евро е правиш супер бегачка. Малко са такива коли,които могат да се надграждат много.
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ASD ( преди 1 година )
    Виждъл съм турбина на двигател,и не мисля че тя би преразпределила тежестта в колата. Тея нещо ни будалкат. Има някъде другаде проблем, който не позволява вдигането над 200 конски сили.Но той не е в теглото на турбото, в това съм СИГУРЕН.
  • #24
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За първи път чувам даунсайзнат мотор с турбо да е по тежък от по голям атмосферен. Това ще да е някакъв парадокс, открит от Тойота Относно удоволствието от атмосферен или не, лично аз на мотор без турбо вече не се качвам. Въпрос на вкус
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    По темата.Колата е замислена като спортно купе с атмосферен двигател и добро разпределение на теглото. Който не търси такова купе,не го купува. На пазара има достатъчно турбо спортни коли. Но предимството от ниското тегло е незаменимо за пътното поведение, което доколкото съм чел е водещо при Тойотата. А и пазарът на спортни купета в момента не е много голям и малко производители правят такива коли. А и красотата е в различните предложения.Който каквото харесва.
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    нали ( преди 1 година )
    По ред на номерата...мазда е мх-5 не е еталон за нишо а евтин роудстер.Плюс че си явен комплексар.Че има по-добра кола от въпросната мазда, има,.Ти твърдиш че тази е най добрата изобщо ил иза теб?Хаха..Моята кола не те касае,а това е друг атестат че си комплексар.Детско е комплексариите,аз такива нямам смешко.Последния,тиквундер,дори не си разбрал съждението.Толкоз ти е капацитета.Ще пиша където си искам.И аз не понасам Дошко и всичките му клонинги ама го търпим.Коммплексарче си и ти м исе види
  • #21
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    вагенското фенче само бегачки по 1500 коня кара и драгстери от време на време. Тва 200 коня никъф кеф не му дават - смятайте колко е напред момчето! Ама кат се събуди и пак краката в легена с вода, двата пръста в контакта и *ъза му ръкопляска
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Кефа е субективно усещане.." Верно ли,не знаех. "Само технологичен невежа може да.....Само пак такъв може да си вярва че има кеф от куц атмосферник 2.0 с кухи 200 к.с и върт момент като трабант.Ама тази кьопава консерва с интериор от Боровец,е далеч от високоскоротстен кеф." Ако обичаш, пиши в някой детски форум.
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хаха, бати смешниците
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Щом харесваш и караш съответната кола, ОК, ако обичаш остави това да правим и останалите, направили своя избор,без да се натрапваш с нискокачествените си и крайно необективни коментари. Мазда не била най-добрата кола???? А има ли най-добра кола? Или тази,която ти харесваш е най-добрата.ОК Разсъждения,достойни за дете.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    нали ( преди 1 година )
    Я да чуем ти как се изразяваш :)Като начало кажи на колко си годинки :)Зайко!