Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Защо моторите на Ferrari във Формула 1 започнаха да пушат повече?

Не става въпрос за технически проблем, налагат го новите правила

Защо моторите на Ferrari във Формула 1 започнаха да пушат повече?

В хода на зимните тестове във Формула 1 много анализатори и фенове обърнаха внимание на това, че моторите Ferrari отделят твърде много пушек от изгоряло масло. Като това важи както за болидите на Скудерията, така и за клиентите на италианския тим. В случая не става въпрос за технически проблем, а за решение на конструкторите как да се съобразят с промените в техническите правила.

Защо моторите на Ferrari във Формула 1 започнаха да пушат повече?

За сезон 2018 година се ограничава използването на моторното масло за увеличаването на мощността – това беше една от темите за спорове в хода на миналия сезон във Формула 1 и ФИА се постара да затвори този пропуск в правилата. През миналата година маслените пари от картера се насочваха обратно към двигателя, но за 2018 това техническо решение е забранено. ФИА изрично посочи на конструкторите, че парите от обработеното масло трябва да бъдат извеждани в атмосферата.

Защо моторите на Ferrari във Формула 1 започнаха да пушат повече?

Което доведе до промени в конструкцията на всички нови болиди, но най-много засегна Ferrari. На италианските автомобили се появи правоъгълен накрайник, точно под стопа под ауспуха, откъдето се отвеждат маслените пари във формата на бял, понякога доста гъст пушек. Но наличието му подсказва, че моторът на Ferrari гори повече масло в сравнение с другите двигатели във Формула 1. Но какъв ще бъде ефектът от това тепърва ще се анализира в хода на сезона.

Тагове: ferrari
0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тъпития като Русия
  • #14
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Тъпотия като самата Формула 1.
  • #13
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На Тойота главите са по-умни от главите на шофьорите каращи ВАГ! Факт!
  • #12
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мда, ВАГ горят масло по немските аутобани със 180-200, Тойота фърля направо глави...
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 1 година )
    Не знам за VAG, но BMW 750i 2008 година без проблем си харчи по 1 литър масло на 1000 километра и това според механиците на БМВ си е напълно нормален разход и всичко е наред... Вие какво ще кажете?
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хората, като чуят за пушеща кола и първата асоциация, която им идва е Фолк с Ваген. Още, като излязат от завода е така. Хората по форумите реват от двигателите им, които харчат по 1-2 литра масло на 1000 км. Много собственици са отивали в сервизите да се оплачат от проблема от новите си коли и механиците им казват, че това е нормален разход. Дори в книжките за експлоатация им пише, че толкова разход е в рамките на нормалното. За незапознатите маслото скапва цилиндри, бутала, глава и катализатор.
  • #9
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не само двигателите на ВАГ са най-големите Б0кл-луци, но и самите им коли са такива. Най-Боклучавата, скапана и лъжлива компания. Стотици хиляди хора изтрепаха тея със скапаните си нафтови печки.
  • #8
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Доказано. Всичките двигатели на Фв групата са ***
  • #7
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Хунда ( преди 1 година )
    ...само в кухата ти тиква,и показва че изобщо не познаваш VW.
  • #6
    23 rate up comment 11 rate down comment
    Honda ( преди 1 година )
    "Никоя кола не може да гори повече масло от хонда" Всъщност може, доказано не веднъж, всички ФВ, Ауди и производните им *** са маслярници от където и да ги погледнеш!