Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева

"Японецът" с втора награда, след тази на парижкия автомобилен салон

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева

Mazda Vision Coupe бе избран за най-добър прототип на автосалона в Женева. Това стана по време на специалното събитие Car Design Night. Дебютът на японския концептуален автомобил се състоя още миналия декември на салона в Токио.

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева

Журито в конкурса бе съставено от 18 души, сред които главните дизайнери на най-големите автомобилни производители. За Mazda Vision Coupe това е втората награда, след като на парижкия автомобилен салон в януари автомобилът бе обявен за най-красив прототип на 2017 г.

Избраха Mazda Vision Coupe за най-добър прототип в Женева

Купето с четири врати има 21-инчови джанти, а за оформлението на салона са използвани дърво и кожа. На горната част на централната конзола е разположен голям дисплей. Представителите на японската компания не разкриха техническите характеристики на прототипа.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda vision coupe
0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе мен мисленето ми е за 3 литров двигател с две турбинки и 340-350к.с, ама там говорим за коли които са на двойна цена от една Мазда. Мазда не са в този сегмент и е вярно че нямат такива коли. Но това са само премиум марките.Аз сравнявам големината на двигателите с конглокентните на Мазда марки и цени.
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До: отговор на ... ( преди 1 година )
    щом за теб 2.0литра/150-170к.с. мотор е от "големите" ... типичната шир-потреба "мислене".
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вярвам ти. Но ти говорош за модели от съвсем друга ера. Някога като се качиш на новите и ги поопознаеш, ще установиш пестене, нечувано по размери. Стигнали са дотам, че са спестили от спирачките, в резултат на което спирачният път има измерения, които не съм виждал от началото на 90-те. Като дадеш една торба пари за нов автомобил, очакваш съвременни характеристики, а не най-лошите в класа си...
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A-хъм ( преди 1 година )
    Бе не знам, но последната ми мазда 3 става на 9 години, карал съм я 180 000км и преди половин година и се разтрака болта на предния десен носач. Всичко друго е било стандартна поддръжка - масла, гуми, накладки. Преди това съм имал още 3 мазди - 323, MPV и 6. Единственото калпаво изпълнение беше трансмисията на MPV-то. Все нещо придърпваше и през 6 месеца и слагаха нов софтуер.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не говоря само за CX-5. Имам достатъчно стаж и с 6-цата. Имам и не един приятел, които ги притежават. Държат се по същия начин. Няма да отричам качествата, като отличния външен вид и икономичните двигатели, оптимизирани за въртящ момент, но на черното няма да кажа бяло. Окачванията им са евтини и зле настроени. Предното поколение 6 също имаше редица проблеми с окачването.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A-хъм ( преди 1 година )
    Не ми сравнявайте кола с SUV (CX-5). Дъщеря ми обикновено кара моята кола - Мазда 3. Тия дни ме закара до сервиза, където си бях оставил колата за смана на масла, регулиране на предница и предни спирачки. Съответно бяхме с SUV-то на жена ми. Дъщеря ми коментира, че много подскачало по бабуните, сравнено с колата. Интересното е, че това не и прави впечатление, когато се вози, а само когато кара колите.
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Карал съм и други коли с твърдо и некомфортно окачване, но те поне стоят като залепени на пътя. Маздата подскача, клати се, подхвърля задница. Наскоро казах зад една CX-5 като моята бившата. На някаква напречна неравност цялата подскочи, хем се движехме с 30 км/ч. Аз се приготвих за същото и...нищо. Колата ми мина равно и нормално, неравността се оказа минимална.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Купете си Мазда 6 или 3 и ще разберете" Кому е нужно да заблуждаваш хората (и себе си) така? "Защо няма по-добра кола за нашите пътища и стандарт на живот." - Цената на Маздите е завишена за това, което предлагат. "Фантастично здраво окачване" - на 7-мия месец ми тропаше рейката на CX-5. "и оптимален комфорт" - и 6, и CX-5 имат подчертано твърдо, некомфортно и нервно окачване. По чуждите пътища може да се ядва, но шофирането в БГ с подобно евтино окачване е изморително и ОПАСНО.
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Отговор на: А бе .. ( преди 1 година )
    "на екстериор/прототип го докарват, ама под капака все малолитражна ширпотреба." Точно пък само Мазда запазиха големите двигатели и не се хвърлиха на даунсайзинг с турбини.Двулитрвият им атмосферен двигател харчи толкова, колкото и 1.4 с турбина на другите производиели.Да не забравяме, че догодина идва и Skyactiv-X (който не е сигурен за какво става дума има много инфо из нета)
  • #13
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Някой. .. ( преди 1 година )
    Купете си Мазда 6 или 3 и ще разберете, защо няма по-добра кола за нашите пътища и стандарт на живот. Фантастично здраво окачване и оптимален комфорт за цената си... Дизайна също е на много добро ниво. Марката не е за хора, които нямат пътна култура и си мислят, че магистралата е писта...