Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Първият SUV на Ferrari – хибрид с V8 мотор

Босът на FCA потвърди появата на автомобила през 2019 г.

Първият SUV на Ferrari – хибрид с V8 мотор

Италианският производител на спортни коли Ferrari разработва хибриден силов агрегат на базата на V8 бензинов мотор. Това обяви президентът на компанията Серджио Маркионе пред Auto Express, като не отрече че системата ще бъде поставена на първия кросоувър на марката, който ще излезе догодина.

Първият SUV на Ferrari – хибрид с V8 мотор

„Хибридното Ferrari с V8 двигател ще бъде на пазара през 2019 г. Вече сме готови няколко прототипа и започваме техните тестове”, коментира Маркионе. За италианците това ще бъде втори хибриден силов агрегат след този на хиперколата LaFerrari, в чиято основа обаче е V12 мотор.

Първият кросоувър на Ferrari ще се конкурира Lamborghini Urus, а също така и с новата версия на Bentley Bentayga - PHEV. Тя разчита на хибриден агрегат, който се зарежда от електропреносната мрежа и бе представена на автосалона в женева.

По неофициални данни, бъдещият SUV на Ferrari ще бъде изграден на новата алуминиева платформа, която ще бъде и в основата на нова суперкола – приемник на модела ГТС4 Lusso. Цената на всъдехода, който вероятно бързо ще стане най-популярният модел на италианците, ще е около 300 000 евро.

Снимка: Auto Express

Тагове: ferrari suv
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    arbiter elegantiarum ( преди 1 година )
    "Истината, е че ферари не се нуждае от СЪВ. Просто всички мениджъри виждат, че СЪВ автомобилите се продават, ... " ==== Абсолютно прав си ;)) Това е пред-последния пирон в ковчега на романтиката и истинската страст в света на автомобило-строенето. Последния пирон ще бъде, когато и Ролс-Ройс се изтъпанят с някакъв подобен самосвал :))
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до Нюрбургринга ( преди 1 година )
    .пич,точн озатова са друга лига Ферари..хората ги купуват по други причини които ти никога няма да разбереш.А не за да си мерят п..ките на писта. Нее всичко е секунди и набиране и прочеее.. Ферари е надживяло този евтин хейт .Това не ги интересува.Вместо да плямпаш празнотии иди до Модена ,иди до музея, иди покарай едно Ферари.. белким нещо стоплиш.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пропуснах и пастата за зъби Сенсодин в чийто разработка също участва Макларън. А само Аквафреш и Сенсодин са изключително силни марки на пазара за устна хигиена и не включват само пасти, но имат и избелващи и нормални пасти и четки за зъби, води за уста, пасти и продукти за деца...
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Та какво им се възхищаваш на Лотус? Те от 15 години произвежда два едни и същи модела и естествено фалираха, сега ги купиха Китайците и подготвят СУВ. АстЪн Мартина на който си фен, а не знаеш че името му е АстОн Мартин оле мале. А Макларъна си правят коли за кеф, това им е микро частица от бизнеса, Макларън е огромна компания с бизнеси във всякакви области, като започнеш от големи вериги луксозни ресторанти където работят с Гордън Рамзи, производители на софтуер, всички модерни болници в света са със софтуер на Макларън за обработка и съхранение на информация, електронните блокове на всички отбори във Ф1,Индикар и НАСКАР са с електронни блокове на Макларън, отделно произвеждат винтове, отверки и др., произвеждат и бобслеи, работят и с много големи фармацефтични компании и разработват продукти за тях най-известния им продукт е пастата за зъби Аквафреш. Вероятно съм пропуснал и други дейности.
  • #12
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ха ха Ферари били отделна лига ха ха ха. В лига за какво? Защото като видя марките и времената на Нюрбургринг моделите на Ферари са доста зад останалите марки.
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Истината, е че ферари не се нуждае от СЪВ. Просто всички мениджъри виждат, че СЪВ автомобилите се продават, като топъл хляб и понеже са алчни са решили да вземат част от пая в ексклузивната му част. Не се съмнявам, че този СЪВ, ще е най-добрия в света. Ферари не се мери с никой, те са в отделна лига. Но наистина не кореспондира с "идеите" им за запазване на ексклузивността на марката, чрез ограничаване на броя продажби на годишна база ( изкуствено, а не заради липса на желаещи ).
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вече признавам само Астън Мартин, Лотус и Макларън защото все още се придържат към традициите си и не са тръгнали да запълват "пазарни ниши".
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Един там ( преди 1 година )
    и двете твърдения са верни... ПАРИ требат.. Идентичността на Ферари се размива. ТАКА е.. .. Инак, то и Ламборджини, преди време са "размили" със спортни коли идентичността на сериозен производител на трактори... Светът се развива. Това е. Харесва ли ни или не... На мен, определено НЕ.
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Баничарка ще има ако клиентие на марка поискат. Не мисля, че някой от коментиращите тук е сред тях обаче.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Д ( преди 1 година )
    "Ако си вдигнат печалбите определено ще почнат още по-интересни неща да излизат от Маранело." Маржовете на Ферари са над 20% (оборот -парите, които харчат). Това са единици компании в света. Печалбите са им супер.