IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen удвои печалбата си през 2017

Германците обаче очакват по-сложна 2018 заради валутните курсове и автономното управление

Volkswagen удвои печалбата си през 2017

Групата Volkswagen на практика е удвоила печалбата си през 2017 година, но очаква забавяне през 2018 заради най-различни глобални фактори.

Volkswagen удвои печалбата си през 2017

Отчетът за миналата година, представен официално в петък, показва 13.8 милиарда евро оперативна печалба за 2017, в сравнение със 7.1 милиарда евро година по-рано. Маржът на печалба, който през 2016 бе скромните за автоиндустрията 3.3 на сто, сега се е повишил до 6% и щеше да е дори 7.4%, ако не бяха извънредните разходи по покриването на глоби и съдебни разноски около Дизелгейт.

Въпреки внушителните резултати обаче концернът направи предпазлива прогноза за 2018, обосновавайки се с глобални рискове като нарастващите настроения срещу дизела, очакваното леко забавяне на икономическия растеж в световен мащаб, както и неблагоприятни промени във валутните курсове.

Volkswagen удвои печалбата си през 2017

"Ние, както и цялата индустрия, сме изправени пред огромни предизвикателства и радикални промени", коментира главният изпълнителен директор на VW Матиас Мюлер. Преходът към електрическо задвижване и автономно управление, в които групата ще инвестира 20 млрд. евро в следващите години, ще се отрази на печалбите. Мюлер очаква приходите през 2018 да се увеличат с около 5%, а маржът на печалба да бъде в рамките на 6.5-7.5 на сто.

Приходите на VW през 2017 са достигнали рекордната сума от 231 милиарда евро (от 10.7 милиона продадени автомобила от всички марки, включително товарни).

 

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    ей ,палячо,чети ! ( преди 1 година )
    Германците с лекота изпреварват Toyota и General Motors по продажби, пласирали са рекордните 10.7 милиона автомобила през 2017, а нормата на печалба на марката Volkswagen, която дълги години едва се доближаваше до 2 на сто, сега е цели 4,5%.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до: смешника под мен ( преди 1 година )
    ***, дай да прочетем къде, кога и кого рендетата са спасили от фалит, както твърдиш. Кой колко % притежавал от акциите на другия не е тема на този разговор! Така, че се спри с мантрата, която повтаряш, като счупен грамофон!
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Renault currently has a 43.4 percent (fully voting) stake in Nissan, and Nissan holds a 15 percent (non-voting) stake in Renault effectively giving Renault control." Ще спрем да си повтаряме "мантрата", когато това е невярно, но за сега това е положението, ***.
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    кво рено бе хора ? това се саморазпада още докато излиза от магазина мой съсед си взе новия меган и още не излязъл от магазина му паднал сенника и жабката се отворила и ням азатваряне! огледалото се полуотлипило от стъклото и това на НУЛА КИЛОМЕТРА !!!! рендетата са по зле сглобени и от фиат !
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Рено, никога и никого не са измъквали от фалит. Увреденият от каране на рендета фен да престане да повтаря тази мантра, че става смешен! По-добре да каже френската държава колко пъти са спасявали полудържавната перачница от фалит.
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да не ме занимават с тези смешници!
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    Рено не са измъквали никой ! Колкото процента притежава Рено в Нисан, толкова процента притежават и японците от французите ! И двете компании бяха пред фалит. Рено обаче бяха спасени от банкрут, от френската държава. Никой не отрича нюха на Гон. Само погледни продажбите, те са достатъчно красноречиви кой-кого. А фактът, че моделите на Нисан, които са базирани, на тези на Рено, са в дъното на класациите за качество, е показно, французите колко си могат.
  • #16
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Ми естествено Рено ги измъкнаха от фалит и ги направиха печеливши както стана с Дачия и Лада!Само адмирации за което!
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А клиента какво го интересува колко били продавали, колко печалба имали, как е удвоявали, като нито качеството им е на ниво, нито визията, нито удобството, комфорта, разхода на гориво и т.н. Само в лъжите, измамите и манипулациите са добри. Феновете на тези кочини у нас се кефят на новият внос, който е евтин и без пари и си мислят, че карат коли. Те нови да ги вземеш не стават, а на старо са още по-голяма скръб. Само печалби и продажби са им новините. А новина, че са станали по-качествени кога!?
  • #14
    9 rate up comment 5 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    Рено-НИСАН са на първо място заради... НИСАН. Защото НИСАН продава добре в Азия, Северна Америка, Южна Америка, Австралия, Африка и до някъде в Европа. Без НИСАН и подразделенията им Инфинити и Датсун, Рено са живи умерли...факт !