IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota Auris ще получи 2,0-литров двигател

За следващото поколение на модела е предвиден и нов хибриден агрегат

Toyota Auris ще получи 2,0-литров двигател

Компанията Toyota ще представи по време на автосалона в Женева следващото поколение на хечбека си Auris. Заедно с модела ще дебютира и нов силов агрегат – 2,0-литров с 4 цилиндъра от семейството Dynamic Force Engines, чиято термична ефективност е 40 и 41% (при версията с хибридно задвижване).

Новата Toyota Auris ще получи 2,0-литров двигател

Новата Toyota Auris ще получи по-динамичен дизайн на екстериора, светодиодни фарове и различни задни сетлини. Очакват се и промени в интериора, но засега от компанията-производител предпочитат да ги запазят в тайна.

Гамата двигатели ще бъде попълнена от хибриден агрегат, в който ще влезе и новият бензинов мотор. При разработката на хибридната версия са използвани технологии от новото поколение на Toyota Prius.

Известно е, че в стандартното си изпълнение новият 2,0-литров бензинов мотор ще развива мощност 171 к.с. и 205 Нм. Когато двигателят е част от хибридната система, мощността му ще 146 к.с. и 180 Нм.

Новата Toyota Auris ще получи 2,0-литров двигател

Гамата двигатели на сегашното поколение на Toyota Auris (на снимката) се състои от 1,2-литров турбомотор (116 к.с.), 1,33-и и 1,6-литров атмосферни мотори, развиващи съответно 99 и 132 к.с., като и дизели – 1,4 и 1,6 литра с мощност 90 и 132 к.с. съответно. Хибридният вариант е с 1,8-литров бензинов двигател, който развива 136 к.с.

Снимка: Toyota
 

Тагове: toyota auris
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Смеха вярно е голям като видиш,че Тойота ползва 1.8 атмосферен мотор там където Фолксваген слага 5 и 6 цилиндъра за същото вървене. Хаха
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Някой пак се е изгубил в превода и преписването. Сегашният мотор в хибридната система не е 136, а е 99 к.с. С електромотора е 136 к.с. Това е общата мощност.
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хаха, бати смеха. Тоя умрял мотор с 225кс. Голф 5 с умрелия 3,2 я цепи отвсякъде. zeperfs ще ти отвори очите...
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Край ( преди 1 година )
    Простоватите първични люде се прекланят пред грубата сила - 3, 4 или 5 литров дизелак та да иде мухлата до мола. Високотехнологичните екологични коли на Тойота не се нравят на българчето.
  • #8
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    2.3,2.5,2.8,3.2 са напълно безсмислени мотори в този клас. Тойота ги обезличава единствено с феноменалния си 1.8,монтиран и в Лотус във вариант 192 коня атмосферен!!!! или 225 коня с компресор. А най-малкото 5 и 6 цилиндрови тежки мотори на предната ос са напълно безсмислени,при положение,че 2.3 5 цилиндров Голф върви колкото 1.6 4 цилиндрова Тойота Корола! Дори е смешно.
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всички мотори на Аурис са най-ново поколение или Валвматик,тоест без дроселова клапа, или Dual VVT-i, или работещи по цикъл на Аткинсън при хибридния вариант.Тоест най-модерното от технологиите. А най-новите мотори,както пише в статията са и с най-високо КПД в автомобилната индустрия. Затова марката е Тойота, не цели количество ,а качество. Който си купува кола знае какво говоря, не го интересува толкова дали е 1.2 или 1.4, или 1.8 или 2.0,когато са сходни,важно е да са здрави и ефективни.
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ти си доста слабоумен,за да го интересува някого мнението ти, но ще тия обясня - Всеки производител си определя гамата мотори,както и нивата на оборудване. Стратегиите на германци и японци са различни и при двете. Това не означава,че едните не могат да направят и други варианти. Японците знаят кои мотори са най-продаваеми и наблягат на тях. Голф на домашния си пазар Европа може да си позволи по-широка гама предвид повечето продажби и вкусове на европееца.
  • #5
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Още преди ( преди 1 година )
    25 год, koнkуpeнтите от Голф монтираха двигатели 1.2,1.4,1.6,1.8,2.0,2.3,2.5,2.8,3.2 само при бензиновите! Плюс с/ма 4х4.Корола/Аурис си останаха с 1.33 и 1.6 при 95% от гамата и суперспортния 1.8 по случай някакво 6-то място в местен шампионат в Тайланд Коли за пенсионети и мухльовци
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    Пфууу, моя меган 1.4 1998 г. има термкчна ефективност от 72% и се подобрява. Не ме занимавайте с глупости! Amigo, 27% може да ти е термичното КПД на меган двигателя, ама 72% няма да е, освен ако не е електромотор! Някой се е пошегувал с теб като ти е споменал тия цифри, на Горубляне дилърите може би? :)
  • #3
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пфууу, моя меган 1.4 1998 г. има термкчна ефективност от 72% и се подобрява. Не ме занимавайте с глупости!