IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Направиха изцяло електрически прототип за Льо Ман

Състезателният автомобил с 1000 к.с. ще разчита на двигатели от Formula E

Направиха изцяло електрически прототип за Льо Ман

Бившият инженер на тима от Williams във Формула 1 - Николас Перин, съдаде изцяло нов състезателен прототип от клас LMP1 за "24 часа на Льо Ман", който ще бъде годен за участие в надпреварата най-рано през 2023. Болидът Perrinn разчита изцяло на електрически двигатели, разработени за шампионата Formula E .

Perrinn 424- нов изцяло електрически прототип за Льо Ман

За да направи автомобила, отборът от Йоркшир е сключил договор за доставка на 3 електрически мотора от Formula E. За разлика от шампионата с електрически болиди обаче, двигателите, вложени в модела Perrinn 424, са настроени да генерират пълна мощност от 1000 к.с.

Енергията за агреатите се осигурява от 64 батерии, тежащи общо 399,1 кг. Благодарение на наличието само на батериите и електрическите мотори, състезателната кола би трябвало да тежи с 331 кг. по-малко от прототипа на Toyota- TS050 Hybrid. Ако това бъде постигнато, то Perrinn 424 ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 2 секунди, а максималната скорост да бъде около 350 км/ч.

Perrinn 424- нов изцяло електрически прототип за Льо Ман

На този етап Перин има за цел да събере близо 2 млн. паунда, за да завърши напълно своя автомобил. Тези средства са нужни, за да подобри капацитета на батериите дотолкова, че те да могат да издържат цяло 24-часово състезание без презареждане или подмяна.

Засега екипът има за цел да подобри рекордите в класа на електрическите състезателни автомобили на пистите "Сарт", Северната дъга на "Нюрбургринг", "Пол Рикар", "Америка", както и трасето в Шанхай. Планира се опитите за нови рекорди да започнат идната година.

Снимки: Perrinn

Тагове: lmp1 perrinn 424 williams f1
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    добро утро бавни другарчета - за незагрелите пояснявам - ще сменят батерията в бокса и може да си върви не 24 часа ами и 240 ако им е кеф.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    z8 ( преди 6 години )
    на теслата е мн. стара технологията за това са тежки,но в статията нещо са объркали в превода
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Я провери пак Лукас ди Граси и Нелсън Пике с какво станаха шампиони(при състезателите) ?? О,вярно с Ауди...Рено са при конструкторите а няма един мижав японец и там?що така,нали много технологични? Във формула 1 имаше едни,те ги скъсаха от подигравки,на светлинни години са от Мерцедес.Във врц се радвайте,че ги няма вече ФВ,защото иначе състезанията бяха безмислени и шампиона бе ясен,а ГАЗО и там ги няма никакви.Изобщо не намесвайте оризарките,без никакви успехи при големите от Европа..
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 6 години )
    на Тесла 100Д батериите тежат 600кг и с 200км/ч може да кара 40 минути
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 6 години )
    eeee направо се разплаках. 24 часа на батериии. абе хора каква лютеница ядете бре. айде първо да видим как ще изкара 2 часа на батерии при средна скорост от 200км/ч
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    Правилно каза Формула е там ауди немат и една титла!
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    Е то без кунглокенция кат се състезават сами и финиширането си е победа прав си!А у врц нещо ги нема махнаха се!
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да, доакто немските автомобили печелят всичко престижно и са рекордьори и на Нюрбургринг, Тойота празнува 7-мо място в някой неизвестен азиатски шампионат. :D
  • #4
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Доктора ( преди 6 години )
    Как къде са немците?Първи са,и тая и предната и като цяло посленните години.В Льо Ман ама хич не ги мисли,там са хегемони каквито други не са били ,защото или е Порше или е Ауди,във формулата Мерцедес,във ВРЦ Фолксваген(с Ожие),във Формула Е пак Ауди.Не ги мисли тях,ти си психично болен дошовак което обаче си е факт..
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Този ( преди 6 години )
    Няма такива батерии с които да изкара цяло състезание. Може би има нещо неправилно преведено в тази новина.Нали била 300кг по лека, дори да използват това тегло с най-добрите батерии ще съберат макс 30квтч. В състезателни условия ще изкарат макс 500км.