IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volvo XC40 също премина на 3 цилиндъра

Шведите представиха първия двигател от този вид в историята си

Volvo XC40 също премина на 3 цилиндъра

Компанията Volvo представи първия в историята си 3-цилиндров двигател, който деютира при новото XC40.

Volvo XC40 също премина на 3 цилиндъра

Бензиновият мотор има обем от 1,5 литра, като генерира 158 к.с. и 265 Нм въртящ момент. Той се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия, а от догодина ще се комбинира и с 8-степенен автомат.

Volvo XC40 също премина на 3 цилиндъра

Според данните, предоставени от шведския производител, версията  на XC40 с такъв агрегат ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,4 секунди и развива максимална скорост от 200 км/ч. Разходът на гориво е 7,1 л/100 км.

Volvo XC40 също премина на 3 цилиндъра

Новият 1,5-литров мотор с 3 цилиндъра ще се сглобява на същата производствена линия, на която се правят и останалите мотори на Volvo. На по-късен етап той ще стане част от нов хибриден силов агрегат.

Снимки: Volvo

Тагове: volvo xc40
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до Torque ( преди 1 година )
    Това не е Дачия, за трябва да спираш климатика, когато изпреварваш! Нали не мислиш, че Фолксваген, Волво или Хонда не са си направили сметката, преди да монтират такъв двигател в автомобилите си! На кой автомобил ускорението на пета скорост от 80 до 120 км е 11 секунди? Не твърдя, че това са перфектни автомобили! Но да се твърди, че подобни автомобили са едва ли не неприложими - извинявам се, но фактите са други! А те са, че с новите технологии се постига забележителна производителност!
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    абе тук големи разбирачи тука за трите цилиндъра колко хубави били в този ред на мисли след някоя друга година чаркетолозите ще ви убеждават как два цилиндъра са били по добре от три и пак ще има едни философи които ще кажат ами да по малко харчи и колата пак си върви а следващата стъпка ще е кола без двигател задвижвана от китайче на оризовардиета скрито в двигателния отсек
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Torque ( преди 1 година )
    За протокола,колата е 2008 ма.И доускорението на 5 та от 80-120 сек. определено не м ие 11 сек.Което е цяла вечност и което упражнение е точно изпреварването по нашите немагистрални пътища.Говорим за 5 скорост,та хептен да е ясно .Разбирам че си защитаваш избора породен от много други фактори.Но това не е моята кола.Не искам да си мисля как шофираш с 4 човека и клима.Ноже би не те интересува динамиката като цяло.В този модел динамика няма,пал според мен.:)
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до Torque ( преди 1 година )
    Защо да не е реалистично нещо? Подобни мотори има и при Хонда, и при Тойота, и при други големи производители! И все пак имай предвид, че говорим за бензинови автомобили! 2.0 PD 140 к.с. - това е дизелов мотор от 2004 година...в момента сме 2018 година... Кое те притеснява - че еднолитров TSI мотор има същото ускорение като това на твоя автомобил? Ами нормално, технологиите се развива! Неслучайно ти дадох пример с Мерцедес!
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Torque ( преди 1 година )
    ..2.0 PD 140 к.с.То по твоята логика ако няма риба и цацата е риба.Тоест Дачийка неква спрямо 3 годишна някаква ВАГ 150 к.с .Много хора не са съгласни с тази трактова.То е персонално решение де.Нямам намерение да се заяждам,просто мое мнение.Голф 7 с 1.0 не реалистично нещо.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до Torque ( преди 1 година )
    И какъв VAG караш, ако не е тайна?! Никой не твърди, че малолитражните двигатели имат ускорението на Порше! Но спрямо българските условия са перфектни! И ако сравня един нов базов Golf с мечтата на всеки ром в България - стар Мерцедес W211 Golf 7 1.0 TSI 110 коня - 9,9 секунди от 0 до 100 км Mercedes E270 CDI 177 коня - 9 секунди от 0 до 100 Новото си е ново!
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Torque ( преди 1 година )
    Тримата последни ги приветствам.Хубаво е 4.2, 5.2 и прочее атмосферки.Гласувам с 2 ръце.Нема такава емоция.Разбира се че е по важно от 80-120.Там е в зоната на бах торк. Там всичко малолитражно умира.!Батерии,материи..тъпни,2,3 турбини всяка с по 4,5 сензора всяка плюва масло в следващата..Мерсииии
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 1 година )
    Всъщност на съвременните няма нужда да се вдига капака, но както и да е. Този даунсайзинг удря автомобилите във възрастта. Особено както го правят вече с по две и повече турбини притежаването на автомобил над 5 години става все по-неприемливо. Добавяне на батерии и хибридни системи съвсем.
  • #6
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много е удобно за маркетинг отделите да пишат 0-100 колко било ускорението. За реалния живот далеч по важно е колко е времето от 80-120 (изпреварване на междуградски път) когато колата вози цялото семейство с багаж за уикенда. Уверен съм, че тази характеристика на този 3-цилиндров автомобил ще е трагична. И да вече 15 год. имам възможността да карам само нови коли и имам 1 грешка с 3 цилиндрова.
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Няма нищо по-хубаво от един атмосферен двигател! Всички съвременни турбо двигатели горят масло! Това е недопустимо за нова и скъпа кола. Да, наистина ускорява бързо, но е неприятно постоянно да съм с отворен капак и да проверявам маслото. Срам!