Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.
Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):
Mercedes-Benz C-Class Coupe
Този модел се появава в пика на две тенденции - на трескавото понижаване на разходите, които прилага тогавашният шеф Юрген Шремп, и все по-масовото използване на електронни компоненти. Електрическата система на W203 постоянно се претоварва и нерядко индикаторите на таблото светват, без да има реална повреда.
Появяват се също така проблеми със запалването и заключването на автомобила. Натрупването на вода води до ръждясване на елементите от каросерията около предното стъкло. А когато и електронният блок се навлажни, нещата стават още по-сериозни и понякога се стига до отказ на двигателя.
Проблемен се оказва и климатикът, който бързо се разваля заради конструкцията си. А ремонтът или смяната му, освен че не са евтини, са и доста сложни. Появяват се също дефекти с предпазните колани и педалите. Всички те са отстранени още при първия фейслифт на модела, но това не успява да го спаси от провала.
Този модел се появава в пика на две тенденции - на трескавото понижаване на разходите, които прилага тогавашният шеф Юрген Шремп, и все по-масовото използване на електронни компоненти. Електрическата система на W203 постоянно се претоварва и нерядко индикаторите на таблото светват, без да има реална повреда.
Появяват се също така проблеми със запалването и заключването на автомобила. Натрупването на вода води до ръждясване на елементите от каросерията около предното стъкло. А когато и електронният блок се навлажни, нещата стават още по-сериозни и понякога се стига до отказ на двигателя.
Проблемен се оказва и климатикът, който бързо се разваля заради конструкцията си. А ремонтът или смяната му, освен че не са евтини, са и доста сложни. Появяват се също дефекти с предпазните колани и педалите. Всички те са отстранени още при първия фейслифт на модела, но това не успява да го спаси от провала.