Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.
Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):
Mercedes-Benz A-Class
Решението обаче създава проблем с центъра на тежестта на машината. И още по време на един от първите „лосови тестове” (скоростно заобикаляне на препятствия) W168 се преобръща, като зад волана му е шведски журналист. Историята бързо става обществено достояние, последвана е и от други подобни злополуки.
Ударът по репутацията на компанията е много силен, а и в Mercedes първоначално не искат да признаят грешката си. Все пак здравият разум побеждава и продажбите са спрени за 3 месеца, а всички продадени до момента коли – 2600 бройки, са отзовани в сервиза. Моделът е оборудван веднага с ESP, пренастроено е окачването, сменени са и гумите.
Повече подобни гафове няма, но петното върху имиджа на модела е факт и то няма как да бъде изчистено. Затова след първите две поколения Mercedes се отказва от оригиналната концепция и превръща А-класата в класически хечбек.
Решението обаче създава проблем с центъра на тежестта на машината. И още по време на един от първите „лосови тестове” (скоростно заобикаляне на препятствия) W168 се преобръща, като зад волана му е шведски журналист. Историята бързо става обществено достояние, последвана е и от други подобни злополуки.
Ударът по репутацията на компанията е много силен, а и в Mercedes първоначално не искат да признаят грешката си. Все пак здравият разум побеждава и продажбите са спрени за 3 месеца, а всички продадени до момента коли – 2600 бройки, са отзовани в сервиза. Моделът е оборудван веднага с ESP, пренастроено е окачването, сменени са и гумите.
Повече подобни гафове няма, но петното върху имиджа на модела е факт и то няма как да бъде изчистено. Затова след първите две поколения Mercedes се отказва от оригиналната концепция и превръща А-класата в класически хечбек.