Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.
Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):
Audi A2
Всъщност от инженерна гледна точка А2 е всичко друго, но не и провал. Това е една от най-добре измислените малки коли и дори днес превъзхожда повечето конкуренти в този сегмент като практичност, удобство и качество на изработката. Добавете добрата динамика и икономичните мотори, и всичко изглежда просто чудесно.
Има само един проблем: цената. А2 струва еквивалента на 25 000 долара на повечето пазари. Дори днес това е солено за толкова компактен автомобил. А по онова време е шокиращо много, с няколко хиляди над Mercedes-Benz A-Class. Всъщност А2 струва колкото далеч по-голямото А4. Заради ниското търсене производството приключва през 2005.
Всъщност от инженерна гледна точка А2 е всичко друго, но не и провал. Това е една от най-добре измислените малки коли и дори днес превъзхожда повечето конкуренти в този сегмент като практичност, удобство и качество на изработката. Добавете добрата динамика и икономичните мотори, и всичко изглежда просто чудесно.
Има само един проблем: цената. А2 струва еквивалента на 25 000 долара на повечето пазари. Дори днес това е солено за толкова компактен автомобил. А по онова време е шокиращо много, с няколко хиляди над Mercedes-Benz A-Class. Всъщност А2 струва колкото далеч по-голямото А4. Заради ниското търсене производството приключва през 2005.