Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.
Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen New Beetle
Производството на обновената версия стартира през 1997, а година по-късно автомобилът е изпратен да покорява Северна Америка. Потенциалните клиенти (най-вече мъжете) приемат доста хладно дълго чаканата кола. Причината е, че New Beetle е прекалено женствен на вид, а и технически е съвсем различен от оригинала – задвижването вече е предно, моторът също е преместен в предната част. И така автомобилът просто става един от многото подобни на пазара.
В компанията бързо осъзнават, че външният вид на колата трябва да бъде по-агресивен, и още при първия фейслифт дизайнерите отстраняват недостатъците. Това се отразява добре на продажбите, които се увеличават значително. Но не толкова, че да спасят Beetle.
Производството на обновената версия стартира през 1997, а година по-късно автомобилът е изпратен да покорява Северна Америка. Потенциалните клиенти (най-вече мъжете) приемат доста хладно дълго чаканата кола. Причината е, че New Beetle е прекалено женствен на вид, а и технически е съвсем различен от оригинала – задвижването вече е предно, моторът също е преместен в предната част. И така автомобилът просто става един от многото подобни на пазара.
В компанията бързо осъзнават, че външният вид на колата трябва да бъде по-агресивен, и още при първия фейслифт дизайнерите отстраняват недостатъците. Това се отразява добре на продажбите, които се увеличават значително. Но не толкова, че да спасят Beetle.