IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Citroen се съмняват в бъдещето на дизела

Линда Джаксън подсказа интересен тренд на пазара

В Citroen се съмняват в бъдещето на дизела

Продажбите на дизелови автомобили може никога да не се върнат на предишните си равнища, особено ако клиентите, които поръчват флоти последват частните клиенти, които през миналата година загърбиха дизелите заради моделите с бензинови двигатели.

В Citroen се съмняват в бъдещето на дизела

Това е прогнозата на главния изпълнителен директор на Citroen Линда Джаксън, която даде за пример продажбите на новия C3 Aircross – моделът дебютира през октомври и 75% от продажбите му са на версии с модерни бензинови турбо мотори.

„Частните клиенти поръчват основно коли с бензинови мотори – обясни Джаксън пред списание Autocar. – Ако тази тенденция се запази и при поръчките на флоти, то дизелите няма да могат да си върнат пазарните позиции. Трябва на пазара да се случи нещо драматично, за да увеличат дизелите пазарния си дял.”

2017 отбеляза сериозен спад на продажбите на дизелови автомобили в Европа и анализаторите не виждат шанс това да се промени в близко бъдеще. А и големите автомобилни производители все повече залагат на електрифициране на моделите, които предлагат, като съвсем скоро се очаква лансирането на цели моделни семейства електромобили, а plug-in хибридите в гамите на автомобилните компании стават все повече.

0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кумицата ( преди 1 година )
    Бива ме ама няма да разбереш щото ти е малка...заплатата :Р
  • #31
    0 rate up comment 14 rate down comment
    Амг ( преди 1 година )
    Бе мани го ти Дошо, кажи кумицата бива ли я?
  • #30
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Учуден ( преди 1 година )
    Понеже се обсъжда Ярис хибрид реших да се включа. Преди 2 години ходих на тест драйв на един такъв в Пловдив. Маршрутът беше от представителството обратен към магистралата и там на следващата отбивка в посока София обратно към Пловдив, малко градско и отново в представителството. Ами хич не ми хареса - шумът при набиране е побъркващ заради безстепенния автоматик. При всяко подаване на газ ти гръмва главата. Отделно се усещаше доста маломощен и накрая разходът беше около 5/100.
  • #29
    1 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    шпритмонтор се чете и пише многознайко. с+п в началото на немска дума е ш. ама от де да знаеш ти. та къде викаш ярис хибрида имал среден разход 5.5 я пак хубаво виж и настрой филтра за търсене както трябва и пак гледай а не да лъжеш като виолетовите джуки. а къде има 10 да гори че нещо този тест не го показа.
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вместо да се карате теста на коя медия е купен и на коя реален отворете спритмонитор - там едва ли тойотите се карат само от fan boys и има данни от реалния живот. За Яриса там има малко данни но средно 5.5, Приуси има много - 4.9 за обикновен 3.6 за плъгин
  • #27
    12 rate up comment 21 rate down comment
    немски та.ак! ( преди 1 година )
    Тая нищо не разбира бъдещето е на парните автомобили през 2178-ма излиза новото парно хАлУДИ А6 с парен двигател на въглища очаква се и РС6 версия на дърва!Клиин дърво е новият девиз на компанията от Карачищадт
  • #26
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Офиса на Ваг, здравейте!
  • #25
    3 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГиииии, пий ги тея хапчета ве момче! :))) Цъкай, цъкай! Хайде пак цъкни минусчетата смешнико! Или кажи на кума да цъка, докато аз оцъкам кумицата! ***!
  • #24
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Волвофен до Дошо ( преди 1 година )
    Кумицата ми я возят! Как иначе мислиш се правят над 80 000 км за по-малко от 2 години? Оставя децата на градина, закарва я нея на работа, после той отива на работа.И обратната процедура.Тук разстоянията са големи, в градовете има магистрали, където караш между 70-100км/ч.Това е реалният живот, а не нагласено тестче с изминати 100 км, мой Дошко!Те и Тесла бяха изминали над 1000 км с едно зареждане, ама средната скорост е била по-ниска отколкото в градско каране.В реалният живот е друго, Дошка!!
  • #23
    2 rate up comment 21 rate down comment
    до: Волвофен ( преди 1 година )
    А кумицата ти какво има? Смени още веднъж ника си и може някой да ти повярва на лъжите! Приусите на електричество минават 2-3 до 5 км максимум. Говоря за 2-ра и 3-та генерация. Питай кума ти да не е минал 10 км защото кумицата го е тикала отзад! Другата лъжа е за по-високият разход на новия Приус. По-опашата не успя ли да измислиш? С всяко поколение разхода на Приус пада надолу и никога не се е качвал. Така, че смени лъжите! Дай нещо по-оригинално, защото тези са много плоски почти, като теб!