IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

Тези модели губят най-малко от цената си след 12 месеца

Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

Всеки човек, който решава да си купи нов автомобил, рано или късно започва до обмисля неговата продажба. И тогава възниква напълно резонният въпрос „Колко е загубила машината от цената си по време на експлоатацията си”.

Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

Американската агенция iSeeCars се опита да даде отговор, като направи списък на автомобилите, които губят най-малко от стойността си през първата година след закупуването си. Експертите са изучили статистиката и са прегледали повече от 6 млн. обяви за продажба на нови или употребявани коли през 2017 и първия месеца на 2018 г. Така те са направили и класацията на моделите, които поевтиняват най-малко след година ползване.

5. Honda Pilot

Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

На фона на масовата популярност на всъдеходите японският модел Honda Pilot предлага на клиентите си просторен салон със 7 места и добри потребителски възможности. Машината разполага със задвижване на четирите колела и получава високи оценки за безопасност. За първата година след закупуването си Honda Pilot губи 13,7% от цената си, което е 4588 долара от първоначаланта стойност.

4. Nissan Frontier

Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

Пикапът Nissan Frontier изненадващо за мнозина попада в тази класация, но експертите са категорични, че неговата цената пада с 13,3%, което превърнато в долари е 3180. Това за пореден път доказва, че американският протребител обича по-достъпните като цена автомобили от този клас.

3. Toyota 4Runner

Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

След година експлоатация всъдеходът Toyota 4Runner губи 12,7% от стойността си, което е 4605 долара. Според специалистите, това се дължи на факта, че 4Runner „е един от последните истински всъдеходи на пазара, като разполага с висока надеждност, предлага съответно на висока цена. Затова и той е толкова напред в класацията”.

2. Toyota Tacoma

Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

Ето още една Toyota, която губи малко от цената си през първата година. Моделът винаги е бил много ценен заради своята надеждност, дълголетие и практичност. Средно Tacoma губи 10,4% или 3320 долара от стойността си след първите 12 месеца от излизането си от магазина.

1. Jeep Wrangler Unlimited


Най-изгодните автомобили в САЩ за 2017 г.

Според изследването, всъдеходът Jeep Wrangler Unlimited е най-успешният автомобил на пазара, ако се съди по загубата на стойност. Тя е само 8,9%, което обърнато в долари прави 3199.

Данните, разпространени от iSeeCars са до девето място, като за 2017 г. в класацията влизат още Chevrolet Colorado (13,7%, 4154 долара), Honda HR-V (13,8%, 2885), Jeep Renegade (14,1%, 2897) и Subaru WRX (14,2%, 4115).

Снимки: Производителите

 

Тагове: iseecars
0 от 500
  • #13
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Но пък вече не правят такива коли. Нито Венто, нито Сивик.
  • #12
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пропуснах да уточня, че тук Венто и Бора като имена няма - продават си се като Джета! Та ти си вярвай на легендите, колкото искаш. Аз вярвам на това, което виждам с очите си!!!! Сивика го купих за 3500 долара, климатика не му работеше, катализатора му беше спукан заради лошото място на което беше монтиран, което в комбинация с големите студове водеше масово до спукване!Това беше само един недостатък, породен от блестяща мисъл на някой яп. инжинер. Смених шарнир, механизъм на чистачките и т.н.
  • #11
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Отделно тук не е голяма рядкост да видиш Голф 3 или Венто, а Фауве все пак са си марка за ширпотреба. Бора виждам почти всеки ден!Пасат от същата генерация виждам чат-пат. Та така с легендите за научно популярните филми. Аз не вярвам на това, което ми казват и показват, а на това което виждам.Преди време повярвах в нечупливостта на японските коли и си купих Сивик 96-а. Ами чупеше си се редовно.Ръждата го беше налазила яко - толкова, че чак при силен дъжд ми протичаше от покрива и капеше в купето
  • #10
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Самурай, аз живея в С. Америка(Канада) и тук да ти кажа, рядко ще видиш 3 поколение на даден модел японска и особено корейска кола.Изключение правят наистина качествени модели, като Корола, Сивик, Камри, Акорд. От тях можеш да видиш и по 4-5 поколения назад да се движат. Докато тук съм виждал Бенцове от 80-те по улиците, същото е положението и с Волво.Виждал съм модели на марката от 70-те по пътищата!!!А Канада хич не щади автомобилите с дългата си 5-6 месеца зима и многото сняг и леден дъжд.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    .. с изключение на Мерцедес - G класа, Е класа, с класа и т.н. на по 20-30годин!
  • #8
    14 rate up comment 20 rate down comment
    самурай ( преди 1 година )
    Гледай научно популярни филми за всички континенти и няма как да не забележиш японки на 30-40 г. които са в движение и не са се разпаднали, както ти си мислиш. Виж толкова стари немски коли просто няма и няма как да видиш. Факт! Забележи в най-труднодостъпните и сурови места на планетата какво се кара! Навсякъде се карат японки. За немски кош хората дори и не искат да си помислят, защото там от колата ти зависи живота. то не е да ходиш до чалготеката или МОЛа селянче балканско!
  • #7
    9 rate up comment 22 rate down comment
    самурай ( преди 1 година )
    Казах ти защо не се купуват японките ! Скъпи са и държат цена. Естествено е при това положение по селата да не се карат такива, а немски трошляци. Ганьо е тарикат. Взема си немската ефтенийка и си мисли, че е ударил кьоравото, но не смята, че таратайката с времето му излиза много по-скъпо, отколкото, ако е инвестирал малко повече в нещо здраво, безпроблемно японско. А ако искаш да видиш стари японки гледай войните в Африка и Азия с какви коли ги водят!
  • #6
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Викаш, разбират го по-късно, абонат си на сервиза, вечни проблеми и ремонти.... ама продължават да си купуват европейски коли, а?! И защо европейските автомобили издържат толкова време, макар и да се чупят нон-стоп? Защо е трудно да видиш на пътищата японски каруци на по 12-15 години? Ами лесно е- отишли са за скрап.Ръждясали, разпаднали се на съставните си части. А лошите европейски коли, дори и на по 20+ години са в движение!!!
  • #5
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Смисълът за Бг е да се разбере, че където и да е японските автомобили губят най-малко стойност и се препродават скъпо. Точно поради тази причина в Бг се внасят предимно немски шлепове на ниски цени. Да обаче евтиното излиза скъпо и собствениците го разбират, като започнат вечните проблеми и ремонти. Тъкмо оправиш нещо и друго се обажда. Така, че си абонат на сервиза, когато си се нашил с немска талига.
  • #4
    7 rate up comment 21 rate down comment
    бай Митю с кофата ( преди 1 година )
    За тигана нищо не споменават...