IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai показа новото Santa Fe

Четвъртото поколение на кросоувъра получава специална система 4х4

Hyundai показа новото Santa Fe

Корейският производител Hyundai показа две официални снимки и разкри нови подробности за четвъртото поколение на кросоувъра си Santa Fe. Засега е представен само моделът за вътрешния пазар, като поръчки за него вече се приемат.

Hyundai показа новото Santa Fe

Външният вид на всъдехода е изцяло в новия фирмен стил на марката. Новото Santa Fe получава същите решетка на радиатора и главна оптика, които бяха представени при по-малкия кросоувър Kona. Габаритите на модела не се съобщават, но се очаква те да бъдат сходни с тези на третата генерация.

Салонът на автомобила е изцяло преработен. Поставени са нови преден панел, централна консола и волан, както и мултимедийна система със сензорен дисплей и гласово управление. Тя е разработена съвместно с компанията Kakao, като е допълнена от специална функция за разпознаване на музиката, която се активира с бутон от волана.

За новото Santa Fe е предиведа и специална опция „Гласова бележка”. Водачът може да продиктува на глас телефонен номер и компютърът ще го запише, а след това ще го потърси при нужда. Освен това някои от системите на автомобила могат да се управляват с помощта на смартфон – стартиране на двигател, проверка на нивото на горивото и др.

На пазара в Южна Корея кросоувърът ще се предлага с бензинов турбомотор с обем 2,0 литра и с турбодизели – 2,0 и 2,2 литра. Скоростната кутия е 8-степенен автомат. Характеристиките на двигателите не се разкриват, но най-вероятно са същите като на предшественика на модела. Третото Santa Fe се предлагаше на вътрешния пазар с 2.0T GTDi, развиващ 240 к.с. и дизелови 2.0 e-VGT и 2.2 e-VGT с мощност съответно 186 и 202 к.с.

Новото Santa Fe става първият модел в гамата на Hyundai, който получава електронна система за задвижване на четирите коела HTRAC. Досега тя се поставяше само на моделите на премиум-марката Genesis, принадлежаща на Hyundai.

Hyundai показа новото Santa Fe

В списъка с оборудване на кросоувъра влизат система за предотвратяване на челен сблъсък, предупреждение за напускане на лентата на движение, функция за автоматично превключване на фароете и система за предупреждение за трафик отзад с функция за автоматично спиране. Има и система за разпознаване на присъствието на пасажери на задните седалки (Rear Occupant Alert), която предупреждава водача, ако те слязат от колата.

Цените на новия Hyundai Santa Fe в Южна Корея стартират от 28,150 млн. вона, което е около 21 800 евро. Очакванията са глобалната версия на кросоувъра да дебютира на автосалона в Женева през март, а продажбите на модела да стартират през лятото.

Снимки: Hyundai

Тагове: hyundai santa fe
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Марио ( преди 1 година )
    Не не я губи.Санта фе ще бие ивфинитито.Имал съм Fx35 и сега сегашно санта фе.Хюндая е в пъти по-добро.Първо е по-здрав,второ по-широк.Изобщо Хюндай е по-добър
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    @фермера, Благодаря ви за коментара и за инфото с цените. Не знаех че собственика на Инфинити и Хюндай в България е един, но за мен ценовата политика на Хюндай отдавна е загадка. Относно германските премиуми, те понастоящем са заседнали в 2009 година и единственото с което са заети е да продават безсмислени екстри на клиентите си на безумни цени. Надявам се и германците да го осъзнават това, щото може и да изпаднат от автомобилната карта докато се опитват да построят комунизма с 3.5 работни дни
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 1 година )
    None,собственикът на Инфинити и Хюндай в България е един и същ.Вече обявиха цените на новото QX50 от 37 до 46000 долара като в топ верцията имаш и цял панорамен покрив и цифрова кормилна кутия.Prosto немската тройка Х3,GLC и Q5 с техноте дизелови двигатели се оказаха технологично изостанали въпреки новите си модели.Ама баба Меркел ги пази с 10§ мити а те си ни тровят!
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    На цена от 100К, на колкото ще пуснат приличният двигател и екстри, Санта Фе директно губи битката от новото Инфинити QX50, което идва с първият Variable Compression двигател в света със системата Pro Pilot с трето ниво на автономност и (по мое мнение), много по-добър дизайн. Не знам защо в България цените на Хюндай гонят тези на Инфинити, като по света това прави Genesis ... Цените в Южна Корея изглеждат много приемливи за този клас автомобил.
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Стига глупости! ( преди 1 година )
    За цена от 75 - 80 000 с кожен салон и автомат и тн си е доста ок и достатъчно под примиъм моделите. Хонда и Тойота са на същото ценово ниво, а това се цели в тях.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    21 800 + 10% Мито + 20 % ДДС + поне 10% за европейските изисквания + някой % за транспорт = мин. 31653
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    хх ( преди 1 година )
    иди в салона и щв видиш цена 31490Е през крив макарон. наточена санта фе е стотина хил.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какви са тея ценини дето ги говорите ве хора?! Кога Санта Фе е започвал от цена 45 или 50 000 евро, че нещо не се сещам? Отварям сайта на Хюндай и гледам, че почва от 31.490 EUR. С всички екстри 40 000 да стане, ама повече не е. Този новият 35 000 евро най-много. Обаче се чудя каква е тази разлика между цената в корея и Европа при условие, че се произвежда в Европа. Дори и да не се произвеждаше пак е много. Транспорт 2000 + мито пак толкова и нещо не излизат сметките, че да е толкова скъп!
  • #10
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    добре е за разлика от джапонските тойоти мазни или хунди дето тъпчат на едно място от години
  • #9
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Нищо съществено като възражение не ми идва наум. Субективната ми естетика не е във възторг от няколко елемента, но "драмата" е напълно преживяема. Е, предпочитам ръчни скорости, а няма инфо за такива. При цена 22 К евро бих могъл дори да се влюбя в разни непасващи ми детайлчета, но при 45 К евро ще бъда придирчив, мрънкащ и досаден, некупуващ.