Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Hyundai показа новото Santa Fe

Четвъртото поколение на кросоувъра получава специална система 4х4

Hyundai показа новото Santa Fe

Корейският производител Hyundai показа две официални снимки и разкри нови подробности за четвъртото поколение на кросоувъра си Santa Fe. Засега е представен само моделът за вътрешния пазар, като поръчки за него вече се приемат.

Hyundai показа новото Santa Fe

Външният вид на всъдехода е изцяло в новия фирмен стил на марката. Новото Santa Fe получава същите решетка на радиатора и главна оптика, които бяха представени при по-малкия кросоувър Kona. Габаритите на модела не се съобщават, но се очаква те да бъдат сходни с тези на третата генерация.

Салонът на автомобила е изцяло преработен. Поставени са нови преден панел, централна консола и волан, както и мултимедийна система със сензорен дисплей и гласово управление. Тя е разработена съвместно с компанията Kakao, като е допълнена от специална функция за разпознаване на музиката, която се активира с бутон от волана.

За новото Santa Fe е предиведа и специална опция „Гласова бележка”. Водачът може да продиктува на глас телефонен номер и компютърът ще го запише, а след това ще го потърси при нужда. Освен това някои от системите на автомобила могат да се управляват с помощта на смартфон – стартиране на двигател, проверка на нивото на горивото и др.

На пазара в Южна Корея кросоувърът ще се предлага с бензинов турбомотор с обем 2,0 литра и с турбодизели – 2,0 и 2,2 литра. Скоростната кутия е 8-степенен автомат. Характеристиките на двигателите не се разкриват, но най-вероятно са същите като на предшественика на модела. Третото Santa Fe се предлагаше на вътрешния пазар с 2.0T GTDi, развиващ 240 к.с. и дизелови 2.0 e-VGT и 2.2 e-VGT с мощност съответно 186 и 202 к.с.

Новото Santa Fe става първият модел в гамата на Hyundai, който получава електронна система за задвижване на четирите коела HTRAC. Досега тя се поставяше само на моделите на премиум-марката Genesis, принадлежаща на Hyundai.

Hyundai показа новото Santa Fe

В списъка с оборудване на кросоувъра влизат система за предотвратяване на челен сблъсък, предупреждение за напускане на лентата на движение, функция за автоматично превключване на фароете и система за предупреждение за трафик отзад с функция за автоматично спиране. Има и система за разпознаване на присъствието на пасажери на задните седалки (Rear Occupant Alert), която предупреждава водача, ако те слязат от колата.

Цените на новия Hyundai Santa Fe в Южна Корея стартират от 28,150 млн. вона, което е около 21 800 евро. Очакванията са глобалната версия на кросоувъра да дебютира на автосалона в Женева през март, а продажбите на модела да стартират през лятото.

Снимки: Hyundai

Тагове: hyundai santa fe
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Марио ( преди 1 година )
    Не не я губи.Санта фе ще бие ивфинитито.Имал съм Fx35 и сега сегашно санта фе.Хюндая е в пъти по-добро.Първо е по-здрав,второ по-широк.Изобщо Хюндай е по-добър
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    @фермера, Благодаря ви за коментара и за инфото с цените. Не знаех че собственика на Инфинити и Хюндай в България е един, но за мен ценовата политика на Хюндай отдавна е загадка. Относно германските премиуми, те понастоящем са заседнали в 2009 година и единственото с което са заети е да продават безсмислени екстри на клиентите си на безумни цени. Надявам се и германците да го осъзнават това, щото може и да изпаднат от автомобилната карта докато се опитват да построят комунизма с 3.5 работни дни
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 1 година )
    None,собственикът на Инфинити и Хюндай в България е един и същ.Вече обявиха цените на новото QX50 от 37 до 46000 долара като в топ верцията имаш и цял панорамен покрив и цифрова кормилна кутия.Prosto немската тройка Х3,GLC и Q5 с техноте дизелови двигатели се оказаха технологично изостанали въпреки новите си модели.Ама баба Меркел ги пази с 10§ мити а те си ни тровят!
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    На цена от 100К, на колкото ще пуснат приличният двигател и екстри, Санта Фе директно губи битката от новото Инфинити QX50, което идва с първият Variable Compression двигател в света със системата Pro Pilot с трето ниво на автономност и (по мое мнение), много по-добър дизайн. Не знам защо в България цените на Хюндай гонят тези на Инфинити, като по света това прави Genesis ... Цените в Южна Корея изглеждат много приемливи за този клас автомобил.
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Стига глупости! ( преди 1 година )
    За цена от 75 - 80 000 с кожен салон и автомат и тн си е доста ок и достатъчно под примиъм моделите. Хонда и Тойота са на същото ценово ниво, а това се цели в тях.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    21 800 + 10% Мито + 20 % ДДС + поне 10% за европейските изисквания + някой % за транспорт = мин. 31653
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    хх ( преди 1 година )
    иди в салона и щв видиш цена 31490Е през крив макарон. наточена санта фе е стотина хил.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какви са тея ценини дето ги говорите ве хора?! Кога Санта Фе е започвал от цена 45 или 50 000 евро, че нещо не се сещам? Отварям сайта на Хюндай и гледам, че почва от 31.490 EUR. С всички екстри 40 000 да стане, ама повече не е. Този новият 35 000 евро най-много. Обаче се чудя каква е тази разлика между цената в корея и Европа при условие, че се произвежда в Европа. Дори и да не се произвеждаше пак е много. Транспорт 2000 + мито пак толкова и нещо не излизат сметките, че да е толкова скъп!
  • #10
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    добре е за разлика от джапонските тойоти мазни или хунди дето тъпчат на едно място от години
  • #9
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Нищо съществено като възражение не ми идва наум. Субективната ми естетика не е във възторг от няколко елемента, но "драмата" е напълно преживяема. Е, предпочитам ръчни скорости, а няма инфо за такива. При цена 22 К евро бих могъл дори да се влюбя в разни непасващи ми детайлчета, но при 45 К евро ще бъда придирчив, мрънкащ и досаден, некупуващ.