Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Kia направи и спортно Rio

Версията GT-Line излиза на пазара с 1,0-литров турбомотор

Kia направи и спортно Rio

Компанията Kia разкри подробности за „спортната” версия на хечбека си Rio, предназначен за европейски пазар. Автомобилът ще бъде показан по време на автосалона в Женева през март.

Kia направи и спортно Rio

От стандартния модел, Rio GT-Line се отличава по 17-цоловите джанти, гланцирана черна решетка на радиатора, светодиодните фарове срещу мъгла, спойлерите и двойните тръби на изпускателната система.

Kia направи и спортно Rio

Спортната версия е оборудвана още с адаптивни фарове, мултимедийна система със сензорен дисплей, работеща сApple CarPlay и Android Auto, задна камера, подгряване на седалките и волана, както и със система за предотвратяване на сблъсък с функция за разпознаване на пешеходците.

Kia направи и спортно Rio

На пазара Kia Rio GT-Line излиза с 1,0-литров турбомотор с мощност 120 к.с. и 173 Нм въртящ момент, който работи с 6-степенна механична скоростна кутия. На по-късен етап ще се предлага атмосферни двигатели с обем 1,25 и 1,4 литра, както и 7-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Снимки: Kia

Тагове: kia rio gt-line
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Моята е 140 коня дизел с 16 и 17 почти никаква разлика във вървежа. Зимата по принцип гори повече така че няма как да се каже дали с 16 ките е по икономична. С 17 вози по твърдо но е по стабилна. Производителя е определил с какви размери гуми трябва да е и аз я карам с тях.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Жоро ( преди 1 година )
    Тоя същия пич - с тунингованата А4 1,8Т впоследствие я направи над 550 коня, и като сме си говорили по темата за размера на джантите, ми каза че и при тази мощност има разлика във вървежа с 17-ки и 18-ки! Поздрави на дизайнерите с големите джанти!
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Жоро ( преди 1 година )
    Седана може да е с 16-ки ако иска някакъв вървеж, ако не иска, може и 20-ки да сложи! Теб те интересува как щяла да изглежда колата - отвън! Ок, щом те влече! Аз обаче се кефя на колата ми, не любувайки и се отвън, а шофирайки я! Аз искам колата ми да е максимално бърза при ускорение, и това не го искам само при драг, а винаги! А ти се любувай на умреляк с големи джанти! Аз обаче съм карач, не дизайнер! Да, с голямата джанта е по-безопасно в завой - с нея колата по-бавно набира, не като с малка
  • #9
    6 rate up comment 7 rate down comment
    @ Жоро ( преди 1 година )
    По твоята логика един голям седан с под 200 коня трябва да е с 15" джанти?! представяш ли си как ще изглежда такава кола. А и ако се запази външния диаметър само разликата от широчината на протектора надали ще е толкова важна. Още повече не всичко е драг а има и стабилност в завои където по голямата джанта е с предимство.
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    F1 ( преди 1 година )
    GTE,личи си че абер нямаш от двигатели,автомобили и прочее техника.Как ти хрумна да сравняваш каквото и да било от Ф1 с кашон за граждани.Формулата я отбичихме когато дойде турбото..там няма никаква емоция,а ти взимай книжките че имаш явни дефицити в информацията.То само с ю-тюб не става.
  • #7
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Жоро ( преди 1 година )
    Спортното Рио с мега мощния мотор 1,0/120 коня обуто с джанти 17-ки МУХАХАХАХАХА *** пародията! Тея явно залагат само на визията, как ще върви тая пародия със 17-ките! Аз от скромния ми опит знам, че искаш ли да ти върви колата, 17-ки слагаш над 280-300 коня! Един приятел беше дошъл с 18-ки и 330 коня А4, аз бях с А3 с 16-ки, 250 коня, а познайте какво му се случи на драг няколко пъти - 3-4 дължини в моя полза! Повече не сложи 18-те, разкара ги!
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Roadrunner ( преди 1 година )
    Странно, уж щеше да е с 1.4 T-GDI, който е 140 коня, сега трицилиндров смях...
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 1 година )
    Формула 1 ползват 1,6 турбо двигател но мощността е около 1000 к.с. за около 700 кг маса, а не 120 к.с които трябва да движат кола над тон. По скоро става въпрос за фабричен спортен боди кит и някои акценти в интериора които да придават спортен вид на колата. Динамиката няма как да е различна защото изброените двигатели ги има и "неспортното" Рио. А и забележете, че и в статията "спортно" е в кавички ;)
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    GTE ( преди 1 година )
    Е дай тогава да отбичим и формула 1, щото ползват 1600 кубика двигатели, а не 3000 кубика, както беше съвсем до скоро
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    за парите си е добра кола