Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

От какво страдат колите на Tesla

Течащ покрив и замръзващи стъкла са само част от проблемите на издигнатите в култ електромобили

От какво страдат колите на Tesla

За краткото си съществуване компанията Tesla бе издигната буквално в култ, като мнозина вече е я сравняват дори с Apple. За щастие (или за нещастие), няма нищо необикновено в нейните коли – те се сглобяват на планетата Земя, при това от обикновени хора. Което означава, че имат производствени дефекти. Ето кои са най-сериозните от тях, събрани на едно място.

Плат вместо алкантара

От какво страдат колите на Tesla

Първите клиенти на Tesla Model 3 с допълнителен пакет (в САЩ той струва 5000 долара) се оплакаха, че вместо обещаната им алкантара в салона се използва обикновен плат. Той дори не изглежда скъпо и красиво, както е в рекламните клипове на ковпанията. Оплакванията са доста, като клиентите твърдят, че са поръчали други автомобили.

Лошо закрепена задна седалка


От какво страдат колите на Tesla

Проблемът със седалките е често срещан при Model S, а наскоро се появи и при кросоувъра Model X, като се наложи 11 000 бройки от него да бъдат вкарани в сервизите за ремонт. Оказва се, че средната от задните седалки при катастрофа не остава на едно място. От компанията твърдят, че това се случва само, ако креслото е претоварено, но все пак помолиха колите да бъдат закарани в сервиз за проверка.

Течащ покрив

От какво страдат колите на Tesla

Този дефект бе открит от журналисти от при първото им запознанство с Model 3 през миналата година. Оказва се, че каросерията на автомобила не е достатъчно твърда и пропуска вода. При началото на масовото производство проблемът беше отстранен.

„Умни” задни врати

От какво страдат колите на Tesla

Когато Tesla обяви, че серийният Model X ще получи врати тип „криле на сокол”, с каквито беше оборудванп концептуалниятт прототип, мнозина експерти предрекоха, че това ще е сериозен проблем. Те познаха – вече има редица случаи, в които клиентите закарват колите си на ремонт заради прекалено „умните” врати. При някои от машините вратите не се затварят заради проблем с електрониката, а при други пропускат вода, която залива задните пасажери.

Замръзващи стъкла

От какво страдат колите на Tesla

Собствениците на Model X предупреждават – ако си купите този автомобил, не отваряте рязко вратите, когато навън е студено. Стъклото е баз рамка и често замръзва за уплътнението. В някои случаи то дори така залепва за хромирания кант, че директно го изтръгва.

Отказващи климатик и автопилот

От какво страдат колите на Tesla

Системата за автономно движение на Tesla засега работи само в бета-режим и от компанията изискват да не се пуска волана, тъй като това може да доведе до аварийна ситуация. Известни са редица случаи, в които системата Autosteer се изключва, без да има причини да това. Проблем е и автоматичният климатик, който понякога се включва едва, когато в салона стана прекалено топло.

Двоен образ на ветруопорното стъкло

От какво страдат колите на Tesla

Една от особеностите на Model X е панорамното ветроупорно стъкло, което според Tesla е най-голямото, поставяно на сериен автомобил. Неговото създаване е струвало много време и много пари, но въпреки това има сериозен недостатък – при определени условия се получава ефект на раздвояване на образа. Проблемът не е толкова сериозен, но кара шофьорът да бъде нащрек.

Откачащи се кори на вратите


От какво страдат колите на Tesla

Дефектът беше открит още при Model S, след като вратата на возещия се отпред пасажер започна да издава странни звуци. При някои от електромобилите се появи и друг проблем – времето между дърпането на лостчето на вратата и сработването на механизма е прекалено дълго.

Жълти черти на екрана


От какво страдат колите на Tesla

За този проблем съобщи собственикът на Tesla Model S – Тайлър Мартин. Според него, именно 17-инчовият сензорен дисплей показва нивото на технологиите, които използва компанията на Илон Мъск. Дефект с екрана действително има, но той е лесно отстраним.

Снимки: Tesla, Motor
 

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #4
    19 rate up comment 11 rate down comment
    haha ( преди 1 година )
    Нали казвахте ,че видите ли тесла от вчера и прави коли, смешно за балъци може да е събрала една камара чаркове но тази талига не става кола от това.Тепърва ще има да учат как се кола прави.Тракалник викаш а панелчо,айде метни се в едно А8 па викай тракалник.Хаххаа Нали големата теслъ там се цели при премиумите.Итоя коптор 200 бона..ужаст.Е ги балъците.
  • #3
    20 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Глей глей, гоуфаджиите ръгат минуси ама не смеят да кажат нещо, че пак се наводни нета със статии за още манипулации в новите модели на ауди... Уж си бяха взели поука, а сега пак скачат на тесла с платени статии, за да ги очернят и да изместят фокуса. Типично немски приоми за баламурници дето си купуват тракалници от ВАГ вместо ултра модерни и технологични автомобили от тесла.
  • #2
    21 rate up comment 23 rate down comment
    aвторa нa стaтиятa ( преди 1 година )
    вие сте единстсения скaпaн сaйт който хрaнят теслa
  • #1
    24 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Повечето проблеми са или вече отстранени или са някакви единични случаи. Това с дисплея уби рибата. Един човек го имал, като дефект. Ами отидете в Амстердам и вижте как карат тесла всичките им таксита почти. По цял ден ги таркалят, а не забелязах такива проблеми, когато се возих в тях. Като всеки модел и тесла си има някой неща за доизкусоряване, но пак казвам повечето описани "проблеми" са отстранени вече.