Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Audi пести милиони след идеи на работниците си

Само прeз 2017 г. са внедрени над 15 000 иновационни предложения на служители

Audi пести милиони след идеи на работниците си

Повече от 15 000 предложения за подобряване на процеса на работа, дошли от работници в Audi, са внедрени в компанията през 2017 г. Това е довело до икономии в размер на 108,6 млн. евро, съобщиха от германския производител.

Audi обяви как награждава добрите идеи

„В Audi придаваме огромно значение на иновационните идеи на своите служители. В щаб-квартирата на компанията има експерти, които разглеждат предложенията и веднага решават дали те са целесъобразни. Работниците, чиито идеи бъдат използвани, получават финансови възнаграждения. Те зависят от иконимиите, които прави компанията”, обясниха от Audi.

Повечето предложения идват от сектори, които централата на компанията наблюдава по-рядко, но същевременно те работят ежедневно. Така например, Audi икономиства около 100 000 евро на година, след като двама работници забелязаха, че системата за вентилация работи денонощно. Тяхното предложение – да бъде намалена скоростта на вентилаторите, когато в помещенията няма никой, бе прието от ръководството.

От компанията допълват, че вече 50 години ръководителите се вслушват в съветите и препоръките на своите сътрудници. От 1994 г. в Audi действа програма за превръщане на техните идеи в действителност.

Снимка: Audi

 

Тагове: audi
0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до: Цугцванг ( преди 1 година )
    От форумната ВАГонетка, много глупости можеш да чуеш. Нещастна душица е горкият и освен да му се смеем на простотиите не ни остава друго. Гледам, че и на голям грамотник се пише вече, а не се замисля, че форумът е за коли, а не за български език и литература. Няма какво да каже и обръща темата за нещо друго. Разбирам да беше грамотен, а той не само проЗд, ами и с голямо самочувствие. Да си види първо своите грешки в писането и тогава да гледа другите!
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Цугцванг ( преди 1 година )
    "Според статистика, Тойота е най НЕЕФИКАСНАТА компания." Коя ще да е пък тая "статистика"??? По-голяма глупост не бях чувал..
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Порше раздадоха по на 9000 евро бонуси на служителите си, както и добавки към пенсията на пенсионираните от фирмата служители преди 2 години. Не само на мениджърите раздават. Всички планират и инвестират за години напред, няма фирма която да не го прави, понеже няма да просъществува. Автомобилните коцерни харчат милиарди за развойна дейност, планиране на производство внедряване на нови тенологии и системи.
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Аморфис ( преди 1 година )
    Нищо ми няма на нивото, пък и не пиша множествено число с Й и иЗсмуксвам без С. Така че кой на какво ниво е - винаги се вижда от написаното. Относно неефикасна - ето ти примера в статията с вентилаторите на климатизацията. Имаш ефикасност - краният резултат пак ще е същият, но с по-малко разход за електроенергия. Отделно, като има намалят скоростта им удължават живота, което в последствие също е разход. То всичко е написано в статията, ти ме караш да ти го обяснявам като на 15 годишен?
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до: Аморфис ( преди 1 година )
    Така и не каза определението за „ефикасна компания“! Ижсмучи нещо от пръстите си, за да стане още по-весело! ;) Чул си някъде нещо, но пак нищо не си разбрал и пак нищо не си запомнил. Поне не ставай смешен, като си знаеш нивото!
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не съм и очаквал да чуя нещо различно от тесногръд ВАГенски фен с елементарно и ограничено мислене. Някой да ти е казал, че хората работят НЕ ЗА ПЕЧАЛБА! Разботят естествено, за да печелят. Тук говорим за разпределението на печалбата. Чувал ли си думата реинвестиция? Тойота реинвестират и разпределят за годни напред. ВАГ раздават бонуси с милиони на меринджеите си и на акционерите. Все пак са полудържавни и могат да си позволят да раздават и да крадат, защото после ще им дадат, ако закъсат.
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всеки работи за пари и за по голяма печалба, Колкото по големи печалби-по големи компании. колкото са по големи компаниите токова са по алчни и безкруполни. Тия философски глупости и мантри за някакви възвишени цели различни от финансовите са смешни в ерата на дивия капитализъм. Общо взето всеки се стреми към големи печалби, като разбира се се стреми да пази някакво реноме на фирмата.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ще си позволя да цитирам нещо от книгата, което все още не са го достигнали немците, феновете им и глупавите им философии за печалбата с цената на всичко. Просто японците и немците са от 2 различни планети. Факт! „Управлявайте, развивайте и насочвайте цялата организация към обща цел, която е по-голяма от печеленето на пари. Разберете своето място в историята на компанията и работете за издигането на следващото ниво. Вашата философска мисия е основата на всички останали принципи.”
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до: Аморфис ( преди 1 година )
    Би ли дал определение на ефикасна компания?! Знам, че ще измучеш нещо от пръстите си, НО ще те светна за някой неща пък ти си направи извода. Първо, печалбата не прави дадена компания задължително ефикасна (каквото и да значи това „ефикасна компания“). Тойота драги ми мислителю, прави всичката си продукция с 350 000 служители, а ВАГ с 550 000. Започваш ли да стопляш кой е по-ефективен? А за печалбата да ти кажа Тойота влага много повече в иновации и заради това е по-ниска. Стопли ли вече?
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А добро утро! Тея пак ли на иноватори и пак ли нещо ново са измислили?! Толкова ли са назад или просто феновете им са с толкова ниска обща култура и не знаят за този принцип на работа въведен още през 50-те годони на миналият век? По същата логика значи от Ауди са само 68 г, назад след Тойота. Ако някой му е интересно може да прочете книгата на Джефри Лайкър „Пътят на Toyota. 14 управленски принципа от най-големия производител в света“ Доста е интересна. Препоръчвам особено на феновете на ВАГ!!!