IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева

Французите натискат за намаляване на разходите и загубите

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева

Германската компания Opel няма да участва на предстоящия автомобилен салон в Женева през март заради натиск от новия собственик PSA Peugeot Citroen да намали разходите и загубите си. Новината бе потвърдена официално от говорител на PSA.

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева
След мощната моделна офанзива през 2017, тази година Opel няма да представя нови модели, а само версии на съществуващите, начело с Insignia GSI

Opel не е пропускал женевския салон от дълги години, но в сегашното решение има известна логика - след седемте нови модела, представени през 2017, в новата година компанията няма нито една съществена премиера. Отделните нови модификации, като например спортната версия на Insignia, ще бъдат представени със собствени събития.

От PSA потвърдиха, че това е нова политика на групата, която се отнася до всички марки. Когато няма значим нов продукт, отделните брандове ще пропускат големите изложения, за да спестят постоянно растящите разноски по тях.

В Женева няма да бъде и луксозната марка DS, групата ще бъде представена само от Peugeot и Citroen.

Женевският салон, който привлича най-платежоспособната публика от всички големи изложения, до момента не бе получавал отказ от голям производител. За сметка на това миналогодишният Франкфурт бе пропуснат от Peugeot и DSA, Volvo, Nissan, Fiat и Jeep. Преди това в Париж отсъстваха Ford, Volvo и Mazda.

 

Тагове: ds psa geneva motor show
0 от 500
  • #7
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До петърчо ( преди 2 години )
    205 да, но 605 и особено 405 са пълни *** - казвам го от личен опит! В момента дизайна на Пежо е ОК, особено сравнено с рено, но има редица недомислици, като например качените над волана контролни уреди и др. подобни. А май и до 5008 всичките им СУВ-ове са с предно...
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Петър ( преди 2 години )
    Голяма маст от пишещите тук явно нямат кола или карат такава 20 годише таралясник. Познанията им се изчерпват от последните 5-7 години, нови коли са виждали по спосанията и като отидат на изложението в ЕКСПО центъра.
  • #5
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Петър ( преди 2 години )
    Да твърдиш, че последните 25 години Пежо не са правили добри коли говори за липсата на познания в областта на автомибилостроениеро. Серия 05 (205, 405, 605) са уникални коли- не миже да се сравняват с нищо произведено от Фолксваген в този период. 206 за времето си също уникална кола - та тя още се произвежда. 406 е много добра кола. Половин Европа кара с дизели на Пежо ( Мазда, Волво, Форд, Ягуар). В момента 3008 и 5008 са отлични. Качеството на изработка е едно ниво над останалите от класа.
  • #4
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Опел бяха на загуба, заради развойния си отдел който правеше разработки за общо ползване в GM, сега GM ще имат една две години на печалба и после или ще изостанат, или ще са пак на минус. Последния Опел ще си остане Insignia модел 2017г, а за напред ще има само "Пежо-Светкавица".
  • #3
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ако Опел бяха в пъти повече коли нямаше да загинат. Ако не бяха немското и американското правителство да ги поддържат на изкуствено дишане да са загинали още преди 10 години. В момента, в който САЩ приватизираха част от капитала си в GM, новия частен инвеститор се хвана за главата как може да поддържат Опел, Воксел и Холден. Първите две ги дадоха на Пежо, а третата отиде в небитието.
  • #2
    21 rate up comment 11 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 2 години )
    Жалко ! Дано Германия един ден придобие контролния пакет акции, че франсетата в последните години доказаха, че не знаят как да развиват авто-индустрията си и ще затрият Опел. А за изминалите 25 години, който и модел да хванеш на Пежо/Ситроен и го сравниш с конглокентния модел на Опел, се вижда, че немската машина е в пъти повече кола ! За дизайн не говорим, там нещата са други.
  • #1
    28 rate up comment 10 rate down comment
    .. ( преди 2 години )
    Не че Опел е кой-знае каква марка, но Пежо пък хептен. Опелите за нашия пазар си бяха много добри. Относително здрави и относително еФтинки.