IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева

Французите натискат за намаляване на разходите и загубите

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева

Германската компания Opel няма да участва на предстоящия автомобилен салон в Женева през март заради натиск от новия собственик PSA Peugeot Citroen да намали разходите и загубите си. Новината бе потвърдена официално от говорител на PSA.

Peugeot спря Opel от автосалона в Женева
След мощната моделна офанзива през 2017, тази година Opel няма да представя нови модели, а само версии на съществуващите, начело с Insignia GSI

Opel не е пропускал женевския салон от дълги години, но в сегашното решение има известна логика - след седемте нови модела, представени през 2017, в новата година компанията няма нито една съществена премиера. Отделните нови модификации, като например спортната версия на Insignia, ще бъдат представени със собствени събития.

От PSA потвърдиха, че това е нова политика на групата, която се отнася до всички марки. Когато няма значим нов продукт, отделните брандове ще пропускат големите изложения, за да спестят постоянно растящите разноски по тях.

В Женева няма да бъде и луксозната марка DS, групата ще бъде представена само от Peugeot и Citroen.

Женевският салон, който привлича най-платежоспособната публика от всички големи изложения, до момента не бе получавал отказ от голям производител. За сметка на това миналогодишният Франкфурт бе пропуснат от Peugeot и DSA, Volvo, Nissan, Fiat и Jeep. Преди това в Париж отсъстваха Ford, Volvo и Mazda.

 

Тагове: ds psa geneva motor show
0 от 500
  • #17
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Какъв е проблема с пластмасата - лесно се чупи! И два пъти ни оставя на пътя, викаме репатрак и това е проблема! Знаеш ли колко Голф 2-ки минават преглед всяка година в България, т.е. се движат, а не са спрени от движение?! Единственото добро при френските автомобили беше окачването на Ситроен, което го спряха, защото им е скъпо за производсво! Со п**ка, со мачка и со борче не радим! Жалко, че ще развалят Опел! А бяха хубави и надеждни автомобили
  • #16
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    И къв е проблема на пластмасата да чуем?Ми то и Ситроен Бх-ове и Рено 5 и много има от онова време и се движат голф 2 освен под веригите на булдозерите по автоморгите други не съм забелязвал!Ако ти ползваш един като глокник да гледаш пилци вътре си е вече твоя работа!
  • #15
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Пежо 405 - пластмасова втулка на съединителя, много е било важно на франсетата да спестят малко материали, та като се счупи тая пластмаса, да викаш репатрак и да купуваш нов! Същата простотия съм виждал и при Рено! Колкото до това дали Фолксваген са правили добри автомобили по това време - доста Голфове двойки, Джети и Пасати има от тия години...сигурно ще е затова, защото са некачествени...
  • #14
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    А бе вие мислите ли преди да пишете се питам?!Каква развойна дейност имат в хлОпел тия немски пияници в Руселсхайм освен сенокосачка нищо друго не могат да проектират!ГМ е фирма от над век и е правила такива колие и продължава да прави каквито евопейските "производители" не могат да померишат дори.хлОпел и развойна дейност боже какви тъ.ири има в България после що нямало инвестиции!Ми то с тоя матрял!
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Петрът ( преди 2 години )
    Просто трябва да знаеш как се работи, а не да блъскаш.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Петър ( преди 2 години )
    За механиците стм съгласен. Когато имах Пежо ходих в гараж препоръчан ми от приятел караш голф 4 ( заедно си купихме колите 406 аз, той голф 4) скъса ме от базици как съм щял да вися по сервизи ( получи се обратното). Та “майсторът” ми каза нещо от рода ааа не не става, то това така е направено, че ще се счупи ано го отворим после ще ме караш ново аз да плащам. Трябваше да махне една кора. После ходих при известе майстор работещ с Пежо, който каза, че е измислено даже много добре- просто трябва
  • #11
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    Чак па *** 405 доскоро се произвеждаше и караше по Иран Близкият Изток и Африка!Просто българите тотално не умеят да подържат коли и имат ограничени да не кажа 0-ви познания по механика и електротехника.Българските автомонтиори страдат от липса на елементарни познания в областа и работят на принципа на проба грешка!Не харесват френските щото са правеени с мисъл за разлика от немските нискотехнологични коли!А знанията от механотехникума са недостатъчни!
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Петър ( преди 2 години )
    Кое им е боклука на х05. И да всички са с предни. Какъв е проблема имайки предвид как се ползват. Имал съм и Кашкай и CX5 все с предно. Уредите са си ОК, аз съм 185 и нямам проблем въпреки, че очаквах съдейки по ревюта . И пак казвам трудно е да спори с хора който рядко са виждали та камо ли карали колите които коментират
  • #9
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    Стига глупости хлОпел никога не са могли да правят коли опел ми.ет пардон кадет гниещи ко.ини ниско качесвто и плачевна ергономия евтини чупливи и недодялани.Сега французите ще ги стегнат!
  • #8
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Факт! ( преди 2 години )
    Петре ти май не схващаш в България се мрази френското защото на почит е немското!Истината е че немското не става френското горе долу става но виж японското си е вече класа.За пикап американско или японско а за красиви и изваяни форми които и вървят добре тогава италианско!