IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

Лифтбекът измина 4603 км за 50 часа и 16 минути

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

Редакторът на изданието The Drive Алекс Рой и един от първите собственици на Tesla Model 3 поставиха нов рекорд за електромобила. Те преминаха от Западното до Източното крайбрежие на САЩ по машрута на състезанието „Cannonball Run” за 50 часа, 16 минути и 23 секунди, съобщава The Drive.

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

Предишният рекорд отново по трасето с дължина 4603 км беше поставен през октомври 2017 г., когато оранжев лифтбек Model 3 измина разстоянието за 51 часа и 17 минути. До този момент най-доброто време беше постигнато от Tesla Model S 85D – през лятото на 2015 г. Джодан Харт и Брадли Д’Сузе записаха 51 часа и 47 минути.

Отбелязва се, че средната скорост на електромобила при поставянето на новия рекорд е 91,57 км/ч. Разходите за зареждане на машината за прехода са 100,95 долара, като през по-голяма част от пътуването времето е било студено.

Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

За Алекс Рой това не е първо рекордно постижение. През октомври 2015 г. той премина със седана Tesla Model S с включен автопилот разстоянието от Лос Анжелис до Ню Йорк (4810 км) за 57 часа и 48 минути.

Снимки: The Drive

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Eхх, Poweeeeer! Някой да е казал за условията? В нормалните държави е така! Ъъъ, веригата на колко се сменява? 100к, както е писал предния? Не ми отговаряй... Теслъта няма ли дискове? Накладки? Датчици? Дюзи, инжектори, дебитомери, турбо ...аз лично за 170к нямам сменени нито едно от изброените Само 20 датчика? Мисля че само в мотора има в пъти повече, но нали не съм наясно със съвременните автомобили ...:)
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Poweeeeer! ( преди 1 година )
    В българските условия, ако сменяш масло на 40К километра, на 100К ще правиш основен ремонт или ще купуваш нов двигател. ;) Нямало ангренажен ремък - ако няма, има верига, която ако не ти е известно, също се сменя. Дискове, накладки, свещи, дюзи/инжектори, дебитомери и още 20+ датчика... 10000+ движещи се части за ДВГ със съответното износване срещу под 200 за електромобил... Гориво... Ще смяташ ли пак? ;) Май изобщо не си наясно, колко е усложнен един съвременен автомобил с ДВГ.
  • #40
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хаха, сметките не са ти силната страна като че ли, по добре спри. Ангренажен ремък няма! Смени на маслата са през 30-45к км, демек за тези 170к, цели 4 пъти. Тези неща за 170к, демпфер и турбо я ги смениш, я не. Остава само горивото... Лично аз бих предпочел неелектрическия, правя преходи от над 1100-1300 км за ден, не ми върши никаква работа. Не ми се кибичи по зарядните
  • #39
    4 rate up comment 0 rate down comment
    haha ( преди 1 година )
    ..Колкото и примери да даваш за бакалски сметки,няма да ме убедиш че тив влвктрокари са резонна покупка.Аз нямам БМВ защото не м ие нуждно .Имам кола дето е комбиниран стил и за работа и за возене.Сравнението с конските сили не е релевантно.Много дълго е за обяснение.Никъде не пише че МПС=нула разходи.Това е техника,добра или лоша.Ако почнеш да смяташ от началото по добре не купувай.Ходенето пеша е безплатно.Ти що имаш телевизор ?
  • #38
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До ха-ха ( преди 1 година )
    Малко ли ти се виждат тези разходи за 170 хиляди километра? За този пробег ще са ти необходими 27200квч ток, който струва 3300 лв. на нощна или 5500 на дневна. Следователно само съединителя и турбото ти струват повече отколкото всичките разходи по един електромобил включително зареждането. Хайде Сега сметни и 10 смяна на масло и филтри, две смени на ангренажен ремък и ролки, 2 на водна помпа. Това са само консумативи без ремонт. Добави и 17 000 евро за гориво на толкова мощен автомобил.
  • #37
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    При 65 мили в час ограничение и спиране на всеки два часа за 15 - 20 минути за зареждане се връзва сметката. Ако карат близо зад камион може да зареждат и на 3 часа. Студеното време помага за по-добро охлаждане при зареждане, лятото вероятно ще е по-бавно зареждането.
  • #36
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Нищо не е спирало. Пуснали се хронометър в момента на потегляне от първоначалната точка и са го спряли когато са пристигнали. Всъщност това е само началото на надпреварата. Това е едва първият опит с модел 3, при това в зимни условия. През лятото това разстояние ще се изминава за няколко часа по-малко със средна скорост над 100 километра в час.
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Когато прочетох тази статия бях впечатлен След като помислих малко и направих някой изчисления останах с впечатление че се е засичало времето само докато е в движение а когато са зареждали времето се е спирало Какво мислите вие????
  • #34
    3 rate up comment 5 rate down comment
    ha ha ( преди 1 година )
    до оня със маховика.. Аланколу великото турбо е 680 еуро ново от Гарет,маховка който ти бърка в..здравето е 1400.Ха сега разбии тия големи разходи на 170 000 км.800 лв са ми само гумите бре маткап.Симпатяга.Ти къде живееш бре..Масло и филтри 500 лв. Бах и разбирачите.БМВ сравнява с този коптор с плазма.Не си добре пич.А по уплаха от части прозира..лак за нокти и ЕГН започващо след 95 та година.
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Прогноза ( преди 1 година )
    На база темповете на развитие на технологиите през последните години можем да предположим следното: През 2035г. електрическите автомобили ще изминават средно по 1000км с едно зареждане. А самото зареждане от 10% до 100% ще отнема средно 15 мин. Зарядните станции ще имат капацитет от 200 киловата от 1.5 мегавата. За камионите задължително ще е над 1 мегават. Зареждането ще става безжично.