IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-важни суперколи в историята

От Alfa 33 Stradale до Veyron: машините, които промениха схващанията ни за автомобила

Никак не е лесна работа да се отсеят най-важните десет суперколи в историята. Най-малкото защото става дума за автомобили, които винаги са били извън стандартите. А също и защото историята на суперколите обхваща почти цяло столетие. Експертите на италианското GQ предлагат своята подборка, в която са се спрели най-вече на машини от по-съвременната епоха.
  
   
10-те най-важни суперколи в историята (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защото драги ми смехурко статията е за СУПЕРКОЛИ!Не спортни като STI,M,AMG,Quattro и прочие емблеми ,а суперколи,онези не са такива.Другият смехурко ,кьонигсег не е кола която да бележи цяла една епоха,както е бегатито.То и от шведите има по-бързи,но това непги прави важни.Говорим автомобили определящи модата,ерата на тези коли.Вейрон определено е такава,кьонигсег е бутикова кола със супер тт данни,а такива много.
  • #7
    0 rate up comment 7 rate down comment
    дгд ( преди 6 години )
    Поредната измислена класация. Като сте сложили Бугати, къде е Кьонисег дето го бие като мече у дирек?!? А класики от WRC като Субару Импреза и Ауди S1 къде са?!?
  • #6
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И до ден днешен, италианецът твори истински машини,винаги изпреварвали времето си,за модели в кратки серии, и лимитирани бройки.И германеца прави но някак си нещо скучновато го правят без дух,и емоции на пистата,и дори паркирана пред имението не седи ок . Лично мнение !
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Прав е колегата - на BMW и Honda не им е мястото в топ 10 на супер колите - само сравнете характеристиките на алфата с тях ... и после погледнете години в които са излезли...
  • #4
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    BMW M1 с какво е било революционно за времето си (1980)? Пионерите на този "wedge design" са Лотус Еспри (1976, пак на Джуджаро) и Ламборгини Кунтач (1974). Трябва да присъства и Ферари 308 GTB, което задава дизайн-езика на повечето Ферарита до ден днешен.В NSX няма нищо революционно, освен че може би е една от първите "лесно използваеми" суперколи. На негово място бих сложил Ламборгини Диабло, най-лудата и вулгарна кола на 90-те.
  • #3
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Loco ( преди 6 години )
    Всеки ще се сети за нещо изпуснато, аз не бих подценил и някои легендарни машини отпреди Втората световна, но като е Топ 10, няма как да е иначе
  • #2
    26 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    Без Мерцедес 300СЛ Гълуинг ??? ПЪРВИЯТ супер-автомобил, без значение разположението на мотора ! През 55-та година развива 265км/ч. нещо немислимо за преди повече от 60 години !
  • #1
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе къде е "великият" лфа,нали бил много голяма работа? Това май само пуберите с видеоигрите го тачат и плакнат очи по него.Италия,Германия и Англия,държавите еталони, разбира се има и изключения каквото е нсх,която е невероятно изпълнение.