IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

В Германия електрическият хечбек стартира от 31 950 евро

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

Електрическият хечбек Nissan Leaf се продава в Япония от октомври, а на пазара в САЩ ще стъпи през януари. Месец по-късно стартират и продажбите в Европа, като вече са ясни и цените на електрическия хечбек.

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

Във Великобритания, където се произвежда Leaf (в завода в Съндърланд), моделът стартира от 21 990 паунда, като в тази сума е включена отстъпката от 4500 паунда, предоставяна от властите за покупка на автомобил с нулеви вредни емисии. За Германия цените започват от 31 950 евро.

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

До момента европейските клиенти на Nissan са направи повече от 10 000 поръчки за електрическия хечбек. Това е най-успешният модел на ток в света, след като от излизането на първото му поколение на пазара до момента от него са продадени над 293 000 единици.

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

Новият Nissan Leaf получи променен дизайн, както и електромотор с повишена с 40 к.с. мощност. Сега агрегатът на хечбека развива 147 к.с. и 270 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8 секунди, а пробегът с едно зареждане е 378 км по цикъла на NDEC. Капацитетът на батерията е 40 кВт/ч, като 80% от нея се пълни за 40 минути.

Снимки: Nissan

Тагове: nissan leaf
0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Mono ( преди 1 година )
    А аз ще продължавам да си карам 535d с 313hp и да шофирам и да се радвам на колата,защото с това ще съществувам,а с бавареца ще Живея.Еее на който му пука за спестените левчета му пожелавам градското leaf4e
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до: Този ( преди 1 година )
    Колко много го купуват? Норвегия изобщо фактор ли е за продажбите или един малък и незначителен пазар в бедна Европа? Я погледни продажбите на e-golf в световен мащаб да видиш каква смешка са! После ги сравни с тези на Nissan Leaf и ела пак да си говорим! А и между другото само 1 година в Норвегия e-golf е лидер по продажби при електричките с незначителна разлика пред следващите в класирането Нисан и Тесла. Та мантрата и опорната точка за норвегия ги остави и дай да си говорим по света как е!
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Този ( преди 1 година )
    За съжаление норвежците го купуват много електрическия голф. Дано по-малко вече допускат тази грешка
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Аре спрете се с тоя Гоуф бе! Когато говорим за Автомобили не го споменавайте! Автомобили с главна буква, а не талиги способни само за предвижване, ако не са за пореден ремонт в сервиза евентуално.
  • #13
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много добра електричка са направили Нисан. Зачетох се за батериите им,защото това най-вече вълнува собствениците на тези коли и гледам,че само 0.012% от до сега продадените електрички на марката са имали нужда заменят батерия поради някакъв дефект.Чета,че Нисан са предвидили експлоатация на батериите 15-20 г. преди да бъдат заменяни.Има коли на над 400 000 км с оригинални батерии,което си е добър показател според мен.Явно добра кола са направили и си заслужава парите.
  • #12
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    до: анонимния с цените И какво те вълнува цената у нас, като хората по-долу ти казаха, че няма да е различна от тази в другите държави. До сега такава им беше политиката на Нисан да не го продават на по-висока цена у нас. Ако не ти се вярва погледни първото поколение на модела и ще се убедиш. Дори у нас цената е по-ниска отколкото в Германия например за което поздравления за марката, че не надуват цените в БГ, както други правят.
  • #11
    22 rate up comment 1 rate down comment
    do: pena (общата) ( преди 1 година )
    Я обясни как точно са се изложили, че нещо не вдявам? Нисана има 435 л багажника срещу 300 л на Гоуфу, Нисана ускорява за 8 сек а Гоуфу за 10,4. Мерки за Нисана 4490/1790/1540 mm и за табуретката Гоуф 4270/1799/1473 mm Нисана е с 215/50 R17 Гоуфу е с 205/55R16 Нисана е претъпкан с екстри, а Гоуфу е гол, като пушка при почти една и съща цена въпреки, че и техн.характеристики на Leaf по всички показатели са по-добри. Гаранцията на Leaf е 5 за колата и 8 г за батерията, а на Гоуфа е 2 г за всичко.
  • #10
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тези ценни ги има сайтовете на Нисан Великобритания, Германия и Франция поне от един месец, нищо ново не казвате. Вълнува ме в колко ще струва тук в България - това ще е новина.
  • #9
    19 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Не мисля че Нисан са се изложили с тази кола и тя определено не е фейслифт. И да батерията е малко по-голяма от на Е-Голф, но Pro-Pilot системата е по-иновативна и от тази която слагат ФВ в момента в А8 (за Голф не говорим изобщо). Другата основна разлика е че Лийф е правен на платформа за ел.коли, а не е Пулсар с батерия ... И ако прочетете спецификациите на колата и екстрите които предлага ще спрете да си мислите за Голф изобщо. Няма база за сравнение.
  • #8
    3 rate up comment 15 rate down comment
    pena ( преди 1 година )
    "Сложете това технологично бижу до е-Гоуф и ще разберете кой на какво ниво е в развитието си! На една цената и двете, но Гоуфа е с доста по-малък пробег и показатели" Гоуфа е с 35квч батерия, това е с 40. Гоуфа има 200км пробе а това има 240км. Реално нисан се изложиха доста с тая коля. Очакваше се да е с поне 300км пробег и да е изцяло ноа автомобил. А реално е само тежък фейслифт и има само 7квч повече батерия от предишния модел.