IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

UPS също избра камиона на Tesla

Компанията за доставки и логистика е поръчала 125 бройки от Semi

UPS също избра камиона на Tesla

Транспортната и логистична компания United Parcel Service Inc. стана поредната голяма фирма, която иска да си купи новия камион на Tesla - Semi. Фирмата е направила и най-голямата поръчка за превозното средство до момента - 125 бройки, съобщава Reuters.

И UPS избра камиона на Tesla

Идеята на ръководството на UPS е да разшири своя автомобилен парк с превозни средства, използващи алтернативно гориво. Специфично за мащабната покупка е, че логистичната компания е предоставила информация на Tesla за функциалността на камионите си и маршрутите, по които се движат. Така, според нуждите на UPS, производителят на електромобили може да конструира поръчаните камиони индивидуално за транспортната фирма.

В изявление Хуан Перес, мениджър по информационни и инженерни въпроси към UPS, сподели, че компанията винаги е тествала и внедрявала нови технологии в своята практика. Според Перес, именно новите електрически влекачи ще повишат сигурността и ще намалят вредното въздействие върху околната среда и транспортните разходи.

Засега UPS все още определя маршрутите, по които влекачите ще преминават. Всички 125 бройки от Semi ще бъдат използвани само на територията на САЩ.

До момента транспортният гигант е провел няколко иновативни промени, като преобразуването на близо 1500 дизелови камиони в такива, задвижвани от ток. Освен това, фирмата притежава и няколко електрически камиона от Daimler.

UPS не е първата голяма компания, поръчала голяма бройка от влекача на Tesla. Над 10 световни фирми, като PepsiCo, Walmart и Sysco също изявиха желание да си купят Semi. До момента в Tesla са получени над 1500 поръчки за камиона.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla semi ups
0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тесла се превръща в религия а Мъск в религиозен гуру, опитвайки се да копират модела на Епъл. Има само една малка подробнос, епъл продават телефони и всеки нехранимайко може да си го позволи с двугодишен план за по 20-30 долара месечно. На Тесла играчките малцина могат и искат да си ги позволят, затова и компанията ще фалира.
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Балона още се надува. Значи Енрон Мъск казал че камионите ще се продават 2020, това е след една година. Само не каза къде ще се произвеждат, защото Тесла нямат нито завод, нито производствена линия. Дори да приемем, че Дядо Коледа им подари 6-7-8 милиарда долара с които да си купят или построят завод, пускането на производството ще трае най-малко 3 години, докато се набавят всички разрешителни и всичко се съгласува, т.е. Мъск пак излъга. Преди да дойде време за камиона Тесла ще е отавна фалирала
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе надишалите се закостеняли мозъци няма как да проумеят, че немците са изостаналии зверски спрямо останалите и сега се опитват по всякакъв начин да оплюят всички останали по стар български обичай. Браво на тесла, че продължава дори само с гръмки обещания да продава и развива технологии от бъдещето.
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Минтирит ( преди 1 година )
    Чул недочул и се опитва да ни образова! 140гр СО /км се отделят АКО електромобилите се зареждат САМО от най-мръсния ТЕЦ , което е практически невъзможно. В Германия само 40% от енергията идва от ТЕЦ.
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Другарю *** залюxaн. Още преди 2 години UK стигнаха до над 50% от електричество произведено от възобновяеми източници. Теб да не са те oнoждaли в някой ТЕЦ че само за тях говориш?
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Другарю До край що не направиш услуга на обществото и не се скриеш? Твоите електрички в Германия имат 150 грама СО2 на километър. Поинтересувай се как се прави тоцът и ъм това добави над 17 тона СО2 за самата батерия. Да 3 пъти по-мръсно е... но ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА ШИТНЯ Е 3 ПЪТИ ПО ***!
  • #15
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    И за кво им е на ауди и останалите да пускат електрически шитни КАТО ТЪРСЕНЕТО НА ПАЗАРА Е ПОВЕЧЕ ОТ МИЗЕРНО! А ако не бяха и субсидиите нямаше и 1/10 от бройките да се продават. ПАЗАРНА ИКОНОМИКА ама вие тва не го признавате, щото разчитате на политически протекции!
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    доКрай ( преди 1 година )
    Ти му говориш с факти, то рупа ли рупа! ТЕЦ си виждал само по телевизията, щото в Европа ТЕЦ-овете са предимно на природен газ. Заради тока, ел. колите, имат емисии на въглерод между 80 и 100 гр/км Петролна кола има преки емисии ПЛЮС емисиите по добив (нефтени платформи, кладенци), транспортиране (танкери, петролопроводи, влакове-цистерни), преработка (рафинерии) и дистрибуция (авто-цистерни) на петрола = ТОТАЛ 300-500 гр CO2/km https://youtu.be/n0WNZU3Q_8g?t=3m2s Т.е. 3-5 ПЪТИ по-мръсно!
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    @Край, да изнесеш замърсяването извън града е меко казано сложно. Дори в малка България ТЕЦ-овете са кажи речи в крайните квартали на големите градове, а и да не са, като духне един бриз и са в центъра. Визирам примерно Варна, където сутрин бе ужас като духне вятъра от сушата. Друго, което бъркаш е, че АЕЦ замърсява. АЕЦ не замърсява, а е опасен. Разлиакта е голяма. Когато АЕЦ ни замърси, може да приключваме с всичко. Но когато работи, си е най-добрата електроенергия.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Къде са Ман или още са заети да изплащат наказателни фактури за техните дизелчета!