IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota разкри причините за слабите продажби на C-HR

Липсата на задвижване на четирите колела и високата цена пречат на кросоувъра

Toyota разкри причините за слабите продажби на C-HR

Японският производител Toyota още през април тази година предложи на американския пазар кросоувъра си C-HR, но той бе приет доста хладно. За 7 месеца са продадени под 22 000 бройки от модела, който сериозно отстъпва на своите конкуренти.

Toyota разкри причините за слабите продажби на C-HR

Според изданието Carsalesbase през периода април-декември точната бройка на продажбите на кросоувъра е 21 889 бройки, което е значително по-малко от Chevrolet Trax и Honda HR-V. В Toyota са наясно с причините за тези резултати, като те бяха разкрити от шефа на северноамериканското подразделение на марката Боб Картър.

Основната от тях е отсъствието на система за задвижване на четирите колела, което е особено важно за някои от районите на САЩ. Картър също така признава, че цената на Toyota C-HR е сравнително висока – тя стартира от 22 000 щатски долара и това също отблъсква някои клиенти.

Проблем за модела вероятно ще се каже и излизането на пазара в Щатите на нов силен конкурент – Nissan Kicks. В Nissan планират кросоувърът да се предлага на цялата територия на страната, като годишните продажби трябва да достигнат 50 000 – 60 000 единици. Предимството на Kicks пред CH-R е в цената – моделът на Nissan стартира от 19 000 долара.

Всички това не устройва Toyota и в компанията вече работят върху нов кросоувър, който ще бъде на по-достъпна цена и ще се се разположи под C-HR в моделната гама на марката.

Снимка: Toyota





 

Тагове: toyota c-hr
0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до Georgi ( преди 1 година )
    А представяш ли си какво щеше да е положението с един бензинов турбо мотор със 180-200коня и един хубав бърз автомат и 4х4?Мен лично с тоя дизайн веднага ме бяха спечелили.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    Коптора/Кашкая имаха чудно бизнес хрумване: 4х4 не беше налична при автоматик с дизел, а само при ръчка. Тойотата и те по този път, това джипченце освен да го вземеш на любовницата си да обикаля моловете или на 18 годишната си дъщеря друго не виждам какво да го правиш - на път да тръгнеш, място няма, да разчиташ на проходимост - абсурд, удоволствие от шофиране - като за 100 коня, въобще гениален автомобил.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Била скъпа?! Кое по-точно е скъпото и? Горе долу цените и при другите са в този порядък. И не, че е скъпа, а ние пари нямаме. На нас нова Дачия ни е скъпа и отиваме в автокъщата да си купим нов внос, а какво остава за това бижу. Другият интересун феномен е този, че много хора имат пари и дават повече пари за немски "премиум" нов внос вместо да предпочетат новото.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Лю. ( преди 1 година )
    Като пуснат още по-малка за около трийсет, тогава ще разцепват. Тази е скъпа. Иначе за мацки и семейства с малки деца е перфе. Лесна за каране. За 4 юнака по 190 и магистрално шпорене има седани. :) Та верно е странно че вече на всеки сфетофар се виждат тея Тойотки.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 1 година )
    Субективно впечатление: във всяка автомобилна колона има по едно такова чудо. Изглежда прекрасно и футуристично, но бих го карал само ако ми го подарят. Аз съм по истинските високопроходими автомобили :)
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И аз не съм почитаел на Тойота, но тази я хресвам много зради смелия и динамичен дизайн. Но не знаех че е само с предно предаване...Иначе съм виждал няколко хибридни и са супер, не се чуват като карат леко само на ел. режим.
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Има вариант 4х4, но не само в това е проблема. Тази кола е една страхотна визия и нищо повече. Изключително скъпа за сдялана в Турция, супер тясна на 2-рия ред седалки. Просвета й е мисля 158 мм, нещо от сорта, което е все едно си взел лека кола?!? За какво човек би дал 40-50 к за малка, невървяща, висока лека кола. А да, за да е модерен...
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Дизайна е страхотен, жалко, че вътре е прекалено шумна. Вдигнеш ли над 50-60 и става страшно, жалко много жалко.
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Jimo ( преди 1 година )
    Недостатъци:доста тясна за всички пасажери(ако са до мах 1.70м става),много ограничена видимост назад и настрани,липсва и тяга(сравнително малко коне заради гоненето на икономия на fuel),без 4х4 какъв джип е!?,сравнително висока цена за недостатъците си
  • #9
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А ти откъде знаеш, че в БГ се купува само 4х4? Вносителя ли ти каза или направо от централата на Тойота ти се обадиха да ти кажат? Аз пък да ти кажа, че двама мои познати си взеха този модел хибрид, който до колкото знам не се предлага с 4х4. Колите са купени от Тойота на Цариградско. Ако не вярваш се обади и питай за бяла и сив металик. Бялата е взе лятото моя познат, а тази сивия металик беше поръчана и миналия месец е докараха и я взе другият ми познат. Повтарям и двете са хибрид и не са 4х4!