Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Lamborghini Urus атакува рекорда на „Нюрбургринг” напролет

Италианците се прицелиха в постижението на Alfa Romeo Stelvio

Lamborghini Urus атакува рекорда на „Нюрбургринг” напролет

Рекордите на „Нюрбургринг” се превръщат във фикс-идея за редица производители, сред които е и италианската марка Lamborghini. Сравнително неотдавна нейната суперкола Huracan Performance стана най-бързият сериен автомобил на „Зеления ад”, но след това  короната му беше отнета от Porsche 911 GT2 RS.

Lamborghini Urus атакува рекорда на „Нюрбургринг” напролет

Сега в Lamborghini предвиждат ново завръщане на легендарното трасе, но този път с Urus, който трябва да стане най-бързият SUV. Към момента тази титла принадлежи на италианския кросоувър Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio с резултат 7 минути и 51,7 секунди.

Шефът на отдела за изследвания и разработки на компанията Маурицио Реджиани заяви в интервю за списане CAR, че Urus ще се опита да подобри рекорда през пролетта на 2018 г. В Lamborghini се надяват, че времето тогава ще бъде подходящо за записване на ново върхово постижение на пистата.

SUV-моделът на италианците бе представен само преди дни. Суперкросоувърът разполага с 4,0-литров би-турбо V8 с 650 к.с., благодарение на който ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и развива максимална скорост от 305 км/ч.

Снимка: Lamborghini

Тагове: suv lamborghini urus
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Аз карам Москвич412 с карбонов кардан,карбонови панели,алуминив двигател с титаниеви лагери и валове. Седалките са от стиропор,тапициран с кевлар,а стъклата лексан.Мигачитв са приспособени диоди от коледната украса. Нямам аптечка,просто тегля една линейка отзад.Управлявам го с джойстик между краката и така ускорява,че като кача някой сополите му почват да текат нагоре към мозъка.Като спра,мусколите му вече са атрофирали защото е отвикнал гравитацията и припада.Но както писах, отзад имам линейка.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 1 година )
    Аз карах 1.9 JTDM, 150 коня. При редовна поддръжка моторът е железен. Колата понася само оригинално окачване, всичко афтърмаркет е под всякаква критика, включително немското TRW. Оригиналното окачване издържа много дълго.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Кажи няколко думи за 159 дизел(може и комби).Как е като поддръжка?За мотора 2.0 170к.с. знаеш ли нещо?В смисъл като надеждност ме интерресува.Като разход по каталог души нафтата.TI доста ми допада, но може и обикновената.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 1 година )
    И Джулията и Стелвиото са много леки коли. Аз карам Джулия от Май месец тази година. Има много алуминий в конструкцията, карбонов кардан и тежеста е около 1480 кг. В сравнение с Алфа 159 колата се усеща като котка по пътя. Стелвиото е доста сравнимо по усещане с 280 коня мотора.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "просто не е възможни средно размерен СУВ да тежи 1660 кг." в същност наистина тежи толкова - имам стелвио и заради неверници сме ходили на кантар. Дори с празен резервоар е 20 кг по леко. Не забравщяй, че всички панели, без покрива са алуминиеви, мотора е изцщо алуминиев и отдолу валовете са карбонови.
  • #8
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Един там ( преди 1 година )
    За мен важното е че, Алфа се събуди и (по мое мнение прехвалените) немските премиуми се равняват по нея. Както трябва да бъде.
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Някой знае ли коя е най-бързата бетон-помпа на Нюрбургринг?
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Алфата по американски спецификации я дават 4044 lbs което в килограми е 1834 кг. и то за Версията с 4 цилиндров мотор с 280 к.с Това в Уикипедиа е пълна грешка, проверявайте си инфирмацията, просто не е възможни средно размерен СУВ да тежи 1660 кг. Ламбото е голямо и с 8 цилиндъра, но е използван много карбон в конструкцията.
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами чак напролет, защото сериното производството планирано започва през Февруари. Ама ако ти е много важно, да им звънна да побързат?
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    QV ( преди 1 година )
    Трасето е легендарно, тежко изпитание и показва до колко балансиран е един автомобил. Там не става само с ускорение по права!Не е само реклама