IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Германия обсъждат сериозен удар срещу Tesla

Американският производител е разследван за раздуване на цените

В Германия обсъждат сериозен удар срещу Tesla

Властите в Германия обмисля отменянето на субсидиите за покупка на електромобил Tesla, съобщава агенция Reuters, като се позовава на информация от Федералното управление по икономиката и контрола върху експорта в Германия.

В Германия обсъждат сериозен удар среща Tesla

Причината за това решение е политиката на американския производител на електромобили, който отказва да продава на клиентите си Model S, ако той не е оборудван с опции, покачващи цената му до 60 000 евро. Най-достъпната версия на модела в Германия – 75D, стартира от 48 300 евро.

При прехвърлянето на границата от 60 000 евро, електромобилът отпада от ценовата категория за транспортни средства, за които държавата отпуска по 4000 евро на всеки клиент при покупка.

От Tesla обявиха, че твърденията на властите не отговарят на истината и веки клиент може да си поръча Model S без допълнително оборудване. Все пак от компанията на Илон Мъск обещаха разследване на случая, което да установи дали германските дилъри на марката имат подобна практика.

Снимка: Tesla
 

Тагове: tesla model s
0 от 500
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Roadrunner ( преди 6 години )
    Тук не знаят как се произнася IoniqСеднали да го коментиратТова не е шльокавица да го чете йония бе.Айоник се произнася..
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз съм съгласен че тавана даже трябва да е по-малък от 60К но в САЩ на Плъг-ин S класи,I8ци,Х5 и 7ма серия има субсидия макар и да е към 4Кдолара защото не са чисти електромобили но там мисля има значение доходите на купувача така че там не може да става дума за протекция за Германия най-добре е да ги спрат само за Модел С и Х но не и за 3ката
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    тАпите и кухи немски каски няма какво друго да измислят. Пълни нещ-астници са. А субсидиите за дизелите защо ги забравиха? Защо даваха по 5000 евро, ако отидеш да си предадеш старата кола и си вземеш нов дизел? Ха сега де! Защо? А защо давт субсидии за електричките на БМВ, като там цените са още по-високи? А? Значи, ако е за Тесла не може, а когато е за техните талиги може. Е то биво, бива да има двойни стандарти,но техните преминават всякакви граници.Пак казвам, че са пълни нещ-астници швабски
  • #20
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Dido ( преди 6 години )
    Хайде малко сериозно!Всичко които подксачате в защита на Тесла в купом нямате навартени и 5% от километрите които аз има с модели на Тесла!Елктромобила е голяма част от бъдещето!Има и други технологии които тепърва ще го конглокират!Но това което е Тесла...е като Саджем за мобилните телефони...имаше го,работеше,купуваха го..но вече го няма и повечето то вас не се сещат даже за какво говоря!Тесла е балон,който скоро ще се спука...дори и да изтрелят тяхна кола до Марс....
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да не забравяме, че американците седят зад Дизелгейт и всякакви такива стъпки от страна на немците са един вид отмъщение.А предполагам тази война няма да спре дотук. Имайки предвид влиянието на Германия в Европа това което сега предприемат срещу теслата може да се приеме и в много други евродържави.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те американците щото са много честни - те не си защитават своето производство,кво сте се запенили срещу немците.Ми нормално в такива опасни бизнес времена живеем - две силни икономики и при това директни конглокенти, напълно нормално е да се защитават един от друг.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Flash ( преди 6 години )
    Вижте сега мишоци!Може да смятате колкото си искате киловатите на тесла и хюндай,въпроса в статията е ясен!Трябва ли да се субсидира глезотията тесла?Отговора е ясен - не!Ако искаш екология - вземаш хюндай или рено зоуй!Ако искаш да парадираш вземаш тесла!Просто и ясно като стратегията на Мъск да трупа капитал от легенди!Разбира се, просто и ясно за тези които имаме очи и мозък да го разберем!Другите да си подскачат!
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Модел 3 ( преди 6 години )
    да бе къде забравихме Модел 3.Ооо ама то още не се произвежда масово Модел 3....а що народ го предплати преди години ....Но евала!Мъск реализира в атомобилната индустрия нещо което е присъщо за строителството - покупка не зелено!И както в строителството и тук риска да останеш със зелена трева в устата е много висок!!!
  • #15
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Dido ( преди 6 години )
    Абе чудя се какво да си купя, сериозно, парите на са проблем!Колебая се между бензинов седан над 300коня и Тесла. Карах Тесла 100,освен ускорение, всичко друго е леш.За пътно поведение да не говорим!Панамера ми допада най много за сега. А някой да знае какви времена е показала тесла на зеления ад. Щото аз попадам на някакви данни, че е с еднакво време с форд фокус, ама нали не разбирам! Нали не съм карал повечето хибриди и електеички които се предлагат в европа!
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Извинаявам се ( преди 6 години )
    Извинявам се, забравихме Модел 3....а къде е Модел 3, о да, още не са доставенини 10% от това което е предплатено при обявяването на модела. Извинявам се, за мозел 3 ще говорим като стане истински сериен автомобил!