Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW инвестира 200 млн. евро в разработката на батерии

Новият център за развитие на технологиите в Мюнхен ще отвори 200 работни места

BMW инвестира 200 млн. евро в разработката на батерии

Концернът BMW Group стартира в Мюнхен изграждането на център за разработка на акумулаторните батерии за електромобили. Новата структура трябва да започне работа през 2019 г. През следващите 4 годии в проекта ще бъдат вложени 200 млн. евро, като ще се открият 200 работни места.

BMW инвестира 200 млн. евро в разработката на батерии

Един от членовете на борда на директорите на BMW AG – Клаус Фрьолих, който отговаря за научно-изследователската дейност, заяви, че основната задача пред работещите в новия център е подобряване на основните характеристики на акумулаторите – жизнен цикъл, скорост на зареждане и стонойстта им.

В концерна са убедени, че ще успеят да въведат нови стандарти за батериите в цялата автомобилна индустрия. За целта компанията започва експерименти с химическия състав и структурата на клетките на акумулаторите. С всичко това ще се занимава именно новият изследователски център в Мюнхен.

Към момента BMW Group продава на различни пазали 9 електрифицирани модели на автомобили, в това число и изцяло електрическият хечбек BMW i3 и plug-in хибридните i8 Coupe, MINI и моделите от гамата iPerformance. Предстои излизането и на i8 Roadster, който бе представен само преди 2 дни на автосалона в Лос Анджелис.

Снимка: BMW

Тагове: bmw group
0 от 500
  • #7
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Моля да спрете да "доказвате" как ламаринените направили това или онова... Истината е, че тесла са първите, които се опитват да налагат електричеството в една различна сфера. Така че спрете моля да показвате колко сте знаещи като плюете по тесла. Защото все някой трябва да започне, за да се случи новото, а в случая това са тесла. Ако не беше тесла, щеше да е някой друг, но благодарение на тях сега много производители надграждат в електрическите автомобили!
  • #6
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Няма никакво значение дали Тесла ще го произведе или някой друг. Няма значение колко модел 3 ще бъдат произведени за година. Важното е че технологиите вече са тук и е въпрос на време някой да започне да произвежда електромобили с тях. Изравняването на цените с бензиновите автомобили също е въпрос на време. Време което се брои на пръстите на едната ръка. Тогава и производството и развитието на технологиите на батериите ще стане лавинообразно. Някой опитвал ли се е да спре Лавина с черен пиар?
  • #5
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    15 минутното зарецдане на БМВ е където е 1000 километровия пробег на Тесла. Тесла модел 3 не могат да произведат, ти за роудстар бълнуваш. Да не говорим, че до 2022 когато трябва да се появи роудстара на тесла, тесла ще са отдавна фалирали.
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много ми е интересно защо не ме попита къде е 15-минутното зареждане на BMW, а ме питаш за 1000 километра пробег на роудстъра на Тесла? За разлика от BMW, Tesla са показали че могат да произведат това което обещават. След като е казал 200 киловатчаса батерия и 1000 километра пробег, значи наистина ще са поне толкова. Това е почти толкова сигурно, колкото това, че няма да си спази срока, който е 2020 година. 15-минутното зареждане е на Porsche, поне това да беше забелязал, за да ме поправиш!
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Сега някой няма ли да каже нещо против бмв и батериите както под статия за Тесла.
  • #2
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Къде го този 1000 километра пробег бе!? Май си ял нещо развалено.
  • #1
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами освен да им пожелаем успех! Засега имаме 1000 километра пробег от Тесла, 15 минути зареждане от BMW, 12 години гаранция за батериите от китайците, от 100 долара за киловатчас батерия от Тесла, 5000 зарядни цикъла от Toshiba. Ако някой успее да събере и подобри всичко това в една батерия ще е супер!