Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Седанът е получил преработен салон и подобрена шумоизолация

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Японският производител Mazda използва автосалона в Лос Анджелис, за да представи обновената Mazda6, която е получила преработен дизайн на екстериора и интериора, както и напълно нов турбодвигател Skyactiv-G 2.5T.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Както се и очакваше, кардинайлни извенения във външния вид на модела няма, но все пак трябва да бъде отбелязана новата решетка на радиатора, преработените светлинии, различните брони и новите джанти. Всичко това прави автомобила по-привлекателен.

От Mazda разкриват, че обновената” шестица” е с по-здрава каросерия и значително подобрена шумоизолация. За по-добрата акустика важна роля играе увеличаването на дебелината на метала в задната част.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

В салона промените са повече. Предният панел е преработен, като повтаря простия и лаконичен стил на концептуалния модел Mazda Vision Coupe. При топ-версиите на модела централният километраж и още някои показания за работата на двигателя вече излизат на 7-инчов дисплей.

Предните седалки на седана са по-широки от досега, а информационно-развлекателната система с 8-инчов сензорен дисплей е с по-гоям контраст. В оборудването вече влизат камера за кръгово наблюдение. За направата на интериора са използвани скъпи кожа и японско дърво.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Обновената Mazda6 е получила двигател с турбо Skyactiv-G 2.5T. Този мотор се използва на флагманския всъдеход на марката CX-9, като мощността му е 253 к. За модела е достъпен и досегашвния 2,5-литров двигател, който е модернизиран. Той развива 192 к.с., като е поучил система за изключване на два от цилиндрите при скорост 40-80 км/ч.

Преработена е и 6-степенната автоматична скоростна кутия. Освен това на пазара в САЩ ще се предлага и модификация с механична трансмисия.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Снимки: Mazda
 

Тагове: mazda6
0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Че не е премиум е ясно на всички. Но с турбо двигателчето и подобренията може да се сравнява с най-добрите в класа - VW Passat, въпреки, че на простор и багажник е далече.
  • #18
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Хе хе хе ( преди 1 година )
    "премиум" ширпотреба! )))
  • #17
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е, тези поне работят по нещата които куцат на японските от над 30г... Поне са го разбрали...
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 година )
    Priemam zabelejkata za Aston Martin.Zabravih da go sloja pri premium kolite
  • #15
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Много е добре.
  • #14
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Auto ( преди 1 година )
    Kakav Pasat be amigo, tova izglejda po-dobre ot Alfa Gulia dori!!!
  • #13
    23 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Браво на мазда - единствената японска марка която прави смислени коли. Точно изброените неща имаха сериозна нужда от подобрение (Интериора, седалките, двигателя, загубите в автомата). Ако са ги направили добре може да се конглокира с пасата.
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    Мисля, че провинциалният тройкар от *** има "кардинайлни извенения", породени от ранното детство в селското училище, шибайки тройка след тройка по български език и литература!:)))
  • #11
    17 rate up comment 1 rate down comment
    zoom in ( преди 1 година )
    Само аз ли се чудя, как и къде точно ще седи предната регистрационна табела, така че да не убие физиономията на колата. Между другото, жалко, че не сме като някои щати - регистрационният номер е задължителен само отзад на колата. Един от аргументите - скапва аеродинамиката на колата :)
  • #10
    20 rate up comment 2 rate down comment
    лаф ( преди 1 година )
    Имах Мазда 6 от предишното поколение. Много добър автомобил за парите си. Не виждам с какво са ме мамили. От 4-те мазди, които съм имал, всичките купени нови, само една беше с проблеми - трансмисията и произведена от Нисан и ламарините.