Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Седанът е получил преработен салон и подобрена шумоизолация

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Японският производител Mazda използва автосалона в Лос Анджелис, за да представи обновената Mazda6, която е получила преработен дизайн на екстериора и интериора, както и напълно нов турбодвигател Skyactiv-G 2.5T.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Както се и очакваше, кардинайлни извенения във външния вид на модела няма, но все пак трябва да бъде отбелязана новата решетка на радиатора, преработените светлинии, различните брони и новите джанти. Всичко това прави автомобила по-привлекателен.

От Mazda разкриват, че обновената” шестица” е с по-здрава каросерия и значително подобрена шумоизолация. За по-добрата акустика важна роля играе увеличаването на дебелината на метала в задната част.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

В салона промените са повече. Предният панел е преработен, като повтаря простия и лаконичен стил на концептуалния модел Mazda Vision Coupe. При топ-версиите на модела централният километраж и още някои показания за работата на двигателя вече излизат на 7-инчов дисплей.

Предните седалки на седана са по-широки от досега, а информационно-развлекателната система с 8-инчов сензорен дисплей е с по-гоям контраст. В оборудването вече влизат камера за кръгово наблюдение. За направата на интериора са използвани скъпи кожа и японско дърво.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Обновената Mazda6 е получила двигател с турбо Skyactiv-G 2.5T. Този мотор се използва на флагманския всъдеход на марката CX-9, като мощността му е 253 к. За модела е достъпен и досегашвния 2,5-литров двигател, който е модернизиран. Той развива 192 к.с., като е поучил система за изключване на два от цилиндрите при скорост 40-80 км/ч.

Преработена е и 6-степенната автоматична скоростна кутия. Освен това на пазара в САЩ ще се предлага и модификация с механична трансмисия.

Повече премиум и турбомотор: представиха обновената Mazda6

Снимки: Mazda
 

Тагове: mazda6
0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Инженер ( преди 1 година )
    До Георги Следя от известно време писанията Ви и смея да твърдя, че пишете доста некомпетентни неща. Качили сте се веднъж на една кола, сравнявайки я с друга и веднага изводи, които продължавате да натяквате. Скоростната кутия на Мазда е перфектна от техническа гледна точка. 6 скорости за дизел с този въртящ момент са напълно достатъчни. Не коментирам другите неща.
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Гошо, в автомобила оборотите не зависят само от трансмисията, а от много други неща. Кога, как и на каква кола тества, че тази трансмисия на Мазда е с по-високи обороти и всичко идва от трансмисията? Дай конкретен пример, а не да разтягаш локуми! Искам да разбера какво точно е отврат на трансмисията на Мазда? Кое е отврат? Дефекти ли дава, какво ли? Говориш за някакви 500 об.мин., които са по-скоро фантазия отколкото реалност. Сложи на същата Мазда друга СК да видим дали си прав и е от СК всичко
  • #28
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 1 година )
    Директен пример, дизела 2.2 автоматик на 120 км е вече на 2200 оборота, на 160км вече над 3000,всичко това резултира в едно нещо - разход. Кутия на ZF с осем предавки на тези километри е с около 500 оборота по - ниска. Тази кола има нужда от 7 или 8 степенен автоматик, а не от кутия, която е с почти 10 години назад във времето
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Кое по-точно е отврата на скоростната кутия бе Георги? За автоматика ли говориш? Него не съм го карал, а ссамо ръчка и мога да кажа, че нямам никакви забележки. Абсолютно никакви. Съвсем нормална СК. На коя предавка ти е била колата с 500 оборота повече от "модерните СК"? И защо си мислиш, че оборотите ти изват само от СК? А и японките не се плашат от обороти. Нямат ги типичните проблеми, както при други за бързо износване, висок разход и прегряване. Японеца ги прави добре нещата.
  • #26
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Между другото този двигател на Мазда печели наградата на WardsAuto за най-добър двигател за 2017 г. като печели 10 отделни категории. Всички, които са карали Skyactiv-G 2.5T са възхитени и пишат само суперлативи. Дано имам щастието да го покарам, като излезе и у нас на някой тест драйв, защото за нов да си го взема не мога дори и да мечтая на този етап.
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 1 година )
    Още като се появи 2013 новото поколение на Мазда беше ясно, че в много неща особено инфотеймънта се копира от БМВ, къде успешно къде не. Ако има нещо, с което колата ме спечели, това е многото място около шофьора, обаче както съм писал и в последното ревю, скоростната кутия е отврат, докато не я оправят, тази кола е далеч от премиум, каквото и да сложат вътре. Не може кутията на тази кола да работи на 500 оборота по-високо от модерните днешни скоростни кутии.
  • #24
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ръзката между фаровете и решетката е директно копнато от БМВ.
  • #23
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Третокласна фирма.
  • #22
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 1 година )
    да, мазна е добра, средняшка ширпотреба. всякакви други изхвърляния са смешни.
  • #21
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Браво на Мазда.Без да се бият в гърдите и да се самопровъзгасяват за премиум вдигайки цените до небесата,правят добри автомобили.Както някой бе казал,те не целят да са премиум,но е факт,че като изработка са доста по-добре от някои от този клас.Качествени материали, истинска кожа, истинско дърво, интериора им е страхотен.Не като Лексус,особено първите, изкуствена кожа,изкусвено дърво,пластмаса вместо махагон,иначе били премиум... Тия ги разправяйте на американците.Пак казвам браво на Мазда.