IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Около 90% от сглобените Model S и Model X се връщат в завода за ремонт

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Почти всички току-що сглобени автомобили на Tesla се нуждаят от доработки и отстраняване на неизправности, преди окончателно да напуснат завода. Това съобщава Reuters, като се позовава на служители във фабриката на компанията.

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Според проверка на качеството на готовите Model S и Model X, около 90% от тях имат дефекти, които трябва да бъдат отстранени. За сравнение, при най-големите автомобилни производители, като Toyota например, с проблеми са по-малко от 10% от колите, слезли от конвейра.

Експерти смятат, че хроничните дефекти при Tesla Models S и X са доказателство, че компанията все още е на стадий, в който се учи да произвежда автомобили. При това проблемите са от всякакъв характер – издрасквания и вдлъбнатини по каросерията, неработещи врати и седалки, нарушение на геометрията на салона, и др.

Работниците от Tesla твърдят, че малките неизправности не отнемат много време, а за по-сложните е създадена специална площадка в завода, където те се събират и чакат за ремонт. Имало е периоди, в които на нея са се събирали повече от 2000 автомобила.

От Tesla не коментираха твърденията на Reuters, като обявиха единствето, че процесът за контрол на качеството е много строг и включва отстраняването дори на най-малките недостатъци при колите.

В същото време шефът на компанията – Илон Мъск, обяви, че топ-версията на Model 3, която ще може да изминава 500 км. с едно зареждане ще излезе на пазара в САЩ не по-рано от юли 2018 г. Модификацията се казва Long Range и ще получи батерия с капацитет 80 кВт/ч.

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Цената на този вариант на най-достъпния модел на Tesla е 44 000 долара. Според Мъск и хората му, техният електромобил ще превъзхожда съпоставимите по стойност Chevrolet Bolt и BMW i3, които предлагат по-малко място в салона и по-нисък пробег – съответно 410 и 300 км.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    Добре,че Мъск прави ел двигатели, а не ДВГ.
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До тинтири минтири ( преди 6 години )
    Виж сега, вече косачките за трева са със сто коня, така че не ми говори че сто коня стигали. И аз не харесвам електричките но бъдещето явно ще е втях. А за това че технологията била на 50 години, много трхнологии са стари но важно е кой щя я направи и разработи най добре. Виж айфона, моторола го измислиха преди много години но толкова. Не съм видял накой да ползва първият им 55 кг телефон.
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    а и точно цената и ефективността на електромоторите е предимството тоест при ел.колите задвижването е в пъти по-евтино и е по-изгодно да го направят по-мощно за да имат предимство пред ДВГ колите при които задвижването е по-скъпо съответно мощните електромобили използват повече предивството от цената на електромоторите също и разликите в разхода при ДВГ са не 5-10% а 50%
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И защо трябва да ускорява за 12сек като може за 6 с минимална разлика в цената и разхода разликата в разликата между най-бързия и най-бавния Модел S е само 5% по официални данни на ЕРА
  • #17
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чакай сега, електромобилите с тази цел ли ги правят? Да кажат накрая - "гледай само 0-100 за 3 секунди".Нали уж ги започнаха с цел екология и чист въздух,накрая как ги рекламират?Прекалено американски е начина на процедиране с тази "Тесла".Абе обещахме ви това,това и това,ама пъво ще си получите колата след 3-4 години(евентуално),второ ще я върнете в завода защото има дефекти за оправяне и трето цената не е баш тази която си мислите.Обаче накрая "виж как ускорява а,а??"Лъскав маркетинг за ***
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Еми много хора искат да имат ускорение и без да карат някакво рядко спортно двуместно купе какво лошо има една кола да е 4 врати с 5 места и да има добро ускорение кой иска Мерцедеса му да ускорява наравно с Клио и C3
  • #15
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Така, така, сега ТеслА да съди и Ройтерс, как така ще говори лоши неща за теслАта ... той Джеръми Кларксън съди, та няма и на Ройтерс да се метне ... ааааама де!! Ще говорят те такива неща за Величествената и Върховна компания ...тя е като Бога Слънце, ве еййййййййййй!!!! хахахаха
  • #14
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Имам порядъчно количество бензин в кръвта, но така и не разбирам лукс лимузините със спортни амбиции.Ускорение ДА (и пак не бих го сложил на 1во място) за спортно по възможност двуместно купе. За мен е важно не как ускорява, а как влиза в завой! Завоите правят шофьорите! На права ти трябва малко акъл и тежък крак... останалото е функция на конските сили. За да шофираш бързо в завой ти трябват умения и всеки следващ завой ги надгражда! За ежедневието и 100 коня стигат!
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Еми не знам колко си струва но има много модели с подобно ускорение и имат клиенти а пък Смарта струва 22К евро а и колко харчи обикновения Смарт или ФВ ЪП и колко харчи Голф GTI "Performance" икономията при Смарта е 0 а цената 2на докато при Теслата цената е подобна а разхода е 2но по-малък защото харчи колкото БМВ I3
  • #12
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    За едното ускорение струва ли си? В градска среда колко пък ще ускориш преди да изникне пред тебе друг автомобил, светофар или пешеходна пътека... а за извън града електриката е по-скоро непригодна. Идеята на електричката е да е екологична - бих разбрал и карал с удоволствие малка градска цикалка от рода на Смарт която може да паркираш и провреш навсякъде и която има малка батерия за дневния ти пробег... машина от рода на Тесла ми е тотално безсмислена