Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Около 90% от сглобените Model S и Model X се връщат в завода за ремонт

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Почти всички току-що сглобени автомобили на Tesla се нуждаят от доработки и отстраняване на неизправности, преди окончателно да напуснат завода. Това съобщава Reuters, като се позовава на служители във фабриката на компанията.

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Според проверка на качеството на готовите Model S и Model X, около 90% от тях имат дефекти, които трябва да бъдат отстранени. За сравнение, при най-големите автомобилни производители, като Toyota например, с проблеми са по-малко от 10% от колите, слезли от конвейра.

Експерти смятат, че хроничните дефекти при Tesla Models S и X са доказателство, че компанията все още е на стадий, в който се учи да произвежда автомобили. При това проблемите са от всякакъв характер – издрасквания и вдлъбнатини по каросерията, неработещи врати и седалки, нарушение на геометрията на салона, и др.

Работниците от Tesla твърдят, че малките неизправности не отнемат много време, а за по-сложните е създадена специална площадка в завода, където те се събират и чакат за ремонт. Имало е периоди, в които на нея са се събирали повече от 2000 автомобила.

От Tesla не коментираха твърденията на Reuters, като обявиха единствето, че процесът за контрол на качеството е много строг и включва отстраняването дори на най-малките недостатъци при колите.

В същото време шефът на компанията – Илон Мъск, обяви, че топ-версията на Model 3, която ще може да изминава 500 км. с едно зареждане ще излезе на пазара в САЩ не по-рано от юли 2018 г. Модификацията се казва Long Range и ще получи батерия с капацитет 80 кВт/ч.

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Цената на този вариант на най-достъпния модел на Tesla е 44 000 долара. Според Мъск и хората му, техният електромобил ще превъзхожда съпоставимите по стойност Chevrolet Bolt и BMW i3, които предлагат по-малко място в салона и по-нисък пробег – съответно 410 и 300 км.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До Тинтири ( преди 1 година )
    За разлика от ДВГ електромотор с 600 на не харчи повече от електромотор 100 лв при идентичен начин на каране. Оскъпява колата с няколкостотин долара, а не като ДВГ с десетки хиляди. И тежи 20 кг повече. Ама ти тези неща няма как да ги знаеш защото си в 6-ти клас.
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Имат потенциал, но нямат опит. Не е лесно да си нов в сектора, всички искат да те смачкат в зародиш.
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до пепи ( преди 1 година )
    видя ли сега до какви тежки увреждания може да доведе карането/притежаването на рено!?
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Всъщност... ( преди 1 година )
    колкото повече добри новини идват от Тесла, най-вече от Гигафабриката за батерии, толкова повече изкрейзват петролните картели и нафтовите производители, съответно платената журналистика лае усилено! Но, както каза колегата преди мен - кучетата си лаят, а Тесла си върви.
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Tesla club bg ( преди 1 година )
    Кучетата си лаят, Теслата си върви, особено в снега :) http://bit.ly/2AMFkWZ
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    чрез по-мощния електромотор се постига по-голямо доближаване на цените защото Голф ГТИ примерно в сравнения с Голф с базов ДВГ и подобно оборудване има ~30%разлика в цената и ~40% разлика в разхода и ДВГ струва сигурно ~30% защото е най-скъпото от цената а при Модел 3 електромотора примерно е 10% от цената и разликата в разхода ще е 5-10%(Както при другите им модели)
  • #28
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Селяндури ( преди 1 година )
    *** какво коментирате Мъск.Какво ви разбират плитките юозъци от ел.автомобили.Пробега е този зареди който колите са толкова мощни.ако ти е 100 коня че изминеш 100км само.
  • #27
    12 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Имам концептуални различия с тинтири-то, ама за едно в прав, за къв *** ми е ел. кола със 700 коня? Сериозно, ако искат масовост на ел. колите да ги пуснат с до към 200 коня макс, дълъг пробег и бързо зареждане и сами ще почнат да се продават. Това че много дърпа, ами дреме ми. Ако мозък в главата и си с цялото си семейство в колата, колко дърпа няма значение други неща са важни.
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Упс една двойка не е излязла 12.5 км/ч е средната скорост
  • #25
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Виж сия... средната скорост в Лондон например е 1.25 км/ч трябва ли ти 600 коня лимузина? На повечето места (извЪн БГ) е или невъзможно или забранено да изпреварваш. 100 коня за кола от среден клас е достатъчно. А Мъск извинявай не е разработил нищо, колите му не струват, няма нищо революционно ново, практически нямат сервиз и резервни части, не са и екологични - просто медийната пропаганда му продава стоката, която иначе никой не купува... А ТОЙ ПРОДАВА И Е НА МИЛИАРДИ ЗАГУБИ!