IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Renault: Хората няма да се откажат от притежаването на кола

Карлос Гон очаква ръст на световния пазар

Шефът на Renault: Хората няма да се откажат от притежаването на кола

Големият шеф на Renault Карлос Гон е уверен, че хората няма да се откажат от това да притежават автомобили, въпреки сериозното настъпление на услуги за споделяне на коли и Uber. Продажбите на автомобили в световен мащаб продължават да растат, а алтернативните форми на мобилност продължават да оказват минимално влияние върху този растеж показва статистиката.

Карлос Гон: Хората няма да се откажат от това да притежават кола

„Много хора мислят, че тези форми на споделяне на автомобилите ще заменят притежаването на кола, но това не е така. Новите форми са само добавка към съществуващия модел – обясни Гон на конференцията The Year Ahead, организирана от телевизия Bloomberg в Ню Йорк. – Традиционният бизнес за производство и продажба на автомобили ще продължи да се развива. Търсенето на нови коли на развитите пазари като САЩ, Европа и Япония се стабилизира, но продажбите на нови коли имат сериозен потенциал за развитие на пазари като Китай и Индия.”

Продажбите на нови автомобили в световен мащаб се оценяват на 2 трилиона долара годишно и много анализатори са на мнение, че този бизнес ще усети ефектите от развитието на услугите за споделяне на автомобили, които се очаква да получат силен тласък с появата на автономните коли.

„Ръстът на пазарите, както и притежанието на автомобили от отделните клиенти, ще се запазят, тъй като хората държат да имат собствен начин за придвижване”, допълни Гон.

В същото време, един от шефовете на Uber – Джеф Холдън, заяви, че индивидуалната собственост на колите ще отмре, тъй като е неефективна.

„Даже много неефективна – допълни Холдън пред телевизия Bloomberg. – Отделният собственик ползва колата си едва 4% от времето, докато при споделяне на автомобила, той може да прекарва в движение 80 или 90% от времето.

„Когато се стигне до такова натоварване на колата, то цените започват сериозно да падат. Защо човек ще иска да притежава собствен автомобил в такъв случай? Само като хоби.”

Снимка: Bloomberg

Тагове: renault bloomberg uber
0 от 500
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    МЕТАХА ( преди 6 години )
    Г-н Колев евала за коментара . Респект !
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Не е задължително да караш като ***, за да обичаш колите. Така че да, колата е емоция.Може да обичаш да я караш, ремонтираш и подобряваш като хоби, трупайки технически познания и умения като бонус.Затова е добре човек да продължи да има свободата да притежава и да управлява ръчно автомобил.
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    А свободата не е ли емоция? Да идеш някъде да изживееш нещо?!
  • #6
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Емоция е за 2-3%, а за останалите не е! За повечето е просто средство за придвижване или средство с което си вадят хляба или си вършат работа. Тея с емоциите обикновено висят по некролозите и пълнят статистиката.Трябва да се разбере, че колата е нищо повече от купчина желязо, която е направена да служи на човека, а не обратното, както при тези с емоциите, които надделяват над разума.На мен освен, че колата ми върши работа ми дава и свобода. Та май е най-важното. Палиш и отиваш накрай света...
  • #5
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Колата не е просто предмет за притежание както *** от Юбер и компания опитват да го изкарат. Колата е емоция!
  • #4
    2 rate up comment 17 rate down comment
    ... ( преди 6 години )
    че то кой, освен някой доста увреден ще иска Рено!?
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 6 години )
    Ей няма по-големи *** от управителите на полудържавните перачници!Точно тоя и подопечната му фирма рено твърдяха доскоро, че младите искали GSM-и и маратонки вместо коли.Същата история като с дизелгейт - тука има, тука нема, а гусин Гьон бега в Япония.
  • #2
    17 rate up comment 0 rate down comment
    campari ( преди 6 години )
    Освен това надали ще иска да сподели *** с накого.
  • #1
    18 rate up comment 1 rate down comment
    МЕТАХА ( преди 6 години )
    Тоя мистър Джеф Холдън що не види в току що излязлия брой на CAR AND DRIVER новия Corvette ZR 1 и тогава да се изказва . Прекрасен е , искам го !