Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes-Benz продължава да отчита рекордни продажби

През октомври компанията е реализирала на пазара 182 821 нови автомобила

Mercedes-Benz продължава да отчита рекордни продажби

Германският производител Mercedes-Benz продължава да увеличава продажбите си и отчете рекордни резултати за месец октомври. Общият брой нови коли, доставени на клиентите по цял свят, е 182 812, което е с 5,6% повече от същия период на 2016 г.

Mercedes-Benz продължава да отчита рекордни продажби

За първите 10 месеца общият резултат на компанията е 1 900 112 автомобила, като това е увеличение с 11,1%. През октомври Mercedes-Benz е лидер в премиум-сегмента на пазарите в Германия, Италия, Испания, Белгия, Австрия, Португалия, Тайван, САЩ и Канада.

В Европа марката също записва рекорд, като през октомври е продала 76 694 автомобила, което е със 7,4% повече от същия месец на 2016 г. За 10-те месеца на годината са доставени близо 800 000 коли и това означава ръст с 8%.

Mercedes-Benz продължава да отчита рекордни продажби

В Азиатско-Тихоокеански регион резултатът за октомври е 67 132 единици, като ръстът тук е с 5,3%. От началото на годината продажбите са 728 263, което е с 21,1% повече. Това също е рекорд за компанията от Щутгарт. Резултатите в Китай са още по-успешни, като ръстът за 10 месеца е 27,8%.

Големият принос за успехите на Mercedes-Benz е на кросоувърите, от които са продадени 658 208 бройки – увеличение с 13,7%. Най-голям ръст обаче записва E-Class, чийто резултат е 295 639 единици (+50%).

Mercedes-Benz продължава да отчита рекордни продажби

Проблем за концерна Daimler AG обаче си остава марката Smart, от която за 10 месеца са продадени 111 486 бройки. При нея спадът е 4,9%.

Снимки: Mercedes-Benz

 

Тагове: mercedes-benz
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    В заключение ( преди 1 година )
    Разните гошовци и дошовци, за които Мерцедес се изчерпва със Smart, A-Class, X-Class, Citan, в най-базово изпълнение, с най-базовия мотор да си се таралянкат в рено или в дачия! Впрочем ДВГ на х-клас е 100% на Нисан ... Ние си искаме истинските Мерцедеси!
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    " Ганьо-рено задръстера да му е високо и кисело." Smart, A-Class, X-Class, Citan. В задачата се пита какво общо имат Renault и Mersedes-Benz. И задача с още по-повишена трудност Mersedes-Benz A-Class 1.5 dci и Dacia Logan 1.5 dci, най-евтината срещу най-скъпата в класа, подозрително двигателя изглежда еднакъв.
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До надъхания ***.Колега това което съм написал,съм го написал от собствен опит.Когато аз съм имал бенц,ти си се возил в градския.И точно защото споменаваш рено,явно знаеш че много части от мерцедес ги ползва ширпотребата от франция,страшно премиум излъчване.като изключим последните модели,20 години ги нямаше на картата.Ръждиви,лош дизайн,безобразно стар и смешен интериор.В момента това се кара масово от *** и тарамбуките,ако ти ти един от тях ме извини,жителю на анадола.
  • #17
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    Нямах търпение някой тийн да напише: Мерцедес и всички останали :))) Баш са Мерцедес и всички останали камиони, които влизат в тази статистика, като си махнат тежкотоварните автомобили и ванове пак да преброят бройките коли и да видят дали са пред Бмв и Ауди. А иначе късмет със силвърстар, които са около 10 години след останалите сервизи в БГ.
  • #16
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе колкото и да философствате, Мерцедес си се продава, то горе си пише че са първа премиум марка даже и в САЩ и Канада, няма Японци БМВ-те да не говориме за напудрени фаувета. Мерцедес винаги са били лидер в най високия сегмент, но изоставаха при по малките коли и суво-вете. Ауди например продават А3-ки и А4-ки, а БМВ- продаваше Х3 и 3-ки. Мерцедес обаче взеха мерки и вече и в тия сегменти правят яко продажби и съвсем закономерно минаха другите "премиуми" а японците нямат премиуми имат лигени
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Нормално ( преди 1 година )
    Нещата постепенно си идват на обичайните места - Мерцедес и всички останали, колкото и на Ганьо-рено задръстера да му е високо и кисело.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до прошляците ( преди 1 година )
    май отново не разбрахте, че статията НЕ е за ..., седящи в рено, трошота и гоуф! долния анонимник: поне се повози 1 път в Мерцедес и тогава си драскай дивотиите тук ...
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Има една забавна страничка "класически българин",усмиваща ганьовското държане чрез различни случки и фрази.Е една от най-ганьовските фрази е "мерцедес и всички останали". И кое по точно и е върха? Здравина? Друг път! Старите ръждясват,нещо непознато за ауди примерно.Двигатели? Японеца е класа над тях.Динамика? БМВ е в пъти по-добро.И кое точно му е върховото на бенц?имат интересни модели,но старите им с архаичните интериори и копчета все едно от радиоточка,са всичко друго но не и върхът.
  • #12
    1 rate up comment 7 rate down comment
    ;) ( преди 1 година )
    Марка за мутри, араби и албанци. То си личи и по хипертрофираната емблема на предницата. И тия като VW лежат на стари лаври.
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пускат S класата, после правят Ц и Е класата подобни, за да се продават повече.И после хората си купуват 4 цилиндрови мерцедеси и си мислят че карат кола.